Weekly Report From Sat. October. 10th. .. 2015

تنـــــه   نـــــزن           טאנה  נאזאן     Tanehnazan












Editor David Fakheri
سردبیر داوید فاخری
עורך דוד פאחרי


    For the important News of the world
    ( in English, Farsi and Hebrew )
    Please visit us every day
    at Facebook under the
    editor's name
    ( David Fakheri داوید فاخری )






    חברים יקרים


    בשל בעיות טכניות וחוסר


    צוות נאות, האתר יהיה

    סגור עד להודעה חדשה



    دوستان عزیز


    به علت نقص فنی و همچنین


    کمبود کادر لازم،


    سایت تا ا اطلاع ثانوی


    تعطیل خواهد بود



    Dear Friends


    Due to technical problems


    and lack of adequate


    staff, The SITE will be


    closed until further notice









    Monday, October 22, 2007

    این فاخته که خوانده ایش به زیور حجاب ! خود او نهیده ایش به دل دار بی حجاب ؟!؟!.

    بـــــر گرفتــــــه ازاعتمــــــاد
    پنجشنبه ۲۶ مهر ماه ۱۳۸۶
    تنظیــــــم و تیتــــــــر : داوید

    گزارش اعدام زنی دیگر در ایران

    قضات دايره اجراي احکام دادسراي امور جنايي تهران روز گذشته چهار ساعت زودتر از هميشه کار روزانه خود را آغاز کردند و طبق روال چهارشنبه هاي پايان هر ماه پيش از حضور در دفتر کار خود در خيابان ۱۲ فروردین به زندان اوين رفتند تا طبق فهرستي که در اختيار داشتند تشريفات قانوني اعدام ۱۰ زن و مرد را برگزار کنند.
    به گزارش خبرنگار ما زني به نام فاخته و ۹ مرد به نام هاي مرتضي، حميد، محمدرضا، بابک، صديق، کيان، بهزاد، حسين و منصور ۱۰ نفري بودند که سحرگاه ديروز در صف مرگ ايستادند و آخرين وصيت خود را مطرح کردند. از اين تعداد فقط يکي از آنها توانست با جلب رضايت اولياي دم به بند قاتلان بازگردد و با اميد بيشتري سال هاي زندان را پشت سر بگذارد.

    اعدام فاخته
    فاخته - تنها زن اعدامي ديروز- از دي ماه سال ۸۰ در زندان به سر مي برد. شمارش معکوس زندگي اين زن که از شش سال پيش تاکنون زير تيغ قرار داشت،درست از روزهايي آغاز شد که اخبار اميدوارکننده يي براي نجات اين زن از چوبه دار و مرگ منتشر شده بود.
    فاخته در ۳۲ سالگی بالای چوبه دار رفت . روز۱۱ دی ماه سال ۸۰ دکتر محمد پدرام را که ۸۱ سال داشت به قتل رساند . اين زن يک روز پس از کشتن مرد مسن دستگير شد و در اعترافاتش گفت؛ يک سال قبل از حادثه از شوهرم جدا شدم و از شمال به تهران آمدم و با مقتول آشنا شدم. من چند بار به مطب او رفته بودم و دکتر که از شرايط زندگي من مطلع بود از من خواست به عقد موقت وي درآيم. دو ماه با دکتر پدرام زندگي کردم و پس از آن در پي آشنايي با پسري جوان تصميم گرفتم با او ازدواج کنم اما دکتر از اين موضوع عصباني شد و تهديد کرد که داستان زندگي ام را براي مهدي پسر مورد علاقه ام فاش مي کند. شب حادثه من که از جر و بحث با دکتر عصبي بودم او را هنگامي که براي خوابيدن به اتاقش رفت با ضربه ميله آهني کشتم . فاخته پس از محاکمه در شعبه۱۱۵۷دادگاه جنايي تهران به رياست قاضي اسماعيلي به قصاص محکوم شد و اين حکم بعد از تاييد در ديوان عالي کشور به امضاي رئيس قوه قضائيه رسيد . فاخته در طول ۶ سال گذشته در انتظار اجرای مرگ به سر میبرد اما روز ۲۷ تيرماه هنگامي که مسوولان اجراي احکام دادسراي جنايي تهران به بند زنان زندان اوين رفتند و با فاخته ملاقات کردند به وي اميد دادند که براي اخذ رضايت اولياي دم با آنان وارد مذاکره مي شوند. از آن پس دايره صلح و سازش تلاش خود را براي نجات اين زن به کار گرفت، اما بعدازظهر سه شنبه زماني که مسوولان بند نسوان زن ۳۲ ساله را به سلول انفرادي منتقل کردند، وي اطمينان يافت که تمامي تلاش ها بي ثمر مانده و بازگشت به زندگي براي او فقط يک سراب بوده است.

    فیلمی را که قسمتهائی از ان در رابطه با مقاله بالا مناسب است و ان را در زیر مشاهده خواهید کرد ، تنها نمایش چند صحنه از پایان یک مراسم اعدام نیست ! که شوربختانه در ایران با اجرای قوانین من در اوردی و زور چپانی انان به مردم بدبخت ! هر لحظه است که ادمها را به نحوی اعدام میکنند !! به ان حد که دیگر خودشان هم قادر به شنیدن صدای شیونهائی که برای خود میکشند نیستند ! چرا که شیون مرگ بیکس و بی چاره را کسی هرگز نشنیده ! و ایا روزی خواهد شنید ؟!؟!
    داوید

    No comments: