Weekly Report From Sat. October. 10th. .. 2015

تنـــــه   نـــــزن           טאנה  נאזאן     Tanehnazan












Editor David Fakheri
سردبیر داوید فاخری
עורך דוד פאחרי


    For the important News of the world
    ( in English, Farsi and Hebrew )
    Please visit us every day
    at Facebook under the
    editor's name
    ( David Fakheri داوید فاخری )






    חברים יקרים


    בשל בעיות טכניות וחוסר


    צוות נאות, האתר יהיה

    סגור עד להודעה חדשה



    دوستان عزیز


    به علت نقص فنی و همچنین


    کمبود کادر لازم،


    سایت تا ا اطلاع ثانوی


    تعطیل خواهد بود



    Dear Friends


    Due to technical problems


    and lack of adequate


    staff, The SITE will be


    closed until further notice









    Friday, June 17, 2011













    ۲۲ خرداد ۱۳۹۰


    " يازهرااز ما قبول کن! ميگفت
    "و به من تجاوز ميکرد"
    بسم الله الرحمن والرحیم میگفت
    " و مرا کتک میزد و با
    اتش سیگار میسوزانید "
    و من از خودم می پرسیدم
    " اگر زهرا و خدا به کمک این
    نا مسلمانان میایند ، مگر معصیت من مسلمان چه
    بوده که به روزی افتاده ام؟ که زهرای مسلمان
    هم نعمت مرگ را از من دریغ میکند 
    تا از این نکبتی که در ان افتاده ام نجات یابم"

    9th of Sivan, 5771
    Sat, 11 June 2011









    شنبه ۱۱ جون ۲۰۱۱
    شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۰



    No comments: