Weekly Report From Sat. October. 10th. .. 2015

تنـــــه   نـــــزن           טאנה  נאזאן     Tanehnazan












Editor David Fakheri
سردبیر داوید فاخری
עורך דוד פאחרי


    For the important News of the world
    ( in English, Farsi and Hebrew )
    Please visit us every day
    at Facebook under the
    editor's name
    ( David Fakheri داوید فاخری )






    חברים יקרים


    בשל בעיות טכניות וחוסר


    צוות נאות, האתר יהיה

    סגור עד להודעה חדשה



    دوستان عزیز


    به علت نقص فنی و همچنین


    کمبود کادر لازم،


    سایت تا ا اطلاع ثانوی


    تعطیل خواهد بود



    Dear Friends


    Due to technical problems


    and lack of adequate


    staff, The SITE will be


    closed until further notice









    Sunday, October 12, 2008

    اینبار احمدی نژاد پایش را در کفش کسانی کرده با میخهای انچنانی که باعث میشود حتی حکومت برای همیشه کفش پوشیدن از یادش برود!.

    اقا محمود ، اول تهدید و بعد التماس ؟!. نه دیگه ، این تو بمیری نه از اون تو بمیریهاست !.




    تهیــه تنظیم و تفسیر
    داوید فاخری/تنه نزن









    احمدی نژاد پایش را توی کفش یهودیها کرد
    و هالاکاست را انکار نمود
     و هنوز هم میکند ، پایش را توی کفش اسرائیل کرد و گفت که اسرائیل نابود باید گردد و هنوز هم میکند ، پایش را توی کفش دنیا کرد و گفت انرژی اتمی حق مسلم اوست و هنوز هم میگوید ، پایش را توی کفش کشورهای میانه رو اسلامی کرد و خواست با 

    صدور انقلاب

    گل محمدی ۵۷

     به کشورهای انان ، انهارا نیز به اسلام راستین ! دعوت کند و هنوز هم بپای ان ایستاده ،
     


     



    ولی به هر کلکی بود و هست تا کنون توانسته بنحوی از خطر انان بجهد ! ، اما اینبار احمدی نژاد پایش را در کفش کسانی کرده با میخهای انچنانی که خود ریشه های انقلاب اخوندها را در ایران ابیاری کردند و چه بسا نیز که خود ریشه های انرا بسادگی چنان بخشکانند که برای همیشه کفش پوشیدن از یاد انان برود و دو باره به پوشیدن نعلین رو بیاورند!. 

    روزنامه‌های ایران از گسترش تعطیلی بازار‌‌ها در تهران و اصفهان، در اعتراض به قانون مالیات بر ارزش افزوده که هفته گذشته اجرای آن دو ماه به تعویق افتاد، خبر می‌دهند.

    اجرای قانونی که از اول مهرماه در ایران آغاز شده بود و با اعتراض بازاریان شهرهای اصفهان، مشهد، تبریز، شیراز و تهران مواجه شد که در نهایت محمود احمدی‌نژاد را مجبور ساخت تا هفته گذشته دستور تعویق دو ماهه اجرای این قانون را صادر کند.
    روزنامه‌ کارگزاران در شماره امروز خود گزارش می‌دهد که تنها با گذشت دو روز از صدور دستور تعویق این قانون، بخشی از بازار تهران و اصفهان روز گذشته در تعطیلی به سر برده‌اند.

    براساس این گزارش ، تداوم تعطیلی بازار‌ها در واکنش به اطلاعیه‌ اخیر سازمان امور مالیاتی است که از اصناف خواسته طی دو ماه آینده
    «تعامل خود با این سازمان را افزایش دهند.»
    این روزنامه تداوم اعتصاب و تعطیلی بازار‌ها را در ۳۰سال گذشته بی‌سابقه توصیف کرده است.
آن‌طور که این روزنامه میانه‌رو اعلام کرده، از چند روز گذشته، بازار پارچه‌فروشان و فرش‌فروشان در اعتراض به این قانون فعالیت‌های خود را تعطیل کرده‌اند.
    خبرگزاری فارس که نهاد وابسته به رژیم گل محمدی اسلامیست نیز امروز یکشنبه در گزارشی از بازار تهران به نقل از محمد آزاد رئیس سابق شورای اصناف کشور اعلام کرد که گروهی از
    «اراذل و اوباش» بازاریان را تهدید کرده‌اند که باید همچنان مغازه‌های خود را بسته نگه دارند.

    عکسها بازار را در حال اعتصاب و تعطیلی نشان میدهند.






    براساس گزارش این خبرگزاری، بخشی از بازار تهران امروز نیز تعطیل بوده است.
فارس همچنین اعلام کرد که
    «اراذل و اوباش با شكستن شيشه مغازه‌ها، جو بازار تهران را ملتهب كرده‌اند.»
    بخشي از بازار تهران شامل فرش‌فروشان، طلافروشان و پارچه‌فروشان به همراه بخش‌هايي از بازار چارسوق كوچك و بزرگ، از صبح امروز در اعتراض به طرح ماليات بر ارزش افزوده تعطيل شده است.
    اعتصاب‌ بازاریان ایران در اعتراض به این قانون از زمانی آغاز شد که سازمان نظام مالیاتی کشور اعلام کرد که قانون مذکور از اول مهرماه امسال به اجرا گذاشته شده است.
طلا‌فروشان اصفهان، جزء اولین بازاریانی بودند که با اعتراض به این قانون، بازارهای خود را تعطیل کردند.

    
کارشناسان اقتصادی که بلانسبتشان رژیم انان را « خـــــــــر » اطلاق میکند پیش‌تر هشدار داده بودند که اجرای این قانون در شرایط کنونی، نرخ تورم در کشور را بالا خواهد برد.
    اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده سال گذشته در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.
این قانون در اول تیرماه سال‌جاری از سوی رئیس جمهور ابلاغ و از اول مهرماه به اجرا گذاشته شد.
    مالیات بر ارزش افزوده که در قانون جدید رقم آن سه درصد اعلام شده، شامل مجموعه فرایند تولید کالا است که در هر مرحله، ارزش افزوده‌ای که بر کالا اضافه می‌شود، مشمول مالیات خواهد شد.
بازاریان گفته‌اند که با ابلاغ این قانون، مجبور می‌شوند به میزان افرایش نرخ جدید‌ مالیات‌ها، کالاها و خدمات خود را گران کنند که این امر مورد قبول مصرف‌کنند‌گان نیست .
    اما اینها در حالی هستند که به عقیده کامنت دهندگان سایتهای اینترنتی در خارج ، تنها از جانب دولت است که بصورت تهدیدهای غیر علنی نسبت به بازاریان انجام میگردد !.
    به دو کامنت زیر که در سایتهای اینترنتی امده و نظرات عمده مردم مملکت را بیان میکند  توجه کنید :







    کامنت دهنده ئي مینویسد : روزنامه فارس موضوع را وارونه کرده است. موضوع این نیست که بازاریان از ترس اراذل و اوباش مغازه را بستند، جریان این است که مغازه داران مغازه ها را بستند و اراذل و اوباش هم شیشه ها را شکستند تا گوشی به دست بازاریان بیاید که اگر سر کار نیایند باید خسارت بپردازند.
این اراذل و اوباش چه کسانی هستند جز همانانی که در تیر ۷۸ دانشجویان را لت و پار کردند، در جلوی سفارتخانه ها جمع می شوند و سنگ می پراکنند، در سخنرانی ها در صف جلو می نشینند، معترضین را کتک می زنند و مرگ بر این و آن می گویند، قرارداد ۳۲۰ میلیونی عمرانی با وزارت نفت و گاز می بندند، شیرین عبادی، عبدالله نوری و هاشم آقاجری را تهدید به مرگ می کنند. این حقوق بگیران معتادانی که در جریان مبارزه با اراذل اعدام می شوند نیستند، اینها همان هسته مرکزی پدیده ای هستند که جمهوری اسلامی از آن به عنوان «حرکت های مردمی و خود جوش» یاد میکند، به آن افتخار می کند و آن را تقویت می کند.

    و کامنت دهنده دیگری در باره مینویسد : اين قانون در شرايطي تصويب شد كه دولت جمهوري اسلامي تحت فشار جنك و تحريمهاي بين المللي قرار داشت تا حجم نقدينكي را از دست مردم خارج كند زيرا در آن زمان مردم قادر بودند آن را تحمل كنند و درصد تورم و بيكاري در اين حجم كسترده وجود نداشت اما
    تورم بالاي ۳۰ درصد ، ركود سرمايه كذاري،بيكاري و فقر ، مصرف كننده حتي نمي تواند سد جوع كند زيرا دولت توزيع مناسبي در ثروت اجتماعي نداشته و تنها در سيستم رانت خواري تزريق شده است كه شامل خود مقامات مي شود لذا مصرف كننده قدرت خريدش با اين قانون كاهش مي يابد و در نهايت فروشنده سرعت معاملاتش ميز كاهش مي يابد از طرف ديكر بازار ايران كردش از توليد به مصرف نيست و خرده فروشان متعددي در مراحل توليد به مصرف حضور دارند اين مراحل قيمتها را جند دست ۳ درصد بايد يرداخت كند لذا باز هم مصرف كننده ي نهائي مجبور است يرداخت كند لذا تورم باز هم افزوده مي شود در سال ۶۰ نيز تصويب قانون با اعدام جواهري و ساعتچي به جرم مجاهد بودن اعتراض بازار متوقف شد و دولت نيز اجراي آنرا متوقف كرد و در حال حاضر كه دولت در موضع تدافعي قرار كرفته اجراي اين قانون به نظر غير ممكن مي آيد اما مهمترين اتفاقي كه افتاده جمهوري اسلامي را از يك حامي قدرتمندش دور ساخته و بازاريان تامين كننده ي مالي خوبي براي جريانات مخالف جمهوري اسلامي خواهند بود . فساد مقامات حكومتي جدا شدن بازار صف اعتصابي ها را قدرتمند كرده است حكومت جمهوري اسلامي از تمركز خارج شده و اغتشاش موجود جمهوري اسلامي را به نقطه ي سقوط نزديك كرده است زیرا بازاريان و روحانيون اقشار جديدي هستند كه از قدرت فاصله كرفته اند!. شما چه میگوئید؟!.
    داوید.






    دبير كل حزب اعتماد ملي حجت الاسلام مهدی کروبی ،
     صبح روز يكشنبه ( دیروز ) در يك نشست خبري رسما
     نامزدي خود را براي دهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري
     اعلام كرد.




    و این فشرده ئي از سخنان ایشان در ان نشست خبریست که در پی میاید!.

    كروبي : من ابتدا به خود
    ( که خودم باشم ! ) و بعد به هوادارانم مي‌گويم كه راضي نيستم با تخريب ديگران موفقيتي نصيب من شود اما ( اینجورها هم نیست که هر کس هر کار دلش خواست بکند که بضرر ما تمام شود ! ) انتظار داريم مسوولان برگزاري انتخابات بي‌طرفي را رعايت كنند !!. 
    وي هم‌چنين اظهار كرد: اولويت دوم من مسائل سياسي داخلي است، مثل دفاع از آزادي مشروع مردم و حقوق آنها در حدي كه در توان مديريت كشور است
    ( اینرا الان میگویم که بعدأ گله ئی نباشد و اگر مردم در دوره ریاست جمهوری من هم متوجه بگیر و ببند ها و اعدامها و اعمالی مشبه انان شدند بدانند که انچه در توان مدیریت کشور یعنی ایت الله خامنه ایست در حال انجام است و صلاح است که برای ایشان دست بزنند و نه برای ما ! )  . علاوه بر اين آزادي روزنامه‌ها در چارچوب قوانين موجود كشور ( یعنی همین قوانینی که اکنون هم در باره انان مورد استفاده حکومت است !! )  براي من بسيار مهم است، هم چنين معتقدم امنيت مردم نيز بسيار مهم است؛ به نحوي كه آنها در رفت و آمدهاي خود جنگ رواني نداشته باشند و احساس كنند پليس و مسوولان امنيتي، حافظ ،‌ پناهگاه و خدمتگزارشان هستند ( و اگر هم تجاوزی از جانب انان به شهروندان انجام بگیرد ۱۰۰٪ با موافقت خود انان انجام خواهد گرفت ، حتی اگر با کمک زور باشد ! ) .

    كروبي در ادامه يادآور شد: مسائل مهم ديگر از نظر من مسائل مربوط به جوانان، زنان، بازنشستگان ، اصناف جزء، ماليات هاي آنها و زنان سرپرست خانوار ، صنعت و كشاورزي هستند
    ( که برای بهبود وضعیت انان وزارتخانه ویژه ئی را بریاست حجت الاسلام والمسلمین حسنی امام جمعه ارومیه برای این موضوع برپا خواهم کرد !! ) .

    وي درباره اولويت سياست خارجي و روابط بين‌المللي نيز خاطرنشان كرد: ما تلاش مي‌كنيم جز با اسرائيل ارتباطمان با همه كشورها خوب باشد
    ( البته بجز اسرائیل ) و با انان ( بجز اسرائیل ) روابط حسنه داشته باشيم، و با انان ( بجز اسرائيل ) تعامل برقرار كنيم !!. 



    مهدی کروبی که قرار است رئیس جمهور کشورمان بشود در حال معالجه انرژی درمانی توسط شارلاتان بین المللی ««‌علی اکبری »» !.

    مهدي كروبي هم‌چنين گفت اگر وعده‌اي دادم و نتوانستم آن را عملي كنم صادقانه مي‌گويم كه مقدور نشد ، سر مردم را شیره نمیمالم و کارم را توجیه نمیکنم
    ( منظور انکه ما توکلت علی الله استخاره کردیم خوب نیامد ، ما هم گفتیم به گور پدر هر چه قول و قرار قبل از انتخابات است که به مردم داده ایم  ، انها خودشان هم میدانند که نمیشود با استخاره در افتاد!! )


    رييس اسق مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: من بارها گفته‌ام كه در مساله هسته‌يي بايد دو كار كنيم؛ اول اين كه از حق خود دفاع كنيم ، عقب‌نشيني نكنيم و دوم ، ضمن اين كه عقب‌نشيني نمي‌كنيم با گفت‌وگو و اعتمادسازي عمل كنيم ، که این در توان من هست
    ( بشرطیکه البته رهبری صرفش بکند و اجازه انجام ان را بدهد )!.

    در پايان اين نشست خبري، كروبي در حال خروج از سالن، به پرسش‌هاي خبرنگاران درباره‌ كابينه خود پاسخ داد و گفت: « كابينه من، معتدل، ائتلافي و كارشناسي خواهد بود،
    ( همانطوریکه همواره در ۳ دهه اخیر و بعد از بر سر کار امدن این رزیم بوده است !! )

    دبير كل حزب اعتماد ملي ( در حالیکه مرگ بر اسرائیل را فریاد میزد ) گفت مسائل اقتصادي ، سياسي داخلي و سياسي خارجي را اولويت‌هاي نخست خود در رياست‌جمهوري قرار خواهد داد و ( دو باره مرگ بر اسرائیل گویان )  تصريح كرد: در حال حاضر مهمترين مشكل مردم مساله اقتصادي است و ما بنا داريم در جهت كار، توليد و رونق اقتصادي حركت كنيم. متاسفانه نرخ بيكاري در كشور ما بسيار بالاست و علاوه بر اين‌ها مردم گاهي هزينه درمان بيماري خود را هم ندارند ( مرگ بر اسرائیل ) ؛ از اين رو اولويت اول من و همكارانم مساله اقتصادي و معيشتي در بخش‌هاي مختلف است.

    دبير كل حزب اعتماد ملي
    ( که از دست احمدی نژاد شکار بود ولی از دور زورش به اسرائیل میرسید ، مرگ بر اسرا ئیل گویان )  اظهار كرد:‌ من عصباني نيستم، فقط ناچارم مثال بزنم؛ مثلا نمي‌گويم پيش از اصلاح كشور خود بايد به سراغ دنيا برويم، هولوكاست را مطرح نمي‌كنم، ‌مدارك را ورق‌پاره نمي خوانم و همه را عليه خود بسيج نمي‌كنم .
    داوید















    No comments: