Weekly Report From Sat. October. 10th. .. 2015

تنـــــه   نـــــزن           טאנה  נאזאן     Tanehnazan












Editor David Fakheri
سردبیر داوید فاخری
עורך דוד פאחרי


    For the important News of the world
    ( in English, Farsi and Hebrew )
    Please visit us every day
    at Facebook under the
    editor's name
    ( David Fakheri داوید فاخری )






    חברים יקרים


    בשל בעיות טכניות וחוסר


    צוות נאות, האתר יהיה

    סגור עד להודעה חדשה



    دوستان عزیز


    به علت نقص فنی و همچنین


    کمبود کادر لازم،


    سایت تا ا اطلاع ثانوی


    تعطیل خواهد بود



    Dear Friends


    Due to technical problems


    and lack of adequate


    staff, The SITE will be


    closed until further notice









    Wednesday, August 13, 2008

    در حالیکه در ایران مردم اجازه هیچ گونه تجمع را ندارند، تصویرهای حسن نصرالله و پرچمهای حزب الله در میدان فلسطین تهران توسط خائنین به وطن در اهتزازند!.

    برگرفته از











    تهـیــه و ترجمه
    داوید / تنه نزن







    تظاهرات بنفع حزبالله لبنان در تهران :

    تصویرهای حسن نصرالله و پرچمهای حزب الله در میدان فلسطین در تهران به اهتزاز در امدند. نمایندگان دولت ایران در ان مراسم بشدت امریکا و اسرائیل را مورد حمله قرار دادند. سخنرانیهای معاون نصر الله و سمیر قونطار از طریق ماهوار و بطور زنده پخش گردیدند.



    به گزارش خبرگزاری فارس امروز ۳ شنبه شب صدها تن ایرانی در میدان فلسطین در تهران گرد امدند تا مراسم برگزاری پیروزی حزب الله لبنان در جنگ ۲ سال پیش انان با اسرائل را که به جنگ ۳۳ روزه معروف است و به زعم انان حزب اللله لبنان برنده ان جنگ بوده را جشن بگیرند !.
    زنها با بر افراشتن تابلوهائی که بر روی انان عکس « حسن نصرالله » قرار داده شده بود ، در یک گوشه از میدان و در گوشه ای دیگر از ان مردان با بر افراشتن پرچمهای حزب الله و فلسطین جمع شده بودند. در ان مراسم همچنین تصویر دبیر کل حزب الله لبنان سید حسن نصرالله نیز به بالنهائی بسته و به اسمان فرستاده شد!.



    تظاهرات زنان حقوق بگیر جمهوری اسلامی در گرد هم ائی بمنظور طرفداری از حزب الله و سید حسن نصرالله در میدان فلسطین / تهران.


    نماینده ولایت فقیه علی خامنه ئي، محمد حسن رحیمیان که در ان مراسم شرکت کرده بود در طی سخنانی اظهار داشت : امروز تنها راه برای ملتهای فلسطین و لبنان مبارزه با « سلطه طلبان » است ( واژه ئی که انان برای اسرائیل و امریکا بکار میبرند ) ، او ادامه داد « اگر براه خدا ( الله ) برویم مطمعنأ پیروزی از ان ما خواهد بود ».
    همچنین دیروز وابسته فرهنگی ایران در کنسولگری ان کشور در بیروت با برگزاری چنین مراسمی که در ان وزیر خارجه لبنان و سفیر جمهوری اسلامی در لبنان ، مجتبی فردوسی پور که در ان مراسم اظهار داشت « حسن نصرالله دبیر کل حزب الله امروز مقام غرور امیزی است برای لبنان و فلسطین و همه ازادی خواهان در جهان ».
    در ان گرد هم ائی که در تهران برگزار میشد ، از طریق ماهواره سخنرانی معاون حسن نصرالله ، شیخ نعیم قاسم که در ان اضهار داشت « جنگ لبنان دوم ( ۳۳ روزه ) استراتژی جدیدی را در خاور میانه به مرحله نمایش گذارد » و سمیر قنطار نیز که از طریق تلویزیون ایران که با کمک ماهواره العالم بطور مستقیم سخنرانی کرد به چشم و گوش حضار رسانیده شد.
    ۳۳ بالن به نمونه تعداد روزهای جنگ ۲ سال پیش به اسمان فرستاده شدند. بر طبق گزارش خبرگزاری فارس بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر در این مراسم که از جانب بنیاد شهید و سازمان صدا و سیما و شهرداری تهران و سپاه پاسداران ترتیب داده شده بود شرکت کرده بودند!.

    No comments: