Weekly Report From Sat. October. 10th. .. 2015

تنـــــه   نـــــزن           טאנה  נאזאן     Tanehnazan












Editor David Fakheri
سردبیر داوید فاخری
עורך דוד פאחרי


    For the important News of the world
    ( in English, Farsi and Hebrew )
    Please visit us every day
    at Facebook under the
    editor's name
    ( David Fakheri داوید فاخری )






    חברים יקרים


    בשל בעיות טכניות וחוסר


    צוות נאות, האתר יהיה

    סגור עד להודעה חדשה



    دوستان عزیز


    به علت نقص فنی و همچنین


    کمبود کادر لازم،


    سایت تا ا اطلاع ثانوی


    تعطیل خواهد بود



    Dear Friends


    Due to technical problems


    and lack of adequate


    staff, The SITE will be


    closed until further notice









    Tuesday, July 22, 2008

    امروز هم دوباره بلدزور مرگ در خیابانهای اورشلیم براه افتاد تا با بخون کشیدن تعدادی ادمهای بیگناه باطری تنفر مشتی خمینی زده را شارژ کند!. اما تا کی؟!.

    تهیه، ترجمه و تنظیم
    داوید فاخری
    تنــــه نــــزن






    برگرفته از






    بر اثر هوشیاری دو شهروند یهودی و دروز اسرائیلی و با از پای در اوردن « تروریست عرب شهروند اسرائیل » توسط انان ، از کشتار و زخمی شدن مردم عادی ( بیشتری ) توسط او جلوگیری بعمل امد !.

    در یکماه گذشته این برای دومین مرتبه است که رانندگان عرب ساکن بخش شرقی اورشلیم با استفاده از تراکتورهای سنگین ساختمانی ( بولدوزورها ) که وسیله تحصیل معاش برای انان است و توسط کارفرمایان یهودی اسرائیلی برای کار در اختیار انان گذارده شده ، دست به چنین اقدامات جنایت امیزی میزنند !.



    بولدوزور مرگ









    این دو شهروند شجاع اسرائیلی که به محض رسیدن به محل حادثه با شللیک گلوله های پی در پی به زندگی ان تروریست خاتمه داده اند ، ستوان * عمل غانم * افسر ژاندارمری از قوم دروز ( دوروزیها ) و دیگری * یعکو ( یاکی ) عاسا ال * که از ساکنان شهرکهای یهودی نشین در جنوب کوه خورون بنام شهرک سوسیا است ، میباشند !.
    در این حادثه که بر اثر جلوگیری به موقع و شجاعانه اندو از پیشروی بیشتر بولدوزور سنگین بسوی اتوموبیلها و افراد پیاده ئی که در حال تردد در ان محل بودند انجامید خوشبختانه به قیمت جان کسی تمام نشد و تنها ۲۰ تن زخمی بر جای گذارد که از میان انان فقط حال یکی از انان سخت گزارش شده است !.

    در فیلم این حادثه که از شروع تا پایان ان از طریق ایستگاههای تلویزیونی کشور به نمایش گذارده شد ، یکی از ساکنان شهرکهای مذهبی یهودی نشین اسرائیلی * یعکو عاسا ال * اولین فردیست که با اسلحه شخصی خود بسوی خرابکار عرب مسلمان اسرائیلی اتش میگشاید اما او هنوز جان در بدن داشته و سعی میکرده است که به عمل شنیعی که شروع کرده ادامه دهد که بر اثر دقت یکی از شاهدان حادثه در ان محل که از این موضوع دیگران را اگاه میکند ، بلافاصله ستوان * علم غانم * شهروند دروز اسرائيلی که از سوی دیگر بولدوزور مرگ بسوی راننده ان شللیک میکرده به جانب دیگر ان میاید و بی امان گلوله های خود را نثار او میکند !. در یک ان است که بر اثر سقوط دماغه ( قسمت بالا و پائین رونده جلو بولدوزور ) بسوی پائین و برخورد شدید ان با زمین مشخص میشود که به عملیات خرابکارانه ان جنایتکار خاتمه داده شده است !!.



    حمل و نقل زخمیهای حادثه تروریستی در اورشلیم به مراکز درمانی کشور .










    امبولانسها همراه با پارامدیکها که خود را با سرعت به محل حادثه رسانده اند شروع به رسیدگی به زخمیان حادثه میکنند و انان را که در حال سخت تری بسر میبرند بلافاصله توسط امبولانسها بسوی بیمارستانهای نزدیک روانه میسازند !.

    مصاحبه با قهرمانان این رویداد .

    در مصاحبه خبرنگاران با هر دوی این انسانهای وظیفه شناس ، میشد شرم حضور را در چهره انان براحتی مشاهده کرد !.
    * ستوان عالم غانم * در توضیحی به خبر نگاران میگوید : دلیل تیراندازی دفعه اول من به او ان بود که بهر طریقی شده جلو حرکت بیشتر این بولدوزور مرگ که در خیابان اصلی و در بین پیاده روها جولان میداد و اتوموبیلها و افراد عادی در حال گذر کردن را لت و پار میکرد را گرفته باشم ، که البته تا اندازه ئي با کمک تیراندازی * یاکی عاسا ال * به نتیجه رسید اما متاسفانه کامل نبود و در این زمان بود که بر اثر هشدار یک شهروند دیگر که فریاد میزد « او هنوز زنده است » تصمیم گرفتم که بهر قیمتی که شده تکلیف او را یکسره کنم !.
    این ارتشی شجاع در ادامه به گزارشگران میگوید که در ان موقع برای انکه به نتیجه کار پی ببرم از بدنه تراکتور بالا رفتم اما چون خرابکار مزبور در ها را از داخل قفل کرده بود نتوانستم به داخل ان راه یابم و در نتیجه مجبور شدم که با شکستن شیشه های ان به خرابکار دست یابم اما بعد از معاینه او که دریافتم او دیگر جانی در بدن ندارد از ادامه شللیک گلوله به او خود داری کردم !.



    محل ترور در اورشلیم که ۲۰ تن زخمی برجای گذاشت











    * شیخ موافق تاریف *

    رئیس اقوام دروز در اسرائیل * شیخ موافق تاریف * بعد از نتیجه گیری از ان حادثه که قهرمان انرا یک افسر جوان از قوم او تشکیل داده است با غرور اظهار داشت : سالهاست که ما وفاداری خودمان را به کشور اسرائیل ثابت کرده ایم . و امروز هم با هشیاری یکی از افراد قوم ما و شجاعت وی که بدون اتلاف وقت و با بخطر انداختن جان خود جان دیگران را از مرگ نجات داد بار دیگر دروزیها وفاداریشان را نسبت به کشور اسرائیل ثابت کردند ، او در ادامه ابراز داشت که * عمل غانم * نمونه شجاعت و هشیاری هزاران تن از جوانان ماست که در نیروهای نظامی و امنیتی کشور در حال انجام وظیفه هستند !.



    یکی از اتوموبیلهائي که توسط بولدوزور حفاری سر و ته گردیده !.











    یعکو عاسا ال غیر نظامی اسرائیلی که بسوی تروریست عرب مسلمان تیراندازی کرد .

    یعکو عاسا ال * ۵۳ ساله و پدر ۹ فرزند ، ساکن واحد شهرک نشینی سوسیا در جنوب کوه خورون است . او که از محل خرابکاری با اتوموبیل خود عبور میکرده و در همان حال نیز با تلفن با یکی از فرزندانش در حال صحبت بوده ناگهان با مشاهده وضعیتی وحشتناکی که توسط تروریست عرب اسرائيلی در ان محل انجام میگرفته انطور که خودش میگوی خاطره چند هفته قبل که همین نوع عمل خرابکاری توسط فردی دیگر در اورشلیم بوقوع پیوسته و در ان تعدادی کشته و زخمی بر جای مانده بسرعت از اوتوموبیل خود خارج گردیده و بسوی بلدوزور مرگ که بی توجه به هر سوئی جولان میدهد و هرچه که بر سر راه خود میبیند نابود میکند را میدود تا بگونه ئی از تکرار ان حادثه جلوگیری کند !.

    تروریست و عامل خرابکاری امروز در اورشلیم ، راصن ابو تیر .










    تروریستی که عامل بروز این حادثه غیر انسانی امروز در اورشلیم بود جوانی ۲۲ ساله و از اهالی « ام طوبی » در شرق اورشلیم بنام راصن ابو تیر میباشد . او با یکی از بزرگان حماس بنام « محمود ابو تیر که ریش حنا زده و قرمز او معروفتر از خودش میباشد! » نسبتی فامیلی دارد !. خانه این فرد برجسته حماس با خانه تروریست حادثه امروز در اورشلیم بیش از چندین متر فاصله ندارد!.

    یوال دیسکین رئیس شاباک ( سازمان امنیت و اطلاعات کشور ) .



    یوئال دیسکین رئيس سازمان امنیت کشور ( شاباک ) : اورشلیم به مشکل بزرگی تبدیل خواهد شد










    حدود یکساعت قبل از حادثه تروریستی که از جانب فرد عرب مسلمان اسرائیلی که در خیاباهای اورشلیم با حمله بوسیله « بولدوزور سنگین حفاری » به اتوموبیلها و افراد رهگذر انجام گرفت ، یوال دیسکین رئیس سازمان اطلاعات و امنیت کشور در جلسه کمیته خارجی و امنیت اسرائيل پیشنهاد کرده بود تا خانه های خرابکاران عرب اسرائیلی که مرتکب عمل تروریستی میشوند ویران شوند و یا دربهای انان پلمب گردیده و برای همیشه مسدود شوند تا درسی برای دیگران گردد . او همچنین در ان کمیته هشدار داده بود که در روزهای اخیر امکان ایجاد شیوه های جدید و ناشناخته ترور توسط اعراب اسرائیلی بسیار موجود است!.
    او در سخنانش به این موضوع مهم نیز اشاره کرده بود که این جمعیت چشمگیر که ساکن و همسایه با دیوارهای امنیتی هستند ، در یک خلأ امنیتی ـ حکومتی زندگی میکنند که ارتش دفاعی اسرائیل و سازمان پلیس کشور بر روی انان کنترل زیادی ندارند !

    تیمسار کهن رئیس پلیس کل کشور : دوباره شیوه تنبیهات کار و شغل را در اورشلیم مورد سنجش قرار خواهیم داد !.



    رئیس پلیس کشور تیمسار کهن - همانطور که پیشبینی میشد ، انان عمل کرده اند .






    فرمانده پلیس کشور در حالیکه جلو دوربینهای خبرنگاران درباره حادثه تروریستی که توسط یک جوان عرب مسلمان اسرائیلی در قلب اورشلیم امروز انجام گرفت و عضو نیروی ژاندارمری توانست با کمک شهروند عادی اسرائیلی بر اوضاع پریشان و دهشتناک کنترل پیدا کند و به نحو شجاعانه ئي با کشتن خرابکار مزبور ، بولدوزور مرگ را تنها بعد از پیمودن ۱۶۰ متر متوقف کند سخن میگفت ، ضمن تشویق پلیسهای وابسته به ژاندارمری در انجام وظیفه خطیری که بعده انان گذارده شده و انها انانرا به نحو احسن به انجام میرسانند همچنین اضافه کرد « این دقیقأ همان چیزیست که ما از افسران ژاندارمری و شهروندان معمولی که اجازه حمل اسلحه دارند انتظار داریم » .
    او در ادامه سخنانش قول داد که از حوادث تروریستی اخیر که در اورشلیم اتفاق افتاده درسهای لازم فرا گرفته خواهد شد و از نتایج انان بر علیه خرابکاران و خانواده های انان از جمله محدودیتهای کاری و شغلی استفاده خواهند گردید و این درحالیست که * اوی دیختر * وزیر امنیت ملی در کابینه اولمرت تمام دستگاههای تصمیم گیری را از انتخاب راههائی که به مدلهای استفاده از تبیهات سنگین منجر شوند بر حذر داشت !.

    !. تسیپی لیونی وزیر امور خارجه : اسرائیل مدرک اجازه کار صادر میکند و نه جواز برای کشتن








     وزیر امور خارجه اسرائیل خانم * تسیپی لیونی * در سخنانی ترور امروز به دست عرب مسلمان اسرائيلی در قلب اورشلیم را عملی پست خواند و اظهار داشت « ما در اسرائیل اجازه کار صادر میکنیم و نه اجازه کشتن افراد بیگناه را! » ، خانم لیونی در مورد اینکه خرابکار مزبور از ساکنان شرق اورشلیم است و برخورد با این مسأله به چه نحوی انجام خواهد گرفت همچنین خاطر نشان کرد « مسلمأ این موضوع بایستی با واکنشی که مناسب و درخور ان است روبرو گردد ! و انتخاب این واکنشها بخاطر نوع ترور امروز ، چه از لحاظ اطلاعاتی و چه از لحاظ امنیتی طبیعتأ باید بدست توانا و دانای بازوهای امنیتی کشور سپرده شود !.

    No comments: