Weekly Report From Sat. October. 10th. .. 2015

تنـــــه   نـــــزن           טאנה  נאזאן     Tanehnazan












Editor David Fakheri
سردبیر داوید فاخری
עורך דוד פאחרי


    For the important News of the world
    ( in English, Farsi and Hebrew )
    Please visit us every day
    at Facebook under the
    editor's name
    ( David Fakheri داوید فاخری )






    חברים יקרים


    בשל בעיות טכניות וחוסר


    צוות נאות, האתר יהיה

    סגור עד להודעה חדשה



    دوستان عزیز


    به علت نقص فنی و همچنین


    کمبود کادر لازم،


    سایت تا ا اطلاع ثانوی


    تعطیل خواهد بود



    Dear Friends


    Due to technical problems


    and lack of adequate


    staff, The SITE will be


    closed until further notice









    Sunday, July 13, 2008

    چهره ایران در هفته ئي که گذشت با یال و کوپالی که احمدی نژاد به اسرائیل و غرب نشان داد و سر انجام به نوشیدن زهر برای او تمام شد، رنگ دیگری بخود گرفت.


    نوزدهم جولای ۲۰۰۸
    تهیه و تنظیم و نوشته
    داوید فاخری
    تنـــــه نـــــزن






    پیش نویس

    در هفته ئی که گذشت خبرهای مربوط به کشورمان در عین حالیکه روند عادی خود را میپیمودند اما در گوشه و کنار ناگهان عمده تغییراتی در حال انجام شدن بودند که تا به اخر هفته نکشیده برای همگان روشن گردیدند ! و ان این که سرانجام به نبردهای تن بتن بین سران ایران و امریکا پایان داده شد و از نقطه نظر امریکائيها داور با بلند کردن دست او و متحدانش ایران را بازنده این جدال سی سال گذشته اعلام نمود ! و کاپ خیط کردنهای سران و دیپلماتهای ایرانی درصحنه های مختلف جهانی و اعمال تحریمها و اوردن فشار بر مردم انرا او دریافت کرد و نوشیدن جام زهر را احمدینژاد از جانب خمینی و خامنه ئی و رفسنجانی و خاتمی و همه ادمهای ولایت در سی سال گذشته !.


    احمدی نژاد مانند همیشه تهدید میکند.

    و اما از نقطه نظر رژیم جمهوری اسلامی نیز داور با بلند کردن دست انان و اعلام شکست امریکا و متحدانش با « ضربه فنی » توسط ان جمهوری که در سراسر جهان انعکاس یافت رژیم ملایان را برنده اعلام نمود بی انکه به توافقهای قبل از مسابقه نهائی که در اطاقهای زیر زمینی استادیوم و در بین انان و امریکائیها بسته شده بودند اشاره ئی گردد ! مانند در صورت اعلام پیروزی رژیم جمهوری اسلامی در برخورد با غرب ، ان کشور اما با تعهداتی نسبت به انان مدیون خواهد بود که چند تائی از انان به اینصورت امده اند : بازگشت امریکا و اسرائیل و اروپا به مواضع قبل از سی سال پیششان در ان کشور ( ایران ) و اخذ میلیاردها دلار خسارت و زیانهای وارده از عملیات مستقیم تروریستی و یا کمک به تروریست پروری ان رژیم توسط هم پالگیهای فلسطینی و لبنانی و عراقی و افغانی و یمنی و بحرینی و غیره که بر علیه انان انجام گرفته



    احمدی نژاد و محو اسرائیل !.

    و یا عقد قرار دادهای جدید و هزارساله در امور خرید نفت و گاز و سایر منابع انرژی ارزان قیمت و تضمین شده از انان و فروش ادامس تا هواپیماهای گران قیمت و تضمین شده به انان و تعدادی تبصره و ماده که همواره در اینگونه قرار دادها موجودند و در پایان نیز هر دو ( چند ) طرف ، غربیها با نوشیدن جام ویسکی و کنیاک و شرابهای ناب و ایرانیها ( بعلت حرام بودن مشروبات الکلی در اسلام ) با نوشیدن جام زهر عقد این قرار داد را جشن گرفتند !.
    و اما چه شد که احمدی نژاد مانند پدر روحانیش اکنون صلاح را در ان دانست که تا با شیطان بزرگ و پا حجله ایهایش به ماه عسل برود را باید در این حقیقت دانست که او بخوبی دریافت جورج بوش یا باید تا اخر عمر ریاست جمهوریش در کاخ سفید با ایران صلح پیروزمندانه ئی کند که به چند مورد از مواد قراردادش در بالا اشاره شد و یا انکه از این دیوانه بعید نمیامد و هنوز هم در صورت نرسیدن به توافق با ایران بعید نمیاید که دست به حملات وحشتناک هوائی و دریائي ( نه زمینی ) بر علیه کشورمان بزند


    احمدی نژاد : ما در کشورمان همجنس باز نداریم ، یعنی اینکه .... از حالا ببعد نداریم !.


    و بجای نیروی زمینیش نیز از میلیونها تن از ایرانیان ناراضی و جان بر لب رسیده از دست رژیم جمهوری اسلامی که هر روز منتظرند تا فرصتی دست دهد که انان این بساط ظلم و جور را از دم برچینند ، استفاده کند!. احمدینژاد بخوبی دریافته بود که حمله امریکا به ایران تیر خلاصیست که بر شقیقه این نظام شللیک خواهد گردید و برای همیشه به نام و نشان مذهبیون و حکومتهائی اینچنینی در کشورمان خاتمه خواهد داد ! از اینرو با مشورت با علمای قوم ، خامنه ئی، خبرگان ، قم نشینان و خارج از کشور نشینان که از ترس طغیان مردم که بر علیه شان انجام گیرد از « کک توی تنبانهایشان » هم وحشت داشتند تصمیم گرفته شد تا شرایط امریکا و متحدانش را چشم بسته بپذیرند و تنها موردی را که از انان خواستار شوند ان باشد که انان « اخوندها » بر سر کار باقی بمانند و هر کاری را هم که بنام اسلام بر سر این مردم « همیشه در روزگار سیاهی » اوردند نیز انان (‌ امریکا و اتحادیه اروپا و لابیهای طرفدار اسرائيل در امریکا و اروپا و استرالیا و کانادا و غیره ) با اوردن ان مسائل بعناوین حقوق بشر و غیره برای رژیم در ایران مزاحمت فراهم نیاورند !!.
    از جمله اتفاقات بسیار بامزه که موجبات انبساط خاطر دشمنان و حالگیری دوستان رئیس جمهور محترم را فراهم اورد ، اطهارات ایشان در مورد درخواست فرماندهان امریکائی از ایشان برای گرفتن عکس مشترک در سفر چندی پیششان به عراق بود که مصرأ میخواستند که در ان عکسها در کناراقای هاله نور در دیده شوند که البته ایشان نیز با الطاف ملوکانه و دست بخرجی معروفی که به ان شهره اند ، دست در جیب کرده و این اجازه را به انان داده اند و در اخر هم انان را نصیحت کرده اند که از این ببعد با عراقیها مثل بچه ادم رفتار کنند و انان نیز گفته اند بروی چشم و رفع زحمت کرده اند !. اما مشکل اینجاست که هر خبرنگاری از نام و نشان و درجه و مقام و واحد فرماندهی انان از اقای معجزه هزاره سوم سؤال میکند ایشان میگوید که هیچیک از مشخصات انان را بیاد نمیاورد !. در زیر ویدیوی سخنرانی اقای محمود پول سر سفره بر را که در این مورد افاضات فرموده اند برای شما قرار داده ام تا انرا تماشا کنید و لذت ببرید و شاید هم خون دل بخورید !. تخمه و اجیل برای شکستن یادتان نرود که بسیار فیلم دیدنی ئی هست.
    داوید فاخری



    ویدیوی احمدینژاد که در ان ادعا میکند که فرمانده نظامی امریکائی و معاونش از او تقاضای گرفتن عکس کرده اند !!.



    یال و کوپال شماره (0) احمدینژاد.
    استقبال از راه‌اندازی دفتر حافظ منافع آمریکا


    جـــــــــــــــــــام زهـــــــــــــــــــــر


    محمود احمدی‌نژاد از ایده حضور آمریکا در ایران تحت عنوان «دفتر حفاظت منافع آمریکا» استقبال کرد و گفت که برای نزدیکی دو ملت ایران و آمریکا، از هر پیشنهادی، حتی اگر از سوی مقامات کاخ سفید باشد، حمایت می‌کند.


    یال و کوپال شماره ( ۱ ) احمدینژاد
    بالاخره مد و لباس بخشنامــــــــه شد



    طراحی و ساماندهی مد و لباس ، مصوب شورای نگهبان


    ارش سیگارچی در روز ان لاین مینویسد
    با بخشنامه دولت در مورد لباس، تلاشي که مجلس هفتم از آغازين روزهاي فعاليتش بر آن تاکيد داشت، از ديروز براي ‏اجرا ابلاغ شد. براساس اين بخشنامه دولت، وظايف دستگاههاي اجرايي را براي "ساماندهي مد و لباس" و "هدايت توليد و ‏عرضه بازار البسه و پوشاك"، با ابلاغ آيين‌نامه اجرايي قانون ساماندهي مد و لباس مشخص كرده است.‏
    براساس اين بخشنامه وزارتخانه هاي ارشاد، آموزش و پرورش، صنايع، معاون برنامه ريزي رييس جمهور، يک نماينده ‏مجلس و سه نماينده اصناف توليد کننده پارچه و لباس در کارگروهي به ساماندهي "مد و لباس" مشغول خواهند شد.‏ تمامي دستگاه هاي دولتي در ايران نیز موظفند از بودجه سنواتي رديف هاي خدماتي - ‏رفاهي خود براي ترغيب تقاضاي پارچه و آنچه لباس ايراني - اسلامي خوانده شده، تسهيلات خريد لباس هاي مذکور را در ‏اختيار کارکنان خود قرار دهند که این شامل دانش اموزان مدارس نیز خواهد بود
    وظایف وزارت خانه ها
    وزارت ارشاد : طرح پارچه و لباس ، ایجاد نمایشگاه مد ایرانی ـ اسلامی ، برپائی نمایشگاه و جشنواره های بین المللی و ایجاد رابطه مناسب با کشورهای اسلامی .
    وزارت اموزش و پرورش : آشنا نمودن دانش‌آموزان با شيوه‌ها و مظاهر تهاجم فرهنگي غرب نسبت به ‏معرفي نمادها و الگوهاي فرهنگ ايراني ـ اسلامي در زمينه پوشش، لباس، فراهم كردن زمينه طراحي‌هاي متنوع براي ‏لباس دانش‌‌آموزان، معلمان و كاركنان مدارس و سفارش لباس فرم مخصوص دانش‌آموزان ممتاز، برگزيدگان المپيادها و ‏شركت‌كنندگان در جشنواره‌هاي علمي و فرهنگی.
    وزارت بازرگانی : موظف شده در جهت برپايي نمايشگاه هاي فصلي و دائمي (مركزي و استاني) عرضه پوشاك و لباس، ‏حمايت عملي از طراحان و توليد‌كنندگان پوشاك اسلامي، ارايه تسهيلات قانوني، شناسايي طراحان ، توليد‌كنندگان و فروشندگان موفق بکوشد .
    وزارت صنايع و معادن نيز بايد ضمن فراهم كردن امكان ارتباط موثر طراحان پارچه و لباس‌هاي اسلامي با كارخانجات ‏نساجي و توليد كنندگان لباس و حمايت از كارخانجات و توليدكنندگان لباس‌هاي منطبق با الگوهاي ايراني اسلامي نسبت به ‏حمايت از متقاضيان تاسيس واحدهاي توليد صنعتي لباس و پارچه به ويژه پارچه‌ چادري و تلاش در جهت توليد منسوجات ‏از مواد اوليه طبيعي با كيفيت استاندارد اقدام كند.
    وزارت صنايع و معادن : ضمن فراهم كردن امكان ارتباط موثر طراحان پارچه و لباس‌هاي اسلامي با كارخانجات ‏نساجي و توليد كنندگان لباس و حمايت از كارخانجات و توليدكنندگان لباس‌هاي منطبق با الگوهاي ايراني اسلامي نسبت به ‏حمايت از متقاضيان تاسيس واحدهاي توليد صنعتي لباس و پارچه به ويژه پارچه‌ چادري و تلاش در جهت توليد منسوجات ‏از مواد اوليه طبيعي با كيفيت استاندارد اقدام كند.
    صدا و سيما : موظف گردیده تاالگوهاي مناسب پوشش با ارزش‌هاي فرهنگي، اسلامي و ملي در ‏فيلم‌ها، سريا‌ل ها، مستندها، نماهنگ‌ها، پويانمايي ها، گزارش‌ها و گفتگوها ترويج دهد و در جهت معرفي و ترويج نمادها و ‏الگوهاي پارچه و لباس ايراني و بومي مناطق مختلف كشور و نيز مدل هاي لباس ايرانيان در ادوار مختلف تاريخي برنامه ‏هاي تلويزيوني تهيه و پخش كند و به وسيله مجريان تلويزيون اقدام و نسبت به ساخت برنامه‌هاي ‏پويانمايي براي كودكان به منظور جلب توجه آنها به لباس‌هاي اسلامي ايراني با استفاده از نمادهاي محبوب عروسكي بيشتر ‏توجه كند.



    یال و کوپال شماره ( ۲ ) احمدینژاد.
    پرونده مرگ زهرا بنی‌یعقوب مختومه اعلام شد

    زهرا بنی یعقوب، پزشک ۲۷ ساله که در حال انجام داوطلبانه طرح خدمات پزشکی در یکی از روستاهای دور افتاده کشور بود، روز جمعه بیستم مهرماه سال گذشته ساعت ۱۰ صبح در محوطه پارک همدان به همراه نامزد خود توسط ماموران ستاد امر به معروف به دلیل نامشخص بودن وضعیت تأهل، بازداشت و به ستاد منکرات منتقل شد.
    دو روز بعد مأموران بازداشتگاه اعلام کردند که زهرا خود را در راهروی ‏طبقه دوم بازداشتگاه با استفاده از پارچه پلاکارد تبلیغاتی حلق آویز کرده و جان باخته است، ‏اما
    خانواده زهرا ، ابوالقاسم بنی‌یعقوب آبکناری و پروین نبی والدین زهرا، به وکالت شیرین عبادی و عبدالفتاح سلطانی با اعتقاد به اینکه فرزندشان کشته شده است علیه مدیر و ماموران مرکز اجرای امر به معروف و نهی از منکر از جمله سرهنگ محمدحسین قره‌باغی، رضا رضایتی، غلامرضا شهابی، سیدامیر موسوی، صیاد سنگری، عباس کوروشی محمود و معصومه خانی به اتهام قتل عمدی فرزندشان دکتر زهرا بنی یعقوب شکایت کرده بودند.
    بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب همدان، با مختومه اعلام کردن پرونده مرگ زهرا بنی‌یعقوب، برای متهمان این پرونده
    قرار منع تعقیب صادر کرد.



    پدر زهرا بنی‌یعقوب در مراسم چهلم دخترش .


    در متن رأی صادره آمده است: «با توجه به اینکه اصلاً جرمی واقع نشده و وقوع قتل عمد منتفی است، برای همه متهمان پرونده قرار منع تعقیب صادر می‌شود.»
    این حکم تصریح کرده که «حسب تحقیقات به عمل آمده و گزارش مرجع انتظامی و گزارش معاینه جسد توسط پزشکی قانونی و انکار شدید متهمان و عدم ارائه دلیل از سوی شاکی‌های پرونده و سایر قرائن موجود در پرونده فوت آن مرحومه ناشی از حلق آویز شدن توسط خود آن مرحومه بوده است و خودکشی اعلام می‌شود.»


    یال و کوپال احمدینژاد شماره ( ۳ ) .
    کلاهبرداری وزارت نیرو از مشترکین اب و برق کشور.


    علل افزايش هزينه گاز و برق مصرفي خانوارها در طول سال گذشته در مرکز پژوهش هاي مجلس بررسي شد.
    به گزارش دفتر اطلاع رساني مرکز پژوهش ها، دفتر مطالعات زيربنايي اين مرکز در پاسخ به درخواست دکتر غلامعلي حدادعادل رئيس وقت مجلس، در ابتدا با بررسي علل افزايش هزينه گاز خانوارها در سال ۱۳۸۶خاطرنشان ساخت قيمت گذاري پلکاني در سال ۱۳۸۶براساس مصوب قانوني صورت گرفته است ولي بررسي قانون و نحوه اجراي آن و آيين نامه هاي اجرايي در سال گذشته، نکات جالب توجهي را نمايان مي کند که مي توان با توجه به اين نکات سرمنشاء اين مشکلات را رديابي کرد. .... همه اش کلک بوده .


    در ویدیوی زیر به صدای خمینی گوش میدهید که قول میدهد اب و برق مجانی خواهند شد

    در ویدیوی بالا به صدای خمینی گوش میدهید که قول میدهد جلو فساد را بگیرد !.



    یال و کوپال شماره ( ۴ ) احمدینژاد.
    از این پس قاضی سیار برای مبارزه با بد حجابی با نیروی انتظامی به گشت میپردازد


    عباس پوريانی، دادستان عمومی و انقلاب استان گلستان، روز سه شنبه اعلام کرد که برای برخورد جدی تر با زنان «بدحجاب» در استان های ايران، از اين پس قاضی سيار همراه با ماموران نيروی انتظامی


    به گزارش خبرگزاری فارس، عباس پوريانی، در جمع خبرنگاران گفت:« برای برخورد جدی با افراد بدحجاب، يک قاضی از دادگاه و دادسرا با حضور ضابطين در خيابان ها و تفرجگاه های عمومی، نسبت به تشکيل پرونده قضايی و صدور حکم در محاکم اقدام کنند.»
    تذکردادن، بازداشت، تشکيل پرونده و محاکمه زنان به اتهام بدحجابی در حالی روندی رو به افزايش را در ايران طی می کند که به گفته نسرين ستوده حقوقدان ساکن تهران، اساسا جرمی با عنوان بدحجابی در قانون وجود ندارد !.


    یال و کوپال شماره ( ۵ ) احمدینژاد.
    پول نفت سر سفره "معجزه هزاره سوم"


    صدها ميليارد تومان بودجه در اختيار رئيس جمهور احمدینژاد خاکی


    فقر و گدائی در ایران


    يك روزنامه اقتصادي چاپ تهران گزارش داد كه در سه سال گذشته، هر ساله بين ۵۰ تا ۱۰۰ ميليارد تومان و در ‏مجموع رقم نامشخصي بين ۱۵۰ تا ۳۰۰ ميليارد تومان از بودجه كشور، در اختيار رئيس‌جمهور قرار داشته تا ‏هر طور كه خودش تشخيص مي دهد، خرج كند. بر اساس اين گزارش نهادهاي نظارتي از جمله ديوان محاسبات ‏كشور نيز مجاز نيستند بر نحوه مصرف اين "بودجه در اختيار" نظارت كنند! اين در حالي است كه گفته‌هاي يك ‏مقام سابق دولتي نشان مي‌دهد كه ميزان اين بودجه بي‌حساب، چندين برابر اين مبلغ است.


    وسیله نقلیه روزمره افراد خانواده ها در ایران ، بسیار ایمن و بسیار هم راحت !.



    یال و کوپال شماره (۶ ) احمدینژاد.
    شنيدن کي بود مانند ديدن




    تقلب در ازمایش موشکی / بزرگنمائی بیهوده



    تصاویر مونتاژ شده موشک ها در اذهان حک شد

    ارول موريس ( نیویورک تایمز )
روزنامه ها و وبلاگ ها يکبار ديگر پر شده اند از موضوع دستکاري تصوير پرتاب موشک هاي ايران. تصويري که ‏شليک چهار موشک را بجاي سه موشک نشان داده است. آيا از اين موضوع استنباط مي کنيم که هيچگونه پرتابي ‏صورت نگرفته است؟ يا اينکه فقط سه پرتاب بوده است؟ يا شايد فقط دو پرتاب؟ چند قدم به عقب برويد.
    آيا ما با دوز و ‏کلک خام
    شده ايم که ايران را تهديدي‏ بزرگتر از آنچه که هست، تصور کنیم؟


    حاج اقا شما چند تا میبینی ؟!. والله هر چند تا که امام بفرمایند !.


    یال و کوپال شماره ( ۷ ) احمدینژاد.
    نگاه گاردين به سوريه و تلاش براي صلح

    ‏‏آلن گرش ـ گاردین
    اسد با احمدي نژاد فرق دارد



    انکه کوتاه تر است همیشه کلاه سرش میرود و انکه بلند تر است همیشه کلاه میگذارد ، حد اقل در نزد ما سی سال است که چنین بوده !.

    بشار اسد رئيس جمهور سوريه قبل از عزيمت به پاريس براي شرکت در اجلاس اتحاديه مديترانه گفت، تا ‏زمانيکه مناقشات منطقه اي‎ ‎و مناقشه اعراب و اسرائيل به عنوان سرفصل آن ادامه دارند، روابط اقتصادي ‏ميان کشورهاي منطقه توسعه پيدا نمي کند.‏ او اعتقاد دارد اگر گفتمان سياسي ميان اعراب و اسرائيل وجود نداشته ‏باشد و صلح نشود، تمام اصلاحات مورد نياز اعراب (توسعه ‏اقتصادي، آموزش و فرهنگ) با شکست روبرو خواهد شد و کل منطقه بي ثبات مي شود. ‏



    یال و کوپال شماره ( ۸ ) احمدینژاد.
    جار و جنجال بر سر ايران
    ‏جيم هوگلند / واشنگتن پست


    دیپلماسی قهری



    مراکزی در ایران که احتمالأ مورد حمله اسرائيل قرار خواهند گرفت

    با تأکيد شديد دولت بوش، اسرائيل از تهديد بمباران برنامۀ غني سازي هسته اي ايران عقب نشيني کرده و به تلاش هاي ‏آمريکا محلق گرديده است تا به ديپلماسي قهري با تهران فرصتي محدود دهد. ‏
    در واقع، اسرائيل سه فرصت به ديپلماسي داده است و در عين حال در تلاشي هوشمندانه، مذاکرات غيرمستقيم صلح با ‏سوريه را دنبال مي کند تا اتحاد محدود اين کشور عرب با ايران را قطع کند. علاوه بر اين، اسرائيل اخيرا ً بخاطر ‏بازسازي روابط خود با مصر، آتش بس در غزه را پذيرفته است. پرتاب موشک هاي برق آساي او براي همه طرف هاي نگران، از جمله ديپلمات هاي خود او، روشن کرده است ‏که


    احمدي نژاد هيچگونه نيازي به نشست هاي نفرت انگيز صلح ندارد.





    یال و کوپال شماره (۹) احمدینژاد.
    سرنوشت مشترک همه فعالان دانشجويي ‏

    احمد کاظمي / روز
    در گفت و گو با متين مشکين ‏


    از هنگامي که محمود احمدي نژاد خواستار برخورد با سكولارها در دانشگاهها شد، روند اخراج و ستاره‌دار شدن ‏دانشجويان و اساتيد دانشگاه، تبديل به روندي مرسوم و عادي شده است. متين مشکين نايب دبير انجمن اسلامي ‏اميرکبير در سالهاي۸۲ و ۸۴ و عضو شوراي عمومي دفتر تحکيم وحدت که در رشته مهندسي برق در مقطع ‏دکترا در دانشگاه اميرکبير تحصيل مي کرد، از جمله اين اخراجي هاست. او در گفت و گو با روز ضمن تشريح ‏علل اخراج خود، به اين موضوع نيز اشاره کرده که: در طول سه سال گذشته تقريباً نمي توان فعال دانشجويي را ‏نام برد که با او برخوردي صورت نگرفته باشد.


    محمد هاشمی و بهاره هدایت دو عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت دانشجوئي که خانه هایشان
    . تحت تفتیش قرار گرفته اند و خودشان نیز بازداشت و به اوین برده شده اند


    دفتر تحکيم وحدت در خصوص بازداشتهاي گسترده صورت گرفته ‏درتيرماه و علي الخصوص بازداشت دو عضو شوراي مرکزي خود موضع گيري و تصميم گيري نمود ‏اما در گام نخست از قوه قضاييه خواستار شد که نسبت به دليل بازداشت و وضعيت محمد هاشمي و بهاره ‏هدايت طبق وظيفه خود پاسخگو باشد.‏
    عبدالله مومني، سخنگوي سازمان دانش آموختگان ايران اسلامي (ادوار تحکيم وحدت) و عضوسابق شوراي ‏مرکزي دفتر تحکيم وحدت نيز اين بازداشت ها را محکوم کرد. عبدالله مومني با اشاره به اينکه "دستگيريهاي ‏زنجيره اي دانشجويان قبل از ۱۸ تيرماه به صورت سازمان يافته آغاز و تا به امروز ۲۳ تيرماه ادامه داشته" ‏و تاکيد بر اينکه‎ ‎‏"به نظر مي رسد اعمال فشار بر دانشجويان فعال ومنتقد روندي فزاينده يافته است" گفت: ‏‏"اينگونه دستگيريها که بدون در نظر گرفتن حقوق قانوني وشهروندي افراد صورت ميگيرد، تداعي کننده ‏بازداشتهاي خودسرانه اي است که دانشجويان در طول سال به طور عام وهر ساله در تابستان وايام ۱۸ تير به ‏شکل خاصي با آن رو به رو هستند.



    یال و کوپال شماره (۱۰) احمدینژاد.
    حمایت ۵۰۰ روزنامه‌نگار از انجمن صنفی


    پانصد تن از از روزنامه ‌نگاران و وب نگاران ایران با صدور بیانیه‌ای «اعلام انحلال» انجمن صنفی روزنامه‌نگاران که یکی از بزرگترین تشکلهای صنفی و دارای ۴۰۰۰ عضو میباشد را از سوی وزارت کار دولت محمود احمدی‌نژاد «ناشی از اراده‌ای سیاسی» خوانده و به مسئولان این وزارت‌خانه توصیه کردند که «دست از این اقدامات» بردارند.»

    انجمن صنفی روزنامه‌نگاران ماه گذشته از سوی وزارت کار دولت محمود احمدی‌نژاد واجد شرایط انحلال اعلام شده است.



    کاریکاتور / نیک اهنگ کوثر


    شورای مرکزی انجمن دفاع از آزادی مطبوعات، سازمان گزارشگران بدون مرز، فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران و انجمن روزنامه‌نگاران زن ایران (رزا) با صدور اطلاعیه‌های جداگانه‌ای به «اعلام انحلال» انجمن صنفی روزنامه‌نگاران از سوی وزارت کار ایران اعتراض کرده‌‌‌اند.
    روزنامه سرمایه نیز هفته گذشته در گزارشی از نود و هفتمین کنفرانس بین‌المللی کار (ILC) نوشته که شورای حکام سازمان بین‌المللی کار و کمیته آزادی انجمن آن سازمان، از مقامات جمهوری اسلامی خواسته‌اند که «از دخالت در امور داخلی تشکل‌های کارفرمایی و کارگری خودداری کند.»‎


     یال و کوپال شماره (۱۱) احمدینژاد.
    کشف یک میدان نفتی در ایران




    کشف یک میدان نفتی تازه در وطن من ؟ چه نفعی برای من گرسنه خردسال بهمراه دارد ؟!.











    رسانه‌های ایران اعلام کردند که این کشور در حال اکتشاف میدان نفتی جدیدی است که گمان می‌رود بیش از یک میلیارد بشکه نفت خام داشته باشد.
    در این گزارش به نقل از غلامحسین نوذری وزیر نفت ایران آمده است: «این منطقه حدود یک میلیارد و صد میلیون بشکه نفت خام دارد.»

    پایان .

    1 comment:

    Anonymous said...

    یهودیان صهیونیست باعث ننگ بشریت هستند.
    یهودیان؟ مرگ بر عید پوریم تان باد..
    یهودیان؟ نفرین بر آدم خواری و خونخواری تان باد....
    یهودیان صالح فقط برخی از کلیمیان ایران هستند و بس....