Weekly Report From Sat. October. 10th. .. 2015

تنـــــه   نـــــزن           טאנה  נאזאן     Tanehnazan












Editor David Fakheri
سردبیر داوید فاخری
עורך דוד פאחרי


    For the important News of the world
    ( in English, Farsi and Hebrew )
    Please visit us every day
    at Facebook under the
    editor's name
    ( David Fakheri داوید فاخری )






    חברים יקרים


    בשל בעיות טכניות וחוסר


    צוות נאות, האתר יהיה

    סגור עד להודעה חדשה



    دوستان عزیز


    به علت نقص فنی و همچنین


    کمبود کادر لازم،


    سایت تا ا اطلاع ثانوی


    تعطیل خواهد بود



    Dear Friends


    Due to technical problems


    and lack of adequate


    staff, The SITE will be


    closed until further notice









    Friday, September 19, 2008

    ایت الله خامنه ای، اهنگر بلخ و اسرائيل. احمدینژاد اسپایدر من است و نه کوتوله سنکدل. اوازه خوان ، نه اواز. غفاری و ماندلا. مای ساده دل و مادر عروس.

    اینان عنوانهای مطالبی هستند که در شماره امروز همراه با چند خبر در رابطه با وطنمان که از سایتهای دیگر گرفته شده اند مطالعه خواهید کرد.

    تهیـــه و تنظیــم
    داوید / تنه نزن










    گنه کرد در بلخ اهنگری   
       به ششتر زدند گردن مسگری



    در ایران و در مراسم چهارشنبه سوری تصاویر خامنه ای به آتش كشیده شدند.










    این خانم ، رهبر همان مجاهدی است که دست ایت الله خامنه ای را به اسمان فرستاد.






    با اینکه حتی گماشته و دستور بگیر ایت الله خامنه ئي ، محمود احمدینزاد نیز از دست دیوانه بازیهای وی به عجز امده و طی بیاناتی به تأئید گفته های وزیر جهانگردی در کابینه خود که معاون او نیز هست ، به این صورت همت گماشته « حرف آقای مشایی در مورد انکه در دنیا نمیشود تنها یک دین حاکم باشد و ما با مردم اسرائیل دوست هستیم و با کسی دشمنی نداریم ، حرف دولت است و حرف روشنی است و ملت ما با ملت‌ها و با مردم مشكلی ندارد.» اما باز ایت الله خامنه ئی رهبر انقلاب اسلامی طاقت نیاورد و با چشم غره ئی که دل شیر را میلرزاند تا چه رسد به اقا محمود موشه که به او انداخت ، در خطبه‌ دوم نماز جمعه این هفته تهران گفت: این که گفته شود « ما با مردم اسرائیل هم مثل مردم دیگر دنیا دوستیم »، حرف درستی نیست. مردم اسرائیل مگر چه كسانی هستند؟ سیاهی لشكر عناصر صهیونیست همین‌ها هستند. نمی‌شود ملت مسلمان نسبت به افرادی كه این‌جوری عامل دست دشمنان اساسی دنیای اسلام هستند، بی تفاوت باشد، نه.»
    واضح بود که بعد از این هشدار خامنه ئی به احمدینژاد و معاون او ، هر دوی انان به گه خوری بیافتند و هرکدام به زبان خود به کون لیسی او بپردازند!.
    تا این لحظه هنوز در مورد معذرتخواهی و یا تائيداحمدینژاد نسبت به بیانات تهدید امیز ایت الله خامنه ای چیز جدیدی نشنیده ام و بنظر من اگر این موضوع معذرتخواهی همچنان تا خروج وی از مملکت به نیویورک انجام نپذیرد معنیش ان خواهد بود که
    احمدی نژاد تصمیم دارد در این سفر بخاطر در خطر بودن جانش توسط رهبر جمهوری اسلامی ایت الله خامنه ای از امریکا تقاضای پناهندگی سیاسی بکند !!. در صورتیکه به گزارش ایسنا، در پی سخنان امروز آیت‌الله خامنه‌ای، اسفندیار رحیم مشایی با انتشار نامه‌ای « ( ذلیلانه ) تبعیت کامل خود را » از دیدگاه رهبر ایران اعلام کرد و در ان نوشت : « نظر به بیانات روشنگر حضرتعالی در خطبه‌های امروز نماز جمعه تهران که مانند همیشه فصل الخطاب بوده و خواهد بود، اینجانب ضمن اعلام تبعیت کامل خود از دیدگاه آن فقیه عالیقدر درمورد مردم سرزمینهای اشغالی، تاکید می‌نماید که به عنوان سربازی کوچک در دولت خدمتگذار، تمامی مساعی خود را درچهارچوب سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که از سوی حضرت ولی امر مسلمین تعیین و تبیین می‌گردد به کار خواهم بست. ». در این نامه، مشایی بر موضع خود مبنی بر دفاع از مبارزات مردم فلسطین و بازپس گیری سرزمین‌های اشغالی تاکید کرده است و اعلام کرده است که به نابودی صهیونیستم جهانی یقین دارد.
    اقای ایت الله خامنه ئی در حالی با مردم اسرائیل دشمنی میورزد که انان هیچگونه دخالتی در پراندن دست وی به اسمان هفتم که برای پابوسی ۷۲ حوریان بهشتی زود تر از بقیه اعضای ان که بر اثر یک حمله انتحاری اتفاق افتاد به انجا شتافته بود ، ندارند و با اینکه او انرا بهتر از هر کس دیگری میداند و غافل هم نیست که انجام اینگونه اعمال اگر توسط
    اسرائیلیها صورت پذیرند چیزی کمتر از ترور احمد جبرعیل و عماد مغنیه کم نخواهد داشت ، اما با اینحال عاملان اصلی انرا که در فاصله کوتاهی در خاک عراق مستقر هستند و تعدادشان هم تنها حدود ۳۰۰۰ تن بیشتر نیست و سپاه و بسیج متعلق به وی براحتی میتوانند انان را هدف توپخانه و شکاری بمب افکن قرار دهند و انتقامش را از انان بگیرند اما چون بخوبی میداند که در صورت انجام اینکار واکنش ان گروه برای وی بسیار گران تمام خواهد شد ، هم بخاطر طرفداران عمده ئي که انان در داخل خاک ایران دارند و هم بخاطر مدارکی که انان از زمان انس و الفت دوجانبه از او حفظ کرده اند که انتشار انان میتواند او را در یک لحظه تبدیل به خاکستر کند ، انها را رها کرده و سنگ بزرگی مانند اسرائیل راچسبیده و بلند کرده که معنایش « برای نزدن است !! ».
    خلاصه انکه ، حکایت دست اقای خامنه ئي و انتقام ایشان از عاملان جدا سازی ان از بدن مبارکشان ، مثلی را زنده میکند که : گنه کرد در بلخ اهنگری      بششتر زدند گردن مسگری
    ولی تا کی من و اسرائیل پذیرای این باور ساده دلانه بمانیم ، مطمعنأ دست شانس و تقدیر ایت الله را میبوسد و بس!!.

    کودکستان بجای غولکستان



    پیشنهاد میشود برای جلوگیری از تکرار ابرو ریزی هائی که احمدی نژاد رئیس جمهور امت مسلمان شیعه ایران ( و نه صد البته همگی انان ! ) که در سفرهای نیو یورکیش و با ایراد سخنرانی در مجامع فرهنگی انان برای وطن ببار میاورد ، مردم مالباخته مملکت که ایت الله خامنه ئی بیش از یک ربع قرن است انان را توسط عمال دولتیش عادت به پرداختهای کلان و بی حاصل و فایده از صندوق ذخایر ارزی به یک مشت قاچاقچیان ادم و دائم الخمر و عیاش و نامسلمان مانند نصرالله و اسد و هنیه و پوتین و چاوز و مورالس و کاسترو و غیره کرده است و دیگر از باختن اینده ( اگر چیزی از ان باقی مانده باشد ! ) ککشان هم نمیگزد ، از این فرصت طلائی بدست امده که اوضاع اقتصادی امریکای جهانخوار قاراش میش شده استفاده کرده و اینبار خود استینها را بالا بزنند و با پرداخت چند میلیارد دلاری ناقابل به مسؤلان وزارت امور خارجه امریکا و پلیس نیویورک از ورود این اسپایدر من
    اسلامی به تالارهای سخنرانی دانشگاهها حتی به کمک « ار پی جی » هم که شده جلوگیری به عمل اورده ! و بجای انان چند محل مهد کودک و یا حد اکثر کودکستان را برای سخنرانیهای وی در نظر بگیرند تا هم از جانب حضار شرکت کننده زبان نفهم که از ادعاهای بیمعنی وی همچون ما « در کشورمان همجنس باز نداریم »چیزی حالیشان نمیشود ، مورد اعتراضهای حقوق بشری قرار نگیرد و هم بخاطر انکه چون اینبار از همه حضار قدش بلند تر به نظر خواهد رسید ، دوباره مانند سال گذشته مورد توهین قرار نگرفته و دیکتار ستمگر کوتوله نامیده نشود !!.

    اوازه خوان ، نه اواز










    در راستای انکه حجت الاسلام ذوالنوري جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه اظهار داشته که :
    " مقام معظم رهبري با عقل مادي حركت نمي‌كند بلكه با بينش و تكليف و عقل الهي ‏حركت مي‌كند و اگر فردی ‏مورد غضب ایشان باشد و كارش مورد تاييد نباشد و ايشان آن شخص را براي آن كار صالح نداند، طاغوت مي‌شود و اذن تصرف در امور ‏را ندارد. ."، مرا به این فکر انداخت که همه مخالفین جمهوری اسلامی و طنز نویسان و کاریکاتوریستهای وطنی و غیر وطنی امده اند و این همه کاره ی اصلی و طراح و مجری سیاستهای ضد ایرانی ، حضرت اوازه خوان ایت الله خامنه ئی ، که بدون اذن او مورچه هم در رحم مادرش نمیجنبد! را ول کرده اند و به این بنده خدای هیچکاره احمدینژاد فربانبر که نقش اواز را برای رهبرش بازی میکند چسبیده اند !. بنظر من این منصفانه نمیاید ، چون هر چه قدر هم که ما احمدینژاد را دوست نداشته باشیم اما خدائیش باید اول اوازه خوان را بپائیم و بعد اواز را!!.

    هادی غفاری و نلسون ماندلا



    نلسون ماندلا در زندان با سلاح بیان برای انتقام






    حجت الاسلام و المسلمین هادی غفاری با سلاح مرگبار برای انتقام


    هادي غفاري را بیاد میاورید ؟!. اگر هم بیادتان نیاید که او کیست ؟ سایتهای خبری ایرانی او را خوب بیادتان میاورند که او همان عضو برجسته مجمع روحانيون مبارز و کسي است که در صحن علني مجلس اوّل شوراي اسلامي‌آشکارا اعلام کرد که مخالفان انديشه او اگر به‌عنوان نماينده ‏مردم در مناطقي از کشور انتخاب شوند و وارد مجلس گردند، با
    کُلت مغزشان را متلاشي خواهد کرد !! و باز هم او همان کسیست که ‏داس هرس در دست گرفت و برای کشتار دانشجویان دانشگاه گیلان به باغ انديشه‌ها هجوم اورد و انان را هرس نمود!!. اما‏ حالا یکدفعه خواب نما شده و ادای ادمها حسابیها را در میاورد و در مصاحبه با خبرگزاری ایلنا دم از دموکراسی میزند و اظهار میدارد "جريان حاكم مايل ‏نيست انديشه‌‏اي نو وارد صحنه انتخابات رياست‌جمهوري شود!!.
    بنظر من به کسیکه به خواب او امده و از او خواسته که ادم بشود و دموکراسی را رعایت کند ، باید روزی هزار بار لعنت فرستاد و توبیخش کرد که چرا زود تر به این کار خیر دست نزده ؟! و چرا در زمان انقلاب و در زندانهای کشور و در اعدامهای بیگناهان که این نا انسان عقده ئي که بر طبق روایت خود در خانواده ای بزرگ شده که پدرش در زندان از دنیا رفته ، مادرش در سن ۶۰ سالگی در حال انتقال به زندان دیگری فرار کرده ، عموی ۸۰ ساله او زیر دست و پای ساواک لگدکوب شده ، خودش نیز زیر شدیدترین شکنجه های ساواک بوده ،حتی وقتی خواهرش را طعمه قرار دادند تا در ملاقات با خواهرش او را دستگیر کنند اما هر دو گریختند ، بچه ۴۰ روزه او را که به ملاقاتش در زندان آورده بودند، توسط عوامل ساواک نیشگون می گرفتند تا او را به حرف بیاورند ، با چادر زنانه رفت و آمد می کرده ، با چادر زنان به مسجد می رفته ، در بین زنان با عبا برمی خاسته و سخنرانی می کرده و باز با چادر و همراه زنان از مسجد خارج می شده ، !! از خون کشتار کوچک و بزرگی که بنحوی تصور میکرده با رژیم شاه همراه بوده اند ، برای طهارت دستانش قبل از نماز استفاده میکرده پیدایش نشده که حالا ؟؟!!. 
    بر نلسون ماندلا هم زجرهای فراوان توسط حکومت وارد امد ، ۲۷ سال را بی انکه رنگ زیبای غروب افتاب افریقای جنوبی را در کنار همسرش عاشقانه نظاره کند ، بهترین ایام زندگی و جوانیش را در پشت میله های سرد و بی روح زندانها گذراند ولی ایا او هم بعد از ازادی با مسؤلان و مقصران عذابهائی که توسط انان بر او و خانواده اش وارد امده بود همان کاری را کرد که هادی غفاری و هم مسلکان او با مردم کردند ؟! . انچه را که او کرده است با افتخار در تاریخ برندگان جوایز صلح نوبل و برای همیشه ماندگار شده است و انچه را که هادی غفاری و همسانان و همفکران او کرده اند  در تاریخ جنایتکاران برای همیشه به ثبت رسیده اند !!. اما ایا فکر میکنید برای همچون کسی اهمیت دارد که نامش را در کجا ثبت کنند ، درحالیکه خوب میداند که در بدو تولدش ، حواریون شیطان نامش را در لیست کامیابان از ۷۲ تن حوری بهشتی قرار داده اند ؟؟!!.

    مای ساده دل و حکایت مادر عروس



    فعال سیاسی و نماینده مجلس ششم ، علی مزروعی.


    مای ساده دل را بگو که تصور میکردیم این تنها مائیم که مطمعن هستیم احمدی نژاد ادم خل و چلیست ! ، اما نگو که خودشانیها هم به این عقیده هستند که او اختیار مخش در دست خودش نیست و اگر ازادش بگذاری همان کاری را که قبلأ کرده و از ان اسیبهای زیادی دیده را هم بی انکه متنبه شود دو باره و سه باره و هزار باره انجام میدهد !.
    روز ان لاین
    متن کامل گزارش، مصاحبه ئي از طریق امید معماریان با علی مزروعی فعال سیاسی و عضو مجلس ششم در رابطه با مسافرت در پیش روی احمدینژاد به نیویورک انجام داده و نظر او را در باره اینده این سفر که میتواند هولناکتر از سفرهای قبلی وی برای ملک و مملکت باشد را جویا شده است ! ، به برداشت من ، او عقیده اش را به اینگونه بیان داشته است . احمدیژاد فردی نیست که قابل پیشبینی باشد بدلیل انکه او از یک سیستم فکری برخوردار است که « چون از جای دیگری ( ایت الله خامنه ئی حتمأ ) کنترل میشود » نمیتواند انرا تغییر دهد ! و به این خاطر هم در سه سال گذشته تصمیماتی را اتخاذ کرده که رابطه ایران با قدرتهای دنیا بهم بخورد !!. ‎
    این عیبها را که مادر عروس در باره دخترش بگوید ! پس خدا به فریاد مادر داماد برسد که چه چیزهای دیگری برای گفتن دارد!!. !!.
    پایان
    داوید.



    4 comments:

    Anonymous said...

    سلام امیدوارم همیشه ی همیشه اینقدر باحال فکر کنید حرف بزنید و عمل کنید. امروز برای اولین بار از روزی که احساس کردم تقریباً بزرگ شدم و یه کمی میفهمم "واقعاً" خندیدم احساس سبکیه عجیبی میکنم خیلی متنای خوب و عالی ای نوشتید افکارتونو و نوع نگرشتونو خیلی دوست دارم.موفق باشید

    Anonymous said...

    کس مادر جندت

    Anonymous said...

    1 _ ما پشتيبان رهبرمان هستيم .
    2_ ما با اسرائيل دشمن هستيم .
    3_امام خامنه اي رهبر همه ي آزادي خواهان دنيا از شيعه و سني و هر مذهبي و هر نژادي است .
    4.كس ننه و خواهرت ............و زنت.

    Anonymous said...

    کس امک یا احمدی نژاد
    شیخ العرب اسامه