Weekly Report From Sat. October. 10th. .. 2015

تنـــــه   نـــــزن           טאנה  נאזאן     Tanehnazan












Editor David Fakheri
سردبیر داوید فاخری
עורך דוד פאחרי


    For the important News of the world
    ( in English, Farsi and Hebrew )
    Please visit us every day
    at Facebook under the
    editor's name
    ( David Fakheri داوید فاخری )






    חברים יקרים


    בשל בעיות טכניות וחוסר


    צוות נאות, האתר יהיה

    סגור עד להודעה חדשה



    دوستان عزیز


    به علت نقص فنی و همچنین


    کمبود کادر لازم،


    سایت تا ا اطلاع ثانوی


    تعطیل خواهد بود



    Dear Friends


    Due to technical problems


    and lack of adequate


    staff, The SITE will be


    closed until further notice









    Monday, August 11, 2008

    ایت الله حائری: برگزاری مجالس شادکانی مذهبی برای جوانان!. احمدینژاد: تورم امروز زائیده حکومت گذشته!. ایا پل نیومن هنرمند همه فصول زنده خواهد ماند؟.

    تفسیر مطالب
    داوید/تنه نزن











    ایت الله حائری شیرازی : تجربه شادی در فرهنگ جامعه ما کمرنگ است !.


    به توصیه ایشان باید در کنار مراسم سوگواریهای مذهبی ، مراسم جشن و شادی مذهبی نیز به راه انداخت و به این طریق جوانان را بیشتر بسوی فعالیتهای اسلامی کشاند !. جوانانی که شادی واقعی و جوان پسند و سالم و ناسالم را در حریم خصوصی خانه های خود که انان نیز بخاطر سختگیریها و از ترس بازداشت های مأموران ایت الله ها در خفا برگزار میکنند ، از دامان دین و انچه که بنام دین به انان توصیه میگردد فرار
    میکنند !!.



    جشن و شادی مذهبی به توصیه ایت اللله حائری برای جلب جوانان مسلمان به اسلام !!.

    براستی که جای جشن فرهنگ و هنر شیراز که از تمام نقاط جهان در ان شرکت میکردند خالی است و چگونه میشود که برگزاری مسابقات اسیائی تهران که داشت جایش را به مسبقات المپیک میداد را فراموش کرد و حسرت انرا که روزی در کشور ما نیز مانند سایر کشورهای نامدار و با ابرو که در انان هر ۴ سال یکبار برگزار میگردند را بر دل برای همیشه نداشت ؟!.
    امام جمعه مشهد که به حمل پرچم کشورمان در پیشاپیش گروه شرکت کننده از ایران در مراسم افتتاحیه اعتراض میکند که مسلمأ او در ابراز این عقیده تنها نیست و کمی پیش از اغاز بازیها نیز تنها ورزشکار ما که در طول عمر المپیک تنها شناگری بوده که توانسته با زحمات خستگی ناپذیر ، از ۷ خان رستم کمیته المپیک در انتخاب ورزشکاران بگذر و به بازیها راه یابد ناگهان به فرمان مقامات در تهران یادش میافتد که بر اثر شنیدن شرکت شناگراسرائیلی باید « اپاندیسش » عود کند و از شرکت در مسابقه خودداری ورزد !.
    بنظر من مقامات کشور بهتر است که بدنبال بهانه هائی از این نوع که بمنظور شرکت نکردن در مسابقات جهانی به میان میاورند که دیگر کهنه شده اند و تنها ضررهای روانی و جسمی انان به ورزشکاران نا امید و اشک بر چشم و مغبون کشورمان وارد میشود ، بر ایند و برای راهنمائی ، انان میتوانند از لیست تمام کشورهائی که دشمن دولتمان شده اند مانند امریکای جهانخوار و انگلیس مکار و فرانسه دو رو نیز استفاده کنند و اگر باز هم کم اوردند میتوانند از سفیر دائم کشورمان در سازمان ملل بخواهند که لیست کامل انان را برایشان « ایمیل » کند !!.
    راستی که این تنها اسرائیل نیست که مشکلش با عربهاست و کاری به کار ما ندارد که بزعم خوتان میخواهد « خون دولتیان ما را در شیشه کند و انرا بنوشد ! » صدها کشور دیگر نیز در نوبت منتظر نشسته اند که از ان « خون » که نه برای نوشیدن الا برای « فروختن » ان به طلبان انان ( اعراب و اعراب و اعراب ) استفاده کنند !. کشورهائی که از این موقعیتهای صد در صد غلط اجرای سیاستهای خارجی که دولتهای مان برای انان فراهم اورده اند سواستفاده کرده و در پی نابودی ما پشت سر هم قطعنامه صادر میکنند که ضررش به ملت رنجور ، و خسته از این بازیهای غلط سیاسی میرسد و بس ، که در میان ان « خون طلبان » رژیمهای بد نام و بینامی که تا توانسته اند و تا به حد ورشکستگی رساندن صندوق ملی کشورمان ، که خون و ابرو و اثرات زحمت شهروندان ان در اتجا ذخیره گردیده را با قساوت و بیرحمی بی انتها « تیغ » زده اند نیز دیده میشوند ( سوریه و نوچه ان حزب اللله لبنان و فلسطینیهای تکه و پاره شده و ونزوئلا که همین تازگیها تیر خلاص را بر شقیقه دنیائی از اعتماد که بر روی پشتیبانی انان در مواقع ضروری ساخته بودیم شللیک کردند و فاتحه ئی هم از پس ان نخواندند ! ) ، صندوقی که برای مثال باید بخش قابل ملاحظه ئی از ان به مصرف درمان و راحتی بیماران روانی و شیمیائی حاصل از جنگ بی نتیجه ۸ ساله خود و خانواده هایشان تعلق گیرد و نگرفته ، بطوریکه دیگر نمیتوان صدای انان و خانواده هایشان را حتی با تهدید و زور و نیزه نیز خاموش نگه داشت !! ( انتخاب ـ بخش تصاویر ـ بیمارستان روانپزشکی سعادت آباد ) .
    دوستان ، کاری کنید که کار بیاورد و نه بیکاری !. امیدوارم که متوجه میشوید !.




    احمدی نژاد: اگر نظام مالیاتی در گذشته کار خود را به نحو مطلوب انجام می داد، امروز شاهد تورم نبودیم

























    اقای احمدی نژاد ، لطفأ بفرمائید که ایا زمانی هم که در « اپوزیسیون » تشریف داشتید هم این عقیده را داشتید و انرا با صدای رسا بین میکردیو و بدنبال استیضاح مسؤلان دولت گذشته هم بودید؟ و یا انکه اکنون که ده دیچ به ته دیگ رسیده این موضوع را دریافته اید ؟!. و اگر با دانش به این موضوع حیاتی به داخل کاخ ریاست جمهوری وارد شدید از همان اول انرا با مردم در میان نگذاشتید ؟!. و اگر هم که خواستید ان موضوع بسیار حیاتی را در دل نگه دارید ، چرا اینهمه از صندوق مملکت را در این دوره زمامداری خود به این و انی که حتی یک ریال برای ما ارزش قائل نیستند ، حاتم بخشی کردید ؟! که اگر انان برایمان تره هم خورد میکردند نیز فرقی نمیکرد !!.
    پولی که بایستی به مصرف ترمیم اقتصاد بیمار و تورم زای ناعلاجی که ختی تا ترک کاخ ریاست جمهوری توسط شما نیز بهبود نخواهد یافت برسد را نمیبایستی به اینگونه هدر بدهید که هر «« بیچاره ئي بعد از شما میاید «« حتی اگر ان شخص خود شما باشد »» از اول بسم الله هشتش گروی نهش خواهد بود !!. فکر نمیکنم که هیچ ادم عاقلی در صلاحش باشد که با این وضعیت خواهان شرکت در انتخابات باشد ! مگر انکه اندسته از مفت خواران حرفه ئي که مملکت را در عرض چند سال گذشته تیغ زده اند ( ارواح مادرشان ) دست در جیب کنند و بطوری عظیم ( بهمان گونه که چاپیده اند ) به دولت اینده کمک مالی کنند و از بابت ان هم هیچگونه تعهد و تاوانی ( اخلاقی و هم غیر اخلاقی مخصوصأ ) درخواست ننمایند ، که ملت ناگهان خود را تا هزار سال اینده زیر « زور » انان خود را حس کند ! در ان صورت با انکه ( یهودیم ) و حق اینگونه ..... کردنها در مملکتم از من سلب گردیده باز هم خود را کاندید میکردم !.


    ایا پل نیومن ، مرد همیشه لبخندها و هنرپیشه همه فصلها تا چند هفته دیگر بیشتر زنده نخواهد ماند ؟ !.





    امیدواریم انچه که از زبان خبرگزاریها و توسط شبکه های خبری انان در مورد * پل نیومن * هنرپیشه دوست داشتنی و محبوب همه فصلها انتشار یافته حقیقت نداشته باشد ! چرا که او تنها یک هنرپیشه نیست که با وجود دانائی از انکه محبوبیت ، او را بت نوجوانان و جوانان میسازد اما با این وجود در زندگی خصوصیش دست به هر عمل کثیفی بزند و بارها توسط پلیس بازداشت شود و در گوشه زندان و یا مراکز روان در مانی و ترک اعتیاد قرار گیرد و حاصل نامطبوع انرا که مشتی انسانهای معتاد و بیخانمان و وحشی و خشن هستند را جامعه سالم ، نشسته بر گرده خود تحمل کند !!.
    اومیتوانست مانند خیلیهای دیگر که در این رشته فغالیت میکنند فاسد و حیوان صفت باشد ، با اینکه خداوند بعنوان یک مرد ، از چهره ، از قد و قامت ، لبخندی که تنها خاص خودش هست ، شهرتی که حتی از پادشاهان دریغ شده ، نفوذ و ثروت برای او چیزی کم نگذاشته ، اما او براستی مرد بود و همچنان نیز مرد خانواده ماند ، بهمانگونه که قهرمانان سینمائی کشور خودمان مانند مرحوم محمد علی فردین ، ناصر ملک مطیعی ، انتظامی ، نصیریان و مشایخی و دیگران نیز بهمانگونه مردان باشخصیت و اهل خانه و خانواده ماندند!.
    ۵۰ سال زندگی مشترک خوانوادگی در «« هالیوود »» ، غریبانه ترین چیزیست که در مورد ان ان میتوان در انجا شنید و یا شاهد بود ، شهری که در ان بندرت ، عمر یک ازدواج بیشتر از چند سال ادامه میابد ، بویژه انکه هر دو نفر نیز هنرپیشه های موفقی باشند !.






























    او در کنار فعالیتهای هنریش ثروت های خود و همسرش را بیهوده بباد نمیداد و با توافق همسرش * جو ان وودوارد * ، با براه اندازی مراکز ، کار فراهم اور و شغل ساز و بسیار سود اور و با استفاده از شهرت هنری و پیشینه درخشان اجتماعی خود که انانرا چاشنی فروش محصولت انان میکرد، کل در امدهای حاصل از انان را در اختیار بنیادهای خیریه قرار میداد که در حال حاضر نیز انان همچنان بزرگتر و سود اور تر به فعالیتهای خود ادامه میدهند و سازمانهای خیریه بیشتری را در پوشش خود قرار میدهند !!.
    فیلمهای او را که در نوجوانی و جوانی با اشتیاق و حتی برای چندین مرتبه بدیدنشان میشتافتیم را تا جائی که بخاطر میاورم:
    قصر یخ ، گربه روی شیروانی داغ ، تابستان گرم و طولانی ، بوچ کسیدی و ساندانس کید ، پرده پاره ، توپاز ، اکسودوس ، نیش ، لوک خوش دست ، بیلیارد باز ( ۱ ) و خیلی های دیگر که یکی از دیگری بیشتر جلوه کرده اند را میتوانم نام ببرم !.
    برایش دعا میکنیم که ما را در جوانی با احساسات و خاطره ها ئي خوش همراهی کرد و اکنون نیز او را برای همیشه همچنان با طعم همان خاطره های مطبوع اما جا افتاده تر و سکر اور تر در کنار خود خواهیم
    داشت .
    داوید

    No comments: