Weekly Report From Sat. October. 10th. .. 2015

تنـــــه   نـــــزن           טאנה  נאזאן     Tanehnazan












Editor David Fakheri
سردبیر داوید فاخری
עורך דוד פאחרי


    For the important News of the world
    ( in English, Farsi and Hebrew )
    Please visit us every day
    at Facebook under the
    editor's name
    ( David Fakheri داوید فاخری )






    חברים יקרים


    בשל בעיות טכניות וחוסר


    צוות נאות, האתר יהיה

    סגור עד להודעה חדשה



    دوستان عزیز


    به علت نقص فنی و همچنین


    کمبود کادر لازم،


    سایت تا ا اطلاع ثانوی


    تعطیل خواهد بود



    Dear Friends


    Due to technical problems


    and lack of adequate


    staff, The SITE will be


    closed until further notice









    Sunday, November 8, 2009


    هموطنان
    انتظارها دیگر به پایان رسیدند

    * رسید مژده که امد بهار و سبزه دمید *


    فروش پایان نامه دانشجوئی

    ورقی ۲۰۰ تومان

    سر انجام بعد از مدتها انتظار نوع برتر و حکومت پسند * تز دانشگاهی * ساخت چین از راه رسید !


    « بشتابید که غفلت موجب پشیمانی است »


    هموطن دیگر پولت را بیجهت برای دریافت مدارک از دانشگاههای مختلف کشورهای شیطان بزرگ و متوسط و کوچک «‌ هاروارد ، ییل ، اکسفورد ، براندایس ، برکلی ، اورشلیم و غیره » که تنها اختصاص به رؤسای امور دارد و با دادن رشوه هم شاید مورد قبول تندروان حکومتی قرار نگیرد به هدر نده و در ضمن خود را نیز در خطر بازداشت ماموران امنیتی حکومت « بسم الله الرحمن و الرحیم » به جرم اصلاح طلبی و رابطه با ناکسان ضد رژیم اسلامی در داخل و خارج مگذار !


    هموطنان بشتابید تا ارزان است هنوز !


    پایان نامه دانشگاهی تضمین شده دولتی ساخت چین که در اندازه های مختلف ( بزرگ و متوسط و کوچک ) توسط کمپانی معتبر * الف الف خ * و شرکا وارد گردیده است را از هم اکنون از خوار و بار فروشیهای معتبر اطراف دانشگاهتان ابتیاع بفرمائید و با پرداخت ۲۰۰ تومان برای هر ورق دانشنامه مورد نظر ، دعایش را به جان بیت رهبری و هاله داران و حال نداران اطراف ایشان بنمائید !

    نماینده بیت رهبری در وزارتخانه « رفاه اجتماعی و مهرورزی »

    اق محمود دستبوس












    Cheshvan 22 , 5770

    دوشنبه هیجدهم ابان ماه ۱۳۸۸

    Monday November 9th ، 2009


    tanehnazan.com


    Mondays , wednesdays & Saturdays

    in English , Farsi & Hebrew

    publishes in L A

    Editor Daveed Fakheri







    English












    Photo: AFP
    IAEA chief proposes Iran store enriched uranium in Turkey until Russia provides it with nuclear fuel



    Ayatollah Montazeri:

    U.S. Embassy Takeover a Mistake

    Ayatollah Montazeri, the highest ranking Shia grand ayatollah residing in Iran, announced on the anniversary of the November 4 hostage taking 30 years ago that the U.S. embassy takeover in 1979 was a mistake in light of its consequences for the nation.




    Shane Bauer, Sarah Shourd, Joshua Fattal (file images)
    Three young Americans detained in Iran over alleged illegal entry are to be charged with spying, the state news agency says.




    By Asal Akhavan

    In all the months following the June 12 coup, Iran has been engulfed in a massive movement and while this real people’s movement has become known as the green movement, it is in fact a kaleidoscope of colors portraying all political and social movements in it, which under normal and stable political conditions would have probably been facing each other rather than standing next to each other.



    Photo: Gil Yohanan

    Barkat warmly received in Washington, with Congress members presenting to him legislation proposal to have US embassy moved from Tel Aviv to capital without need for president's consent





    Photo: AFP
    After being dropped by Arabsat, Egyptian Nilesat satellite providers, Al-Alam channel says it is 'paying the price for its support of resistance in Lebanon'



    Shaul Mofaz (2008)
    A former Israeli minister unveils a peace plan offering a Palestinian state with temporary borders and talks with Hamas.



    Photo: AFP
    Senior operative says Abbas' retirement may force Fatah to resort to violent protests, stone-throwing



    Photo: AP
    'Current gov't continuously occupied with swap deal, in contrast to former gov't,' says Hamas official







    Hoyos and party to arrive in Middle East
    200 motorcyclists to drive from Madrid to Vatican in campaign for release of captives worldwide



    Photo: Reuters
    Vitaly Ginzburg, one of fathers of Soviet hydrogen bomb, died in Moscow of cardiac arrest at 93



    Photo: Visual Photos
    Study carried out ahead of British Remembrance Day reveals alarming ignorance among UK schoolchildren's knowledge of world wars, with one in 20 believing Holocaust was celebration marking end of WWII




    Recommended to Watch

    The following clip is a part of a great movie called, “Network". It was made in1976 in the USA and it shows the amazing similarity of today's frightening Economic and Security situation with 1976. The message that the host of this TV program, Peter Finch is giving us is that he is "MAD AS HELL!". It is very powerful and it can make any person rise up and scream, ENOUGH IS ENOUGH, I AM MAD AS HELL!

    Daveed






    IAF jets over Jerusalem












    It is precisely from the events of the passing week, which culminated in an impressive show of force reminiscent of the good old Israel Defense





    فارســـی






    FILES-IRAN-POLITICS-MONTAZERI

    در زمینه سیر صعودی اعدام ها در ایران، "روز" با آیت الله منتظری گفت و گویی اختصاصی انجام داده است که در آن، بالامقام ترین مقام علمی حوزه علمیه قم تاکید کرده "این احکام هیچ گونه مبنای شرعی و حقوقی ندارد."


    دخالت

    کارتون نیک اهنگ کوثر

    روز ان لاین








    دیدار خامنه ئي از گروگانهای امریکای بازداشتی در سفارتخانه اشغال شده ان کشور در تهران.
    گفتگوی خامنه ئی با یکی از گروگانها که به خوبی به زبان فارسی صحبت میکند و با گوشه و کنایه بسیار زیبا و عاقلانه ئی خامنه ئی را مورد هدف قرار داده را در ویدیوی زیر ببینید و حال کنید !!.
    فرستنده بهرام چوبینه





    چه خطرهایی جنبش سبز را تهدید میکند؟



    خطر غفلت تاریخی و دستاوردهای فعلی جنبش


    جنبش سبز ملت ایران را خطرات متعددی تهدید می‌کند. غفلت از این خطرات و خوش‌بینی به برطرف شدن خود به خودی آن‌ها سبب می‌شود ما هم گرفتار همان دشواری‌هایی بشویم که همواره در تاریخ ایران گریبان جنبش‌های آزادیخواه را گرفته است. متن حاضر به یکی از خطرهای اصلی‌ای که جنبش سبز را تهدید می‌کند یعنی خطر واگذاری دستاوردهای گذشته می‌پردازد. موج سبز آزادی از همه خوانند‌گان عزیز دعوت می‌کند به موضوع خطراتی که جنبش سبز را تهدید می‌کند به صورت یک فراخوان نگاه کنند، در جمع دوستان‌شان در این‌باره گفت‌وگو کنند، در وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌هایشان درباره‌اش بنویسند،‌ و اگر نیاز به فضایی برای انتشار آن داشتند به نشانی ما ایمیل بزنند:


    دانشگاه اکسفورد در رشته فلسفه

    بورس تحصیلي ندا آقا سلطان ایجاد کرد



    به نوشته سایت رسمی دانشگاه آکسفور به لطف دو هدیه سخاوتمندانه اي که به این دانشگاه داده شده، توانسته است یک بورس تحصیلي در رشته فلسفه به یاد ندا آقا سلطان ایجاد کند.




    گفت و گو با ژیلا بنی یعقوب؛ شغل تمام وقت: همسر یک زندانی!


    زندان، واژه ای است که این روزها در بیشترخبرها، کاربرد سیاسی دارد. اما زندگی خانواده های زندانیان سیاسی چگونه می گذرد؟ می دانم که "زندگی خانواده های زندانیان"، برای بسیاری از زنان، قصه دیر آشنایی است. می دانم تاریخ معاصر ما پر از تجربه زنانی است که همسرانشان در پس زندانها، سالهای جوانی را طی کردند. برخی از آنها هرگز به خانه برنگشتند. برخی از...




    شیرین عبادی: چرا عاملان جنایات کهریزک محاکمه نمی شوند



    شیرین عبادی برنده جایزه نوبل سال ۲۰۰۳ ورییس کانون مدافعان حقوق بشر در گفت وگو با روز با اشاره به خبرهایی که از انتقال احتمالی سعید مرتضوی به دولت برای تصدی پست ریاست سازمان تعزیرات حکومتی منتشر شده است گفت که نقش و مسوولیت نامبرده در فجایعی که در کهریزک اتفاق افتاده قابل تردید نیست. وی این اظهارات را در شرایطی بیان کرد که روز گذشته، حتی آیت...




    محسن مخملباف: خشم مردم ایران چه در داخل و چه در خارج واکنش به ۳۰ سال استبداد است



    گیریم که یکی از ما را بکشند. کار او را یک سبز دیگر انجام می دهد. مگر بقیه را که کشتند حالا جنبش سبز نداریم؟ آن ها طی ماه های گذشته آقای خاتمی و کروبی و موسوی را تحت فشار گذاشته اند که خارج از کشور را نفی کنند. حتی هفته پیش محمد رضا بهشتی را ۳ ساعت در بازجویی تحت فشار گذاشته بودند که علیه سبزهای خارج از کشور حرف بزند. و همانطور که در اطلاعیه سپاه می...





    برده داری و طمع فلسطینیها در استفاده از کودکان

    مرگ ۱۱۷ نفر در تونل های مرزی غزه که در میان انان ۳۲ کودک که بخاطر طمع کارفرمایان فلسطینی در پرداخت دستمزد کمتر از بزرگسالان به انان در ساخت تونلها استفاده شده است نیز دیده میشوند!

    داوید

    در پژوهشی که در مورد اوضاع اقتصادی غزه به عمل اورده شده ، به وضعیت اسفناک معیشتی کودکان فلسطینی و از کشته شدن ۳۲ نفر از آنها در هنگام کار در تونل های مرزی با مصر اشاره شده است.

    بر مبنای این گزارش کودکان کار فلسطینی دارای بالاترین آمار در جهان هستند.

    از سوی دیگر نتایج این پژوهش نشان می دهد که ۱۱۷ فلسطینی جان خود را در هنگام کار در تونل های مرزی غزه با مصر از دست داده اند که ۳۲ نفر از آنان کودک بوده اند.

    برده داران ارشد فلسطینی که بسیاری از انان از سران حماس میباشند کودکان فلسطینی را بخاطر دستمزد پائینتر از بزرگسالان که به انان میپردازند برای حفر این تونل ها که در امدهای میلیون دلاری برای انان در بر دارد به کار میگیرند و برای مجبور کردن انان به انجام کارهای سختتر از انچه که از عهده جثه های کوچک انان بر میاید در کنار تههیج حس وطنپرستی کاذب در انان قرص های مسکن قوی نیز به انان میخورانند، که در بلند مدت تاثیرات بسیار بد و گوناگونی بر روی سلامی آنان خواهد داشت.

    بر اساس این پژوهش استخدام کودکان در استفاده از انجام اینگونه کارهای با اعمال شاقه و خطرناک از جانب فلسطینیها و بمباران جنگنده های اسرائیلی بر روی تونل های مرزی غزه و همچنین نابود کردن تونل ها توسط نیروهای امنیتی مصر مهمترین علل مرگ این ۱۱۷ نفر (۳۲ کودک) بوده است.


    معرفی محمود احمدی نژاد در روزنامه ی ۸ صبح چاپ افغانستان

    فرستنده بهرام چوبینه


    پدیده احمدی نژاد


    imageاحمدی‌نژاد پدیده‌ی غریب و همهنگام آشنایی است. رفتار او در چشم بسیار کسان یادآور برخورد خشن و توهین‌آمیز یک جوانک بسیجی تفنگ به دست در برابر شهروندان محترمی است که چنان تحقیر می‌شوند که دیگر جهان را نمی‌فهمند...........


    انتقال اورانیوم به غرب منتفی شد

    علاءالدين بروجردی رييس كميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس شورای اسلامی بحث تحويل سوخت ۳/۵ درصدی به کشورهای غربی را برای دريافت سوخت۲۰ درصدی مورد نياز رآكتور تحقيقاتی تهران ، منتفی اعلام كرد.



    آزمایش نوع پیشرفته کلاهک های اتمی توسط ایران

    بر پایۀ اسناد آژانس بین المللی انرژی اتمی دانشمندان ایرانی نوع جدیدی از کلاهک ها را آزمایش کرده اند که دارای سیستم انفجار دوگانه اند و به همین خاطر نه فقط از فن شناسی پیشرفته برخوردارند، بلکه نیز در آمریکا و انگلستان از اسرار محرمانه دفاعی به شمار می روند.




    خطیب نماز جمعه: ایران زیر بار مذاکره شیطانی نخواهد رفت

    آیت الله خاتمی : بیگانگان وغربی ها به خصوص آمریکائی ها فکر نکنند که در اینجا خبری هست، اگر در جمعیت چند صد هزار نفری، دو سه هزار نفر هم شعارهای متفاوت بدهند این چیزی نیست که آمریکائی ها را امیدوار کند.
    عکس موشک شهاب ۳، برگرفته از شبکه‌ی ایرانی تلویزیونی الاخبار در ماه ژوئیه‌ی ۲۰۰۸. این موشک بردی حدود ۲۰۰۰ کیلومتر دارد.
    با افشای یک پرونده‌ی سری در مورد فعالیت‌های موشکی ایران، کارشناسان غربی در مورد منشاء فن‌آوری ایران به گمانه‌زنی‌هایی دست زده‌اند. از نظر ایشان این فن‌آوری باید از خارج وارد شده باشد و برآیند پژوهش‌های موشکی ایران نیست.




    با وجود شیوع بالای مشکلات جنسی در


    خانواده ها شمار دست اندرکاران و


    درمان کنندگان این مشکلات در کشور


    اندک است و متاسفانه به نظر می‌رسد


    مسئولان اموربهداشتی و درمانی کشور آن‌


    را به عنوان یک معضل نپذیرفته‌اند و در


    نتیجه برنامه ریزی منسجمی هم برای رفع


    این مشکلات ندارند.

    اردوغان : تغییری در سیاست خارجی ترکیه بهوجود نیامده است!!

    در پی نزدیکی ترکیه با کشورهای مسلمان تند رو و قانون شکن جهانی ( سوریه ، ایران و عراق ) و همچنین دعوت از متهم به جنایات جنگی بر علیه مردم دارفور عمر ال بشیر رئیس جمهور سودان به ان کشور برای شرکت در کنفرانس اسلامی استانبول که باعث نگرانیهائي در اروپا و امریکا گردیده ، اردوغان نخست وزیر ان کشور اعلام کرد که تغییری در سیاست خارجی ترکیه به وجود نیامده!


    تهدید فعالان خارج از کشور

    کاریکاتور نیک اهنگ کوثر

    روز ان لاین






    یک حکم حکومتی دیگر برای دولت؟

    احمدی نژاد مجلس را عقب زد

    بهرام رفیعی - آرش معتمد

    بررسی نحوه سرکوب تظاهرات ١٣ آبان در مجلس

    حامیان دولت: زندانیان آزاد نشوند

    نازنین کامدار

    عطاالله مهاجرانی در واشنگتن:

    جنبش سبز انتظاری از غرب ندارد

    فرشته قاضي

    موضوع دومین پیام کروبی بر روی یوتیوب:

    تلاش محرمانه و ناموفق دولت برای نزدیکی به آمریکا

    سامناک آقایی

    مجاهدین انقلاب: چرا از محاکمه علنی دوستان ما هراس دارید؟

    ایستادگی نبوی بر مواضع خود در دادگاه

    حامد ایرانی

    انتقال دادستان مجرم به دولت احمدی نژاد

    مرتضوی از دستگاه قضایی می رود

    سامان رسول پور

    تحلیل تایمز از مقاومت دوباره ایران

    قیمت بالاي نفت، دوباره اعتماد به نفس آورد


    برداشت نيوزويک از پيام معترضان ايران

    انتظار جنبش سبز از دنيا








    ע ב ר י ת









    צילום: זיו קורן
    1400 חיילים אמריקנים נפרדים מישראל בתום התמרון הגדול, שתרגל הגנה ממתקפת טילים. אדמירל אמריקני: "העוצמה המשותפת מעידה על מחויבות ליציבות במזרח התיכון"





    קנצלרית גרמניה בילתה בסאונה במזרח גרמניה כשנפלה חומת ברלין, אך עוד באותו הלילה חצתה את הגשר בבורנהולמר כדי לשתות בירה במערב העיר. היום היא הלכה באותו המסלול כשלצדה נשיא ברה"מ לשעבר גורבצ'וב והמנהיג הפולני לך ולנסה



    The Third Jihad
    שר החוץ ביקר בדנמרק והזהיר: "גורמים איסלאמים משתמשים בכלים הדמוקרטיים כדי להתסיס ולעודד אנטישמיות"








    No comments: