Weekly Report From Sat. October. 10th. .. 2015

تنـــــه   نـــــزن           טאנה  נאזאן     Tanehnazan












Editor David Fakheri
سردبیر داوید فاخری
עורך דוד פאחרי


    For the important News of the world
    ( in English, Farsi and Hebrew )
    Please visit us every day
    at Facebook under the
    editor's name
    ( David Fakheri داوید فاخری )






    חברים יקרים


    בשל בעיות טכניות וחוסר


    צוות נאות, האתר יהיה

    סגור עד להודעה חדשה



    دوستان عزیز


    به علت نقص فنی و همچنین


    کمبود کادر لازم،


    سایت تا ا اطلاع ثانوی


    تعطیل خواهد بود



    Dear Friends


    Due to technical problems


    and lack of adequate


    staff, The SITE will be


    closed until further notice









    Saturday, April 4, 2009







    חג פסח לכולם שמח  
    موعد پسخ بر همگان 
    مبارک
    Happy Passover to you all 








    داوید فاخری - تنه نزن


    Taneh nazan - Daveed Fakheri


    Tonight's Commentaries, 

    Articles & News are presented

    as usual in English, Farsi & Hebrew 

    ENJOY

     



    הא לחמא עניא
    این نان فقیرانه !! 
    نان فقیرانه؟ 
    کدام نان فقیرانه؟!


    یاد داشتی از داوید فاخـــــری

    فرستنده فیلم داریوش ستاره

    این یادداشت تا روز ادینه عید پسخ همچنان در انتشار میماند. اگر انرا مفید یافتید، به دیگرانی نیز که برایتان اهمیت دارند، به انگونه که میتوانید اطلاع دهید!.

    تنها چند روز از عید نوروز ما ایرانیان گذشته و بیش از چند روز هم به موعد پسخ ما ایرانیان یهودی و عید ایستر ایرانیان مسیحی نمانده
    اولی را با شکوه برگزار گردیم و دومی و سومی را هم با شکوهتر برگزار خواهیم کرد
    خوشحالی ، سیری ، ارامش خواب و خیال ، و دیدن لبخند عزیزان بر لبهایشان تنها برای من و شما نیست
    برای دیگرانی نیز که میخواهند مانند من و شما و عزیزانشان همانند عزیزان من و شما باشند * اما قـــــــــــــــــــادر نیستند * نیز میباشد! به انان هم اندیشیده اید؟! 
    از گوشه کنارهای خانواده هایتان شروع کنید، از انانیکه مدتهاست بخاطر * فقر مالی که تقدیر به انان تحمیل نموده * و بجای انکه دستشان را بگیرید اما رهایشان کرده اید شروع کنید ، به گوشه و کنارهای خیابانهای نزدیک و دور بروید و آنان را بیابید و انگاه دریابید که حق انان هم هست که خوشحال باشند ، مانند شما و من.
    حدود ۳۵ سال پیش سرپرست خانه جوانان یهود شیراز بودم که اعضای این کانون غیر انتفاعی را گروههای سنی مختلف از نوجوانان دبیرستانی گرفته تا دانشجویان دانشکده ها و فارغ التحصیلان دانشگاههای ایران و یا خارج که خود مستقلأ نیز با نامهای کانون دانشجویان یهودی و یا کانون فارغ التحصیلان یهودی به امور مربوط به خود رسیدگی کرده و در همین راستا نیز برای اعتلای موقعیت جامعه یهودیان شیراز در بین شهروندان مسلمان ان شهر به نحو احسن عمل میکردند تشکیل میدادند .
     اشنائی موج جوان و تازه اشنا شده با فرهنگهای خوب و یا بد غیر یهودی که هر روز  بیشتر گسترش می یافت مرا به فکر ان انداخت تا بوسیله اشنا کردن انان با مبنای صحیح و علمی دین و در کنار ان نیز فراگرفتن تاریخ دور و نزدیک قوم خود ( اسرائیل امروز، اروپا و امریکا و سایر کشورهای متمدن و پیشرفته در جهان ) قادر گردند  تا « بلکه » با استفاده از سلاح دانش  بسادگی در دام گروههای مختلف دست پرورده تئوریسینهای ضد دین ( بطور ائم ) و ضد یهود ( بطور اخص ) که به طمع برخورداری از « برابری و ازادی » انان را بسوی خود میخواندند گرفتار نشوند . برای اجرای این پروژه بهترین کار دعوت از کارشناسانی بود که به دین با دیدی عالمانه تر مینگریستند و در توضیح تاریخ هرچه پربارتر و حقیقی تر انرا بیان میکردند تا به این وسیله چشم و گوش جوانان را روشنتر و بازتر نمایند ( واضح است که این کوشش از اسیبهای وارده ازکارشکنیها و جو سازیهای مذهبیون واپسگرای هم کیش هم شهری و پا منبریهای شستشوی مغزی شده انان در امان نبود که انهم قصه خودش را دارد! ) . اما بهر ترتیب بود جلسات سخنرانی و مباحثه در اینگونه موارد با حضور فرهیختگانی که از شهرمان بودند  و یا از تهران دعوت میشدند که متاسفانه برخی از انان نیز تو زرد از اب در امدند !  تشکیل میشد و شدت استقبال از این جلسات به حدی گردید که انجمن برای پذیرفتن افراد بیشتر در محل سخنرانی دچار مشکلات زیادی میشد!.
    از میان سخنورانی که در بالا ذکرشان رفت فردی هم بود که در کنار شغل شریف معلمی که در یکی از دبیرستانهای یهودی شیراز داشت نقشی هم بصورت روحانی در میان طرفداران خود ایفا میکرد بنام اقای * ماشاالله مشمرتی *.  من به توصیه فردی قابل اعتماد که از سجایای فکری او تعریف کرده بود و بعد از انجام گفت و شنودی با ایشان از  او خواستم که دعوت ما را بپذیرد و برای ایراد یک سخنرانی اندیشمندانه در مورد دین یهود در انجمن حضور یابد که ایشان هم ان دعوت را پذیرفت.  در روز سخنرانی که موضوع ان در باره مشکلی اجتماعی و راه پیشنهادی علمی رفع ان از طریق توراة بود سؤالی هم توسط یکی از پزشکان متخصص قلب که در ان جلسه حضور داشت با ایشان در میان گذاشته شد که جواب اقای مشمرتی به سؤال تفکر بر انگیز ان اقای پزشک که هم اکنون نیز در لس انجلس دارای مطب خصوصی است چنان عاقلانه و عالمانه بود که هنوز هم بعد از گذشت سالها نه از ذهن من و نه از ذهن کسانیکه در ان جلسه حضور داشتند و هنوز عادت به شنیدن اینگونه استدلالهای مذهبی که با نوع سنتی و بلا تغییر ان کاملأ متفاوت و قانع کننده بود نداشتند بیرون نرفته است و این مرا با عرض پوزش از طولانی شدن موضوع بر میگرداند به موضوع اصلی یادداشتی که انرا شروع کرده بودم 
    سؤال این بود «‌ ما یهودیان که حد اقل سه مرتبه در شبانه روز شکر خدا را برای تناول نانی که به ما ارزانی داشته بعمل میاوریم و انرا انقدر مقدس میدانیم که اگر تکه ئی از انرا در کوچه و خیابانی بیابیم انرا با احترام از روی زمین برداشته و بعد از بوسیدن در جای امن و غیر قابل دسترسی پنهان میکنیم که مبادا بر اثر بی احتیاطی به ان بیحرمتی شود ، معنی ان چیست که ما باید انرا در زمان معینی از روز ادینه عید پسخ با دستان خود بسوزانیم ؟ !. 

    ایشان در جواب سؤال کننده که حتی نمیدانست چه کسیست چنین توضیح داد :

    ما تمام فعالیتهای شبانه روزیه مان برای داشتن لقمه ئی نان است تا با تناول ان از گرسنگی نمیریم ! حالا دیگر با بقیه پولی که بدست میاوریم چه میکنیم ، مثلأ برای خودمان اتوموبیلهای گرانقیمت میخریم و یا کاخ برپا میکنیم و یا تن خود را با جواهرات قیمتی میارائیم و یا ادامه تحصیل میدهیم و یا هر چیز دیگر، بر میگردد به ان لقمه نانهائی که اگر به ما نرسند از گرسنگی هلاک میشویم و بقیه ارزوهایمان نیز با ما هلاک خواهند شد!. بنابر این لقمه های نان در مدت ۲۴ ساعت از روز و ۳۶۵ روز در سال همچون نفس عماره ما با ما هستند و رهایمان نمیکنند و در طول سال یا که او ما را تسلیم خواسته هایش کرده و یا که ما خود و بدست خود تسلیم خواسته های او شده ایم!.
    اگر ما در طول سال و ماه و هفته و روز و شب و تا کنون که ادینه موعد است از خود این شهامت را نشان نداده ایم که در مقابل نفس عماره مان قد علم کنیم پس کی ان سال و ماه و هفته و روز و شب فرا خواهند رسید که بمعنی کلمه * ادم * شویم ؟!.
    اگر ما این * نان  * و * نفسمان * که هر دوی انان مادام که نفس میکشیم در وجود مان لانه دارند و نیازهای جسمی و روحی روز مره ما را ببازی میگیرند را نسوزانیم و همچنان در جهنم خودخواهی و غروری که می سوزانندمان دست و پا بزنیم، چکونه میتوانیم روزی را شاهد باشیم که به جز خود، دیگری را هم ببینیم و یا درد دیگری را نیز احساس کنیم ، انهم به انگونه که او درد خود را احساس میکند؟!
    اکنون که در چند ساعت مانده به شروع میهمانی و انجام مراسم عید پسخ مواظبیم که مبادا در حضور میهمانان امشب کم و کاستی دیده نشود ، همه چیز از همه نوع و از همه رنگ و از بهترین انان فراهم امده باشد ، داماد ها ، عروسها ، نوه ها و خانواد های همسر ، دوستان و خویشان اسم و رسم دار همه و همه بر سر سفره عید، تبریک گویان و شادان نشسته و به اجرای مراسم بپردازند و صد البته هم یکصدا و به انگونه که  ۱۰۰٪ به گوش خداوند متبارک برسد این قسمت از * הגדה * را بخوانند که یاداوری میکند
     * הא לחמה עניה این نان فقیرانه ** !
     نان فقیرانه ؟! کدام نان فقیرانه ؟! 
    مگر ما تا این چند ساعتی که به اجرای مراسم مانده خبری هم از فقیری گرفته ایم ؟
     حالی از فقیری میدانیم که حال نانش را بدانیم؟! 
     آی و صد وای !  نه بر نفس ما الا بر خود ما ! 
     نان را باید سوزاند ، نفس را باید سوزاند
    باید به خود تکانی داد،
     اما نه فرصت کم است باید از جا جهید ،
     هنوز مهلتی مانده تا به خانواده هائی که انان نیز مانند ما عروس دارند ، داماد دارند ،نوه دارند و دوست و اشنا و میخواهند شب عیدی داشته باشند حداقل به قیمت ** نانی فقیرانه ** کمک کرد! 
    اری دیگر خود خواهی بس است باید نفس را سوزاند باید نان را سوزاند.
    ۸۷۶۴ ساعت در سال تنها برای خودمان و تنها ۴ ساعت برای دیگران کافی نیست اما تمرین خوبیست و امیدوارانه که ساعتهای بیشتری از ۴ ساعت در سال به نفع دیگران شروع به تغییر کنند!

    بارها  با خود اندیشیده ایم که چرا نام * مشه ربنو משה רבנו * قهرمان توراة در کتاب « هگادای پسخ הגדה של פסח » نیامده ؟! و جوابهائی یافته ایم ، اما شاید یکی از دلائل ان باشد که در این زمان این مائیم که باید جای خالی محبتها و همنوع دوستیها و گذشتها و به خواری شماری های ثروتهائی که او به ما اموخت و ارزانی داشت را پر کرده و انانرا بصورت دینی که بر دوشمان احساس میکنیم * مشه وارانه * به دیگرانی که محتاج انانند ارزانی داریم  ؟!. 
    شما چه فکر میکنید؟؟؟ ایا هر روز میتواند برای ما همچون ادینه پسخ باشد ؟!.

    پسخ بر همگان مبــــارک
    פסח שמח לכולם
    Happy Passover to every body


    در ادامه شما را به دیدن این ویدیو که توسط داریوش ستاره فرستاده شده دعوت میکنم .
    او نمیخواهد که بداند شما با دیدن این ویدیو از اینگونه ادمی که هستید به حال خود خواهید خندید و یا به حال دیگران که انگونه اند خواهیدگریست اما امیدوار است که شما در هر حالت  پیامی را که از ان میاید با جان و دل بپذیرید!.

     Watch This Short movie Clip,
    It's Worth A Lot
    Every Body Needs Sometimes  A Positive Change in Her / His
     Thought!
    TRY It Now
     



    Weekly Torah Portion 
    Tzav – Shabbat Hagadol







    04.03.09
    Israel Jewish Scene


    This Shabbat, the tenth of Nissan, is referred to as Shabbat Hagadol – the Great Sabbath. Why is the Shabbat before Passover called “great” (gadol)?

    The Talmud (Shabbat 87b) tells us: “As to the Nisan in which the Israelites departed from Egypt, on the fourteenth they slaughtered their Passover sacrifices, on the fifteenth they went forth, and in the evening the first-borns were smitten… and that day was a Thursday.” In Exodus (12:3) we read: “Speak to the whole community of Israel and say that on the tenth of this month each of them shall take a lamb to a family, a lamb to a household.” If the Israel departed from Egypt on the Thursday the fifteenth of Nisan, then “the tenth of this month” refers to the Saturday immediately preceding the exodus – Shabbat Hagadol.
    What makes this particular Sabbath “great”? The midrash explains:Full Parasha




    NYPD sees threat in Israel-Iran tensions


    New York Police Department prepares contingencies concerning Big Apple's Jewish sites fearing escalating tensions between Israel, Iran may result in violence


    ALARM


    Associated Press
    04.04.09
    Israel News

    The New York Police Department has prepared plans to beef up security at the city's synagogues and other Jewish sites amid escalating tensions between Israel and Iran, officials confirmed Friday.Full story





    'We'll fight anti-Israel sentiment in Human Rights Council'









    Susan Rice
    US ambassador to United Nations says Washington's bid to rejoin human rights council meant to stop its 'obsession' with Israel; adds Durban II statement still problematic

     
    Yitzhak Benhorin
     04.04.09
    Israel News

    WASHINGTON – US Ambassador to the United Nations Susan Rice said that the new US administration wants to rejoin the sometimes troubled UN Human Rights Council, to – among other things – "battle the anti-Israel crap."Full Report


    Tel Aviv celebrates 100 years in pictures

    Skyscrapers built, wide roads paved, buildings renovated, number of residents nears 400,000, and the sea is the same sea. This is what the first Hebrew city looks like at the age of 100

    Ynet

     04.03.09
    Israel News

     In April 1909, a raffle of plots was held on the beach between members of the Ahuzat Bayit association. That day is considered the day Tel Aviv was founded.

     

    Today, 100 years later, the city has developed, skyscrapers have been built, wide roads have been paved and the population of Tel Aviv is nearing 400,000 people.

     

     

    The magnificent celebrations in honor of Tel Aviv-Jaffa's 100th anniversary were launched Thursday evening at Bialik Square in the city center. President Shimon Peres and Mayor Ron Huldai wandered around the street wearing festive white hats and shaking the hands of passersby.


    The celebrations will continue Saturday evening with a huge concert at the city's Rabin Square, which is scheduled to begin at 8:30 pm. Some 1,000 artists, dancers, actors and singers will perform over several stages measuring about 1,000 square meters (10,763 square feet) in size.

     

    The high point of the event will see the mayor light 100 candles on a gigantic cake.

    Copy-of-IMG_6237_wh.jpg

     Peres and Huldai celebrate 

    The artists slated to perform at the concert include Berry Sakharof, Miri Mesika, Matti Caspi, Shlomo Gronich, Danny Robas, Dana International, Alona Daniel and the Monica Sex rock band with 70 members of the Israeli Philharmonic Orchestra conducted by Zubin Mehta and Ilan Mochiach.

     

    The Rabin square area will be closed to traffic from the early evening hours



    German court rules PETA Holocaust ad offensive


    Animal rights campaign comparing animal slaughterhouses to Nazi death camps banned

    News agencies
     03.27.09
     Israel Activism

    Germany's highest court has ruled that a PETA ad campaign comparing animal slaughterhouses to the Holocaust is an offense against human dignity.

    FRA146_wa.jpg


    The posters, sponsored by People for the Ethical Treatment of Animals (PETA), bear photographs of concentration camp inmates, both alive and dead, along with pictures of plates piled with meat and animals ready for slaughter, accompanied by the slogan: "The Holocaust on you plate".Full Story





    Haifa high schoolers boost Israel's image in US


    As part of 'Young Ambassadors' program, students from Reali School in Haifa trained by UN Ambassador Shalev, consulate in New York ahead of meetings at public schools and Jewish communities in Boston area

    Ynet news
     04.02.09,
     Israel Activism

    Twenty-three 10th grade students from the Hebrew Reali School in Haifa joined Israel’s public diplomacy efforts last week as part of the “Young Ambassadors” program.


    2_wh.jpg


    The goal of the program, unique to the Reali School, is to train a new generation of ambassadors who, because of their youth, can speak as equals to their peers as well as to adults. Students participating in the program go through preparatory exercises—including media workshops, public speaking, and English—and, at the end of a year’s preparation, head out to practice what they have learned in class.Full Story


    The following LIFE SAVER ADVISE Sent by a friend who CARES for your safety & He wants you to also care & to forward this to the people that matter in your life: 

    Never, Never, Never do this

    Do not answer a call on a cell phone while it is hooked to an electric outlet. 


    A few days ago, a person was recharging his mobile phone at home.


    Just at that time a call came in and he answered it with the

    Instrument still connected to the outlet.




    After a few seconds electricity flowed into the cell phone unrestrained

    and the young man was thrown to the ground with a heavy thud.


    His parents rushed to the room only to find him unconscious, with

    a weak heartbeat and burnt fingers.



    He was rushed to the nearby hospital, but was pronounced dead on arrival.


    Cell phones are a very useful modern invention.




    However, we must be aware that it can also be an instrument of death.


    Never use the cell phone while it is hooked to the electrical outlet!��





    Parkinson's patients dance to a different tune


    By Nitsana Bellehsen 
    April 01, 2009



    Israeli therapist and martial arts expert Alex Kerten has developed a unique dance treatment for patients suffering from Parkinson's, a neurological disease that affects the nervous system.

    The Gyro-Kinetics therapy, which is attracting the interest of patients from all over the world, combines music, rhythm and movement to help patients learn to live with the disease, and gain some kind of control over it.

    A pilot study suggests that the treatment slows down the progress of the disease, enabling patients to avoid increasing the dosage of drugs.



    فارسی




    04.04.2009



    جشن ۶۰ سالگی پر فراز و نشیب ناتو


    دویچه وله المان

    0,,4152574,00.html.jpg



    سران و رهبران ۲۸ عضو ناتو در آخرین لحظات بر سر دبیر کل جدید به توافق دست یافتند
    ناتو۶۰امین سال تاسیس خود را مشترکا در فرانسه و آلمان جشن گرفت. انتخاب دبیر کل جدید، تعیین استراتژی نوین، معضل افغانستان و پذیرش اعضای جدید موضوعاتی بودند که اجلاس را از حالت جشن تولد بیرون آوردند.

    وینستون چرچیل نخست وزیر بریتانیا به هنگام تاسیس پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) گفته بود که ناتو برای محکم کردن جای پای آمریکا در اروپا، دور نگه داشتن روسیه از اروپا و کوچک نگه داشتن آلمان در اروپاست. ۶۰ سال پس از این سخنان، در بزرگترین پیمان نظامی تاریخ تغییرات زیادی رخ داده است.
    دنباله گزارش




    04.04.2009
    انتشار فهرست کشورهای کمک‌کننده به فرار مالیاتی

    دویچه وله - المان

    0,,4152308,00.html.jpg

    گروه ۲۰ در لندن درصدد خشکاندن "واحه‌های مالیاتی" است

    سازمان همکاری و توسعه اقتصادی فهرستی از مناطق و کشورهایی را منتشر ساخت که در زمینه تبادل اطلاعات مالیاتی حاضر به همکاری با دیگر کشورها نیستند. این اقدام به معنای تحقق یکی از خواست‌های مهم گروه ۲۰ در اجلاس لندن است.

    در نشست سران بیست کشور مهم جهان (گروه ۲۰) در لندن سندی با ۲۹ بند برای مهار بحران اقتصادی به امضاء رسید. در این سند کشورهای عضو متعهد به اجرای اقداماتی شدند که در راستای تحکیم بازارهای بین‌المللی و رونق‌بخشی به اقتصاد جهانی باشد.
    ادامه مطلب



    بیکاری دهها روزنامه‌نگار در ایران

    0,,4152635,00.html.jpg

    دویچه وله - المان
    ۴ . اپریل . ۲۰۰۹

    در ایران علت اصلی کم‌تیراژی و بحران مالی روزنامه‌ها، وجود سانسور شدید دولتی و در نتیجه بی‌کیفیتی روزنامه‌هاست

    در ایران دهها تن از روزنامه‌نگاران در اثر توقف یا محدودشدن فعالیت برخی روزنامه‌ها کار خودرا از دست داده‌اند. فعالیت دست‌کم سه روزنامه متوقف شده است. مشکلات مالی دلیل اصلی تعطیلی روزنامه‌هاست.

    به گزارش روزنامه‌ی "سرمایه"، بیش از ۳۰۰ روزنامه‌نگار در روزهای پایان سال گذشته و آغاز سال نو شغل خود را از دست داده‌اند. بنا بر این گزارش، روزنامه‌های "فرهنگ آشتی"، همشهری عصر" و "خورشید" فعالیت خود را متوقف کرده‌اند. روزنامه‌ی "اعتماد ملی" نیز با تغییراتی در کادر فنی، شماری از کارکنان خود را از کار بیکار کرده است.
    ادامه مطلب


    هالوکاست را از یاد نمیبریم ، هرگز!

    0,,585183_4,00.jpg





    پیامد های به کار بستن قوانین شریعت در شمال کشور پاکستان


    شهلا رستمی
    03/04/200
    رادیو فرانسه


    در یک کاست ویدئوئی که دراسلام آباد منتشر شده، تصویر یک دختر جوان دیده می شود که در دره "سوات"، به جرم داشتن رابطه با یک مرد به باد شلاق گرفته شده است. این دختر که به گفته یکی از مبارزان حقوق بشر 17 سال دارد در حالی دیده می شود که یک مرد پاهای او راگرفته ، دیگری سرش را وسومی به او ضربات شلاق وارد می آورد . فریاد او نیز در این ویدئو با کیفیت بدکه ظاهرأ با یک تلفن دستی گرفته شده، شنیده می شود. یکی از فرماندهان طالبان این خبر را تأئید کرد. اما یکی از روحانیان محلی آن را محکوم نمود و گفت که چنین عملی خلاف شرع است.

    گفتنی است که طالبان این منطقه با دولت پاکستان توافقی مبنی بر پیاده کردن قوانین شریعت در ازای توقف حملات به نهادهای دولتی، برخی ساختمان ها و مدارس، انجام داده اند. توافقی که در غربیان این نگرانی را به وجود آورده که پاکستان را تبدیل به مرکز فعالیت افراطیون اسلامی نکند
    .



    تظاهرات يک نفره در روز جهانى زن در تهران


    امروز صبح که براى کارى از خيابان وليعصر ميگذشتم اين صحنه را ديدم. اين آقا که محمد نام داشت در روز ٨ مارس (روز جهانى زن) براى حمايت از زنان ايرانى روسرى پوشيده و روى تى‌شرتش هم نوشته است: مرگ بر مردسالارى! يک دو عکس بيشتر نگرفتم تا مزاحم حرکتش در اعتراض به مردسالارى نباشم. بعد از تمام شدن کارم از کسبه اطراف ميدان وليعصر شنيدم که توسط پليس دستگير شده است.

    roshanpix


    margBarMardsalari1.jpg

    margBarMardsalari2.jpg


    March 8, Tehran: Death to Male-Supremacy!
    This brave Hijab-wearing man was arrested by the Islamic Police


    پند و اندرز
    فرستنده هاله جوان

    عجب ! پس کثیف ترین چیزها در دنیا این است 

    میگویند روزی پادشاهی این سوال برایش پیش می آید و می خواهد بداند که نجس ترین چیزها در دنیای خاکی چیست. برای همین کار وزیرش را مامور میکند که برود و این نجس ترین نجس ترینها را پیدا کند و در صورتی که آنرا پیدا کند و یا هر کسی که بداند تمام تخت و تاجش را به او بدهد.
    وزیر هم عازم سفر می شود و پس از یکسال جستجو و پرس و جو از افراد مختلف به این نتیجه رسید که با توجه به حرفها و صحبتهای مردم باید پاسخ همین مدفوع آدمیزاد اشرف باشد.
    عازم دیار خود می شود در نزدیکی های شهر چوپانی را می بیند و به خود می گوید بگذار از او هم سؤال کنم شاید جواب تازه ای داشت بعد از صحبت با چوپان، او به وزیر می گوید من جواب را می دانم اما یک شرط دارد و وزیر نشنیده شرط را می پذیرد چوپان هم می گوید تو باید مدفوع خودت را بخوری وزیر آنچنان عصبانی می شود که می خواهد چوپان را بکشد ولی چوپان به او می گوید تو می توانی من را بکشی اما مطمئن باش پاسخی که پیدا کرده ای غلط است تو این کار را بکن اگر جواب قانع کننده ای نشنیدی من را بکش.

    خلاصه وزیر به خاطر رسیدن به تاج و تخت هم که شده قبول می کند و آن کار را انجام می دهد سپس چوپان به او می گوید:
    " کثیف ترین و نجس ترین چیزها طمع است که تو به خاطرش حاضر شدی آنچه که فکر می کردی نجس ترین است را بخوری" !!





    توافق گروه ۲۰ با بسته‌ نجات یک‌ تریلیون دلاری


    0,,4148170,00.html.jpg

    سران برخی کشورها در اجلاس گروه ۲۰ در لندن

    سران گروه ۲۰ در لندن توافق کردند، یک بسته‌ی یک تریلیون دلاری را به مقابله با بحران مالی جهانی اختصاص دهند. تشدید مقررات بازارهای مالی و افزایش قابل ملاحظه‌ی نقدینگی صندوق بین‌المللی پول از دیگر توافق‌ها بود.
     
    در حالی‌که بر سر دو راه حل افزایش تزریق اعتبار و پول به نظام‌ها و مؤسسات مالی و تشدید قوانین و مقررات بانک‌ها و مؤسسات مالی اختلاف نظر وجود داشت، اعضای گروه بیست بر سر نکات عمده به توافق رسیدند.
    دنباله مطلب
     





    چند توصیه پزشکی مفید  

    4376_2006110835.jpg


    فرستنده مسعود - دبش ۱


           
    
Answer the phone by LEFT ear 
    برای صحبت با موبایل از گوش چپ استفاده کن 


    Do not drink coffee TWICE a day
    روزانه بیش از دو فنجان قهوه ننوشید

    Do not take pills with COOL water 
    قرص و داروها را با آب خیلی سرد تناول نکنید. 

    Do not have HUGE meals after 5pm
    بعد از ساعت 5:00 از خوردن غذای چرب خوداری کنید. 

    Reduce the amount of TEA you consume 
    مصرف چای روزانه را کم کنید 

    Reduce the amount of OILY food you consume
    از مقدار غذای چرب و اشباع شده با روغن در وعده های غذایی کم کنید 

    Drink more WATER in the morning, less at night
    در صبح آب بيشتر و در شب آب كمتر بنوشيد. 

    Keep your distance from hand phone CHARGERS 
    از گوشی موبایل در زمان شارژ شدن دوری کنید. 

    Do not use headphones/earphone for LONG period of time
    از سمعکهای تلفن ثابت و موبایل برای مدت طولانی استفاده نکنید. 

    Best sleeping time is from 10pm at night to 6am in the morning 
    بهترین زمان خواب از ساعت 10:00 شب تا ساعت 6:00 صبح است 

    Do not lie down immediately after taking medicine before sleeping
    بعد ازخوردن دارو فورا" به خواب نروید. 

    When battery is down to the LAST grid/bar, do not answer the phone as the radiation is 1000 times
    زمانیکه باتری موبایل ضعیف است با جایی تماس نگیرید و تماس کسی را جواب ندهید چون در این حالت امواجی که گوشی منتشر می کند 1000 برابر است

    Forward this to those whom you CARE about 
    لطفا" به هركسي كه نگران سلامتي او هستيد دراینباره اطلاع دهید.



    اخــــــــرین شوخی با جورج بوش






    עברית




    הטרור מתעורר


    2_wa.jpg

    הירי בצומת שוקת 

    2_wh.jpg


    פיגוע הגרזן בבת עין


    המשטרה: "המחבלים עוברים לפח"ע עממי"
    לקראת הפסח, נערכת המשטרה במרכזים הומי אדם, כאשר ברקע יש תשע התרעות ממוקדות ועוד עשרות התרעות כלליות. ראש מחלקת המבצעים במשטרה אומר כי "לא רואים חזרה לתקופת האוטובוסים המתפוצצים
    "


    אפרת וייס
    05.04.09

    המשטרה החלה להיערך לקראת חג הפסח, כאשר ברקע עולים עוד ועוד ניסיונות לבצע פיגועים. ראש מחלקת המבצעים של המשטרה, ניצב משנה יורם אוחיון, אמר ל-ynet כי "המוטיבציה להוצאת פיגועים קיימת. אנחנו לא רואים חזרה לתקופת האוטובוסים המתפוצצים. יש מעבר לפח"ע עממי", כלומר - פיגוע של מחבל בודד ללא התארגנות מסודרת מאחוריו.המשך




    חרף האיומים, צפון קוריאה שיגרה טיל ארוך-טווח


    NKO02_hh.jpg

    אתר שיגור הטילים מוסודן-רי 
     למרות אזהרותיהן של ארה"ב ושל שכנותיה באסיה, המדינה הקומוניסטית ביצעה שיגור נסיוני של טיל ארוך-טווח מסוג "טייפודונג-2". יפן קראה לכנס את מועצת הביטחון בדחיפות



    اخرین خبر مهم
    ۵ اپریل ۲۰۰۹
    با وجود همه تهدیداتی که از جانب ایالات متحده و همسایگان کره شمالی بر ان وارد میاید سایت اینترنتی اسرائیلی « وای نت »  به نقل از خبرگزاریهای جهانی اعلام کرد که ان کشور کمونیستی امروز موشک دور برد خود بنام « تایفودانگ ۲ » را مورد ازمایش قرار داد. ژاپن بلافاصله بعد از اعلام این خبر درخواست تشکیل جلسه فوری شورای امنیت سازمان ملل متحد را نمود.
    انتخاب کارتون: داوید 


    סוכנויות הידיעות
    05.04.09

    גורמים רשמיים ביפן דיווחו הבוקר (יום א') כי צפון קוריאה ביצעה שיגור נסיוני של טיל ארוך-טווח. ממשלת דרום קוריאה ומחלקת המדינה האמריקנית אישרו את הדיווח. הטיל עבר מעל יפן והתפוצץ באוקיינוס השקט.

    דובר מחלקת המדינה האמריקנית, פרד לאש, אמר כי ארצות הברית רואה את שיגור הטיל כ"צעד פרובוקטיבי". הוא הוסיף כי וושינגטון תנקוט בצעדים "הראויים" על מנת לוודא שצפון קוריאה תדע שאינה יכולה לאיים על ביטחונן של מדינות אחרות.

    יפן מסרה כי מדובר בצעד "מצער ביותר" וביקשה לכנס פגישה דחופה של מועצת הביטחון של האו"ם. "הדאגה העיקרית שלנו היא לוודא שאנו בטוחים ולאסוף מידע", אמר ראש הממשלה טרו אסו במסיבת עיתונאים בלשכתו בטוקיו.
    לסיפור המאלה

    No comments: