Weekly Report From Sat. October. 10th. .. 2015

تنـــــه   نـــــزن           טאנה  נאזאן     Tanehnazan












Editor David Fakheri
سردبیر داوید فاخری
עורך דוד פאחרי


    For the important News of the world
    ( in English, Farsi and Hebrew )
    Please visit us every day
    at Facebook under the
    editor's name
    ( David Fakheri داوید فاخری )






    חברים יקרים


    בשל בעיות טכניות וחוסר


    צוות נאות, האתר יהיה

    סגור עד להודעה חדשה



    دوستان عزیز


    به علت نقص فنی و همچنین


    کمبود کادر لازم،


    سایت تا ا اطلاع ثانوی


    تعطیل خواهد بود



    Dear Friends


    Due to technical problems


    and lack of adequate


    staff, The SITE will be


    closed until further notice









    Friday, March 14, 2008

    شاهزاده ئی که به یمن دموکراسی در کشورش وکیل مجلس میشود ! ممنوعیت تجاوزجنسی به حیوانات ! کوتاه قدها و بلند قدها ! قتل بخاطر خواننده ! نانواهای قدیمی !

    چنـــــــد خبـــــــر اخــــــر هفتـــــــه ئـــــــي


    تهیه ، ترجمه و تنظیم : ‌داوید
    چهاردهــــم ماه مارس ۲۰۰۸



    استــــــرالیـــــــــــا

    قتـــل برای هیــــــچ


    دلیل ارتکاب به قتل ، بورس اسپرینگ ستاین خواننده !.

    زنی در استرالیا بعد از انکه به قتل زوجش متهم شد به ۸ سال زندان محکوم گردید ! . این خانم علت قتل دوست پسرش را گه با وی زندگی میکرد و او را ۲ سال پیش با وارد اوردن ضربات کارد اشپزخانه بر وی بقتل رسانده بود ممانعت وی از شنیدن دیسک خواننده مورد علاقه اش »» بورس سپرینگ ستاین «« ذکر کرده است !!.
    تحقیقات پلیس نشان میدهد که هر دوی بازیگران این صحنه ناراحت کننده در ان زمان بر اثرمصرف نوشابه های الکلی از خود بیخود بوده اند !. ان خانم بعد از ارتکاب به قتل و قبل از انکه پلیس را در جریان امر قرار دهد تعدادی قرصهای خواب اور نیز مصرف میکند و به این وسیله امیدوار بوده که در زمان رسیدن پلیس به انجا ، با جسد وی روبرو میگردند !!.



    ایتــــــالیــــــــــــا

    دموکــــــــــراسی

    دموکراسی عملی در ایتالیا ! شاهزاده نیز برای شرکت در عضویت پارلمانی ایتالیا تلاش میکند !.
    با پشتیبانی برولوسکونی : برادر زاده اخرین پادشاه ایتالیا اعلام کرد که تصمیم دارد تا در انتخابات پارلمانی ایتایا که در ماه اوریل برگزار میگردد شرکت نماید ! و در همان حال نیز افزود که در نظر دارد اخذ خسارت از دولت را که بخاطر طرد خانواده سلطنتی از ایتالیا در ۵۴ سال پیش و مجبور ساختن انان به اقامت در تبعید را به جریان انداخته متوقف سازد !.
    این شاهزاده ۳۶ ساله در حالیکه حزب خود را به نام »» رسوم و ارزشها «« معرفی میکرد افزود » من نه تنها از ایتالیا تقاضائی نخواهم داشت بلکه میخواهم که با پیوستن به فعالیتهای ان به خدماتی هم دست بزنم ! «


    پارلمان ایتالیا . ایا شاهزاده خواهد توانست با استفاده از دموکراسی به ان راه یابد ؟! .

    شش ماه قبل وکلای وی دولت ایتالیا را تهدید به پرداخت ۲۶۰ میلیون یورو بعلت اخراج خانواده شاهزاده بعد از بر قراری جمهوری جدید در سال ۱۹۴۸ از ان کشور کرده بودند ! . بر طبق برخی گزارشها شاکیان اصلی این خسارت شاهزاده فیلیبرتو و پدرش بوده اند !.
    بر طبق قوانین ایتالیا شهروندانی از ان کشور که در خارج از ان رندگی میکنند از این حق برخوردارند که تعداد محدودی نماینده پارلمانی از جانب خود انتخاب کنند و از این نظر هم است که شاهزاده فیلیبرتو برای کسب رای در سخنرانیهائي که در ستادهای انتخابیش و در حضور خبرنگاران ایراد میکند همواره بر این نکته تکیه دارد که »» خود فردی از وطن دور و مهاجر بوده و بیشتر به درد اینگونه ادمها اشناست «« . معمولأ در اینگونه مکانها هستند تعدادی که با شعار »» تو پادشاهی و ایتالیا به حکومت پادشاهی بیشتر گرایش دارد از او میخواهند که خود راپادشاه ایتالیا بخواند ! اما او در جواب میگوید »» زمانیکه من متولد شدم رژیم حکومتی در کشورم همین بوده که الان هست و من در پی تغییر ان نیستم ! ««.
    قابل ذکر است که »» برولوسکونی رئیس جمهور پیشین ایتالیا «« پشتیبانی خود را از وی در انتخابات اعلام داشته است .



    هلنـــــــــــــد و اسپانیـــــــــــا

    کوتاههـــــــــا و بلندهـــــــــــا

    تحقیقات جدیدی که مشترکأ توسط دانشگاههای »» خرونینگن «« هلند و »» والنسیا «« در اسپانیا انجام گرفته نشان میدهد در جوانانی که مورد سوال قرار گرفته اند حس »» خود ارزش داری «« در بین افراد بلند قد بیشتر از همتایان کوتاه قدشان بوده است ! و کوتاه قدان بیشتر از انان نسبت بدیگران »» حسادت میورزند «« . !.



    محققان در سوالات خود این را مطرح کرده اند که »» چه عاملی در مردان دیگر میتواند موجبات سرخوردگی و نا امنی را در شما فراهم اورد ؟! «« . که جواب بصورت خارق العاده ئي مردان ثروتمند و یا با موقعیتهای بالا و یا جذاب را بیشتر از همه شامل گشته که مردان دیگر را وادار میسازد تا در خود احساس حقارت کنند ! . و هر چه که سوال شوندگان کوتاه قد تر بوده اند حس کینه نسبت به مردان موفق در انان بیشتر نشان داده شده در حالیست که مردان بلند قد حتی در مقابل افراد »» تهدید کننده مانند ثروتمندان و غیره «« نیز از خود ارامش و اطمینان به نفس نشان داده اند !.



    این تحقیقات نشان داد که در زنها نیز حس حسادت نسبت به زنهئي وجود دارد که »» زیبا رو ««‌هستند و یا از یک »» جاذبه غیر معمول «« برخوردارند ! اما با اینهمه زنانی که نسبت به طول بلند قامت خود با همتایان زنشان که از قد کوتاهتری بهره داشته اند در این موارد نیز از خود اطمینان به نفس و ارامش بیشتری نشان داده اند !.

    دانشمندان این گونه پدیده هارا از لحاظ »» اوولوشن «« ‌غیرعادی ندانسته اند !. چون بر مبنای این نظریه مردان بلند قامت در ایجاد رابطه با زنها از موقعیتهای سازنده تر و اسانتری بر خوردارند تا همتایان کوتاه قدشان و زنان بلند قامت نیز هم از لحاظ سلامتی و هم از لحاظ قدرت باروری نسبت به زنان کوتاه قد برتری دارند !.




    هلنـــــــــــــــــــــد

    سکس با حیوانات


    اکنون شاید که دیگر گاوها در هلند ، راحت بتوانند نفس بکشند !.

    سر انجام پارلمان هلند انجام »» اعمال جنسی «« با حیوانات را ممنوع کرد !!.

    اکنون دیگر گاوهای هلندی میتوانن نفسی به راحتی بکشند ! . بالاخره پارلمان هلند بعد از شور و مشورتهائی که ۲ سال طول کشید به اتفاق ارا انجام هر گونه عمل جنسی با حیوانات را ممنوع کرد و انجام ان را همسان با جرمهای کیفری شناخت !.
    بر مبنای قانونی که ارائه دهنده ان »» هارم اوارت وولکنس «« بود از این ببعد »» سکس «« با حیوانات وفیلمبرداری از جفت گیری انان تخلف بشمار امده و بزه کاران به حد اقل ۶ ماه حبس در زندان محکوم خواهند شد !.
    در این میان حزب حمایت از حیوانات درخواست کرد که در کنار این قانون منع هر گونه انجام »» سکس «« با حیوانات دو تبصره نیز بگنجانند !.
    عدم انجام »» تلقیح مصنوعی «« به گاوها !.
    عدم انجام عمل »» نطفه گیری ««از خوکها !.

    ووووووووووووووووووووووووو

    حقوق مردم و نانوایان امروز



    باید که نانوایان و نان پزان را ملزم کنند تا سقف تنور را بلند بسازند و دودکش های فراخ تعبیه کنند و آتشخانه را جارو کنند و ظروف را بشویند و آب پاکیزه به کار برند و تغار خمیر را بشویند و تمیز کنند و به هنگام تعمیر نیز حصیری که دارای چوب آویزان بر تغار باشد انرا بپوشانند؛ و هرگز خمیرگیر به وسیله پاها وزانوان و آرنج های خود خمیر به عمل نیاورد . چه این کار ، خوار گرفتن طعام است و چه بسا از عرق بغل یا بدنش در خمیر می افتد . جامه ای با آستین های تنگ بپوشد٬و نیز دهان بند داشته باشد ٬ زیرا چه بسا به هنگام خمیر گرفتن و به هنگام عطسه یا سخن گفتن از آب دهان یا بینی او در خمیر بیفتد و بر گریبانش دستاری سفید ببندد تا از قطرات عرق مانع باشد و نیز موهای ذراعین ( زیر بغل و بازوان } را بسترد ( بتراشد ) تا در خمیر نیفتند و چون به هنگام روز خمیر گیرد کسی را نزد خود بگمارد که مگس پران
    به دست گیرد و مگس ها را براند.


    این هائي را که خواندید آیین نامه نانوایی سالهای ۲۰۰۰ نبود !٬این ها را «محمد ابن محمد ابن احمد ابی زید قرشی» معروف به «ابن اخوه» که بیش از ۸۰۰ سال پیش ( قرن ۷ ) می زیسته در کتابی به نام معالم القربة فی احکام الحسبه که ذیل عنوان ،، آیین شهرداری «« ترجمه شده است ، نوشته است ،
    خیلی کتاب جالبی است این آیین نامه ی نانوا ها بود . برای بسیاری از اصناف (همه ‌ی اصناف آن روزگار) دیگر نیز آیین نامه دارد که در انان تقلب ها و جرایم هر صنف را هم ذکر کرده و به محتسب ها ( بازرسها ) نیز آموزش داده که چه گونه با این تقلب ها مقابله کنند که مبادا حق مردم تضییع شود !.
    محسن حاجی کریمی
    پایان
    داوید .

    No comments: