Weekly Report From Sat. October. 10th. .. 2015

تنـــــه   نـــــزن           טאנה  נאזאן     Tanehnazan












Editor David Fakheri
سردبیر داوید فاخری
עורך דוד פאחרי


    For the important News of the world
    ( in English, Farsi and Hebrew )
    Please visit us every day
    at Facebook under the
    editor's name
    ( David Fakheri داوید فاخری )






    חברים יקרים


    בשל בעיות טכניות וחוסר


    צוות נאות, האתר יהיה

    סגור עד להודעה חדשה



    دوستان عزیز


    به علت نقص فنی و همچنین


    کمبود کادر لازم،


    سایت تا ا اطلاع ثانوی


    تعطیل خواهد بود



    Dear Friends


    Due to technical problems


    and lack of adequate


    staff, The SITE will be


    closed until further notice









    Sunday, March 9, 2008

    کامنتی بر یک خبر : »» گروه حماس آموزش شبه نظامیان خود توسط ایران را تایید کرد «« . داوید .

    تهیه ، تنظیم و کامنت و
    انتخاب عکسها : داوید
    نهــــــم مــــــارس ۲۰۰۸


    »» گروه حماس آموزش شبه نظامیان خود توسط ایران را تایید کرد ««


    در میان گزارشهای مربوط به خاورمیانه و کشورمان ایران ، چشمم به خبری افتاد با این عنوان »» گروه حماس آموزش شبه نظامیان خود توسط ایران را تایید کرد «« که توسط خبرنگار سرویس بیالملل سایت خوب خبری انتخاب گزارش شده بود که مرا به ارسال کامنتی برای انان راغب ساخت که در زیر میخوانید !.

    خبرگزاري انتخاب
    از قول خبرنگار خود علی میر عمادی امروز بیستم اسفند ماه ۱۳۸۶ چنین گزارش نمود که گروه حماس در فلسطین ادعا کرده که صدها شبه نظامی حماس در ایران تحت آموزش های نظامی قرار می گیرند !. این خبر گزاری از زبان گزارشگر سرویس بین المللی
    خود به نقل از تایمز ادامه میدهد ،.یکی از فرماندهان ارشد گروه حماس در مصاحبه ئي با ساندی تایمز ادعا کرد که ۳۰۰ تن از شبه نظامیان گروه حماس ،به طور مخفیانه به ایران فرستاده شده اند ! .

    برپایۀ این گزارش،وی در ادامه مدعی شد نیمی از آنها در حال حاضر توسط سپاه پاسداران تعلیم می بینند ، وی افزود: آنها نحوۀ تولید موشکهای مرگبار و مواد منجره را یاد می گیرند !.
    وی در ادامه حرفهای خود گفت: تک تیراندازی و استفاده از تونل ها در حمله به نیروهای اسرائیلی از جمله مواردی است که به این افراد توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران آموزش داده می شود !.


    این فرماندۀ ارشد گروه حماس در ادامه ادعاهای خود افزود:
    ایران مادر ما بوده و به ما اطلاعات و تجهیزات نظامی داده
    و به لحاظ مالی از ما حمایت می کند !.

    وی گفت از زمان اغاز اموزشهای نظامی در سال ۲۰۰۵ به این سوی هفت گروه از شبه نظامیان حماس به طور جداگانه برای گذراندن دوره های شش ماهۀ نظامی به ایران فرستاده شده اند !.

    یوال دیسکین، رئیس سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ( اسرائیل ) هفتۀ گذشته اظهار داشت که اطلاعاتی در دست است که حماس ده ها تن از شبه نظامیان را به تهران اعزام کرده است. وی گفت: این استراتژی بسی خطرناک تر از فرستادن اسلحه و تجهیزات نظامی به نوار غزه است که فرمانده حماس درست چند روز پس از ادعاهای دیسکین بر این گفته ها صحه گذارد !.

    حزب الله لبنان

    حماس غزه

    ایران اسلامی



    انتخاب همچنان از گزارش خبرنگار سرویس بین المللی خود به نقل از تایمز ادامه میدهد ؛ مقامات رژیم صهیونیستی ( اسرائيل ) اعلام کرده اند که ایران بطور موازی از دو سو از طریق حماس در نوار غزه و حزب الله در لبنان در حال مبارزه با اسرائیل است !.

    این فرماندۀ ارشد گروه حماس گفت: برخی از این افراد بعد از گذراندن آموزشهای نظامی خود در تهران، آموزش هفتصد شبه نظامی دیگر را در سوریه بر عهده می گیرند !.

    خبرنگار انتخاب می افزاید؛ گفتنی است هنوز حماس این خبر را تکذیب نکرده است. از سوی دیگر »» فرماندهان حماس از یاد برده اند که وجودشان را مرهون انگلیس و اسرائیل هستند «« نه ایران !! .
    خاتمه گزارش .

    عجیب است اینرا همه میدانند که حماسیها دشمنان دوست نما هستند! و از هر طرف باد بوزد به ان طرف میروند ! و خبرنگار بخش بین الملل انتخاب نیز چه ذیرکانه ان را دریافته و گزارش کرده است !.

    حماسیها هر صبح در محل ستاد ارتش اسرائیل جمع میشوند و
    با برافراشتن پرچمشان در انجا بر سر کلاسهای اموزشی خراب
    کاری حاضر شده و نحوه ساخت و پرتاب راکتهای قسام را به
    شهر اسدروت فرا میگیرند و تا انکه امتحاناتشان را با زدن
    هر چه دقیقتر و مرگ اورتر به هدف زن و بچه های انجا نزنند ، برای دیدن دوره های بعدی مانند نحوه تونل زدن و ادم ربائی و انفجارهای
    انتحاری و عیره فرستاده نخواهند شد !.
    و در صورت مردود شدن بیش از ده مرتبه در ازمایشهای عملی ، مستقیمأ به بخش انتحاری که دیدن دوره ان بسیار ساده و پیش پا افتاده ( در حد فشار یک دکمه ! ) است فرستاده خواهند شد !.

    واز همه بد تر انکه ، برای سران انان نیز از کمک هزینه های اموزشی
    ۲۵۰ ملیون دلاریهای همیشگی که به توصیه دولت اسرائیل توسط اقای
    احمدینژاد به اقای هنیه پرداخت میشده نیز دیگر خبری نخواهد بود !!!.

    این خبرنگار درست حدس زده ! فرماندهان حماس هم
    وجودشان را مانند حضرات باب و بهاالله مرهون انگلیس
    و اسرائیل هستند !!.
    داوید.

    1 comment:

    mojtaba mostafavi said...

    سلام این دولت برایه همه چی‌ پول دارند ولی‌ نه برای یارانه‌ها . هی‌ میگن نیروی هسته‌ای تو نگو ما باید از حالا به بعد هسته بخوریم چون از خورشت الو فقط هستش گیرمون میاد. ما نیروی هسته‌ای می‌خواهیم بزنیم تو سرمون. نه قدرت خرید داریم نه میتونیم از حالا با بعد جایی برویم چون اقایون بنزین را حسابی‌ بالا بردند. آقای احمدینژاد حق نفت ما که گفتی‌ سر سفره هر خانواده ایرانی‌ میاری کو؟ همه رو دادید به عربهای سنی تو غزه بخورند تا عکستون رو همهجای فلسطین بزنند. نه نیروی اتممیت رو می‌خواهیم نه کمکت به غزه. یادت نره که همین ما بسیجیهایی که همه یارانه‌ها رو ازشون بریدی ما باعث شدیم که جنابعالی هنوز رئیس جمهور باشید.