Weekly Report From Sat. October. 10th. .. 2015

تنـــــه   نـــــزن           טאנה  נאזאן     Tanehnazan












Editor David Fakheri
سردبیر داوید فاخری
עורך דוד פאחרי


    For the important News of the world
    ( in English, Farsi and Hebrew )
    Please visit us every day
    at Facebook under the
    editor's name
    ( David Fakheri داوید فاخری )






    חברים יקרים


    בשל בעיות טכניות וחוסר


    צוות נאות, האתר יהיה

    סגור עד להודעה חדשה



    دوستان عزیز


    به علت نقص فنی و همچنین


    کمبود کادر لازم،


    سایت تا ا اطلاع ثانوی


    تعطیل خواهد بود



    Dear Friends


    Due to technical problems


    and lack of adequate


    staff, The SITE will be


    closed until further notice









    Wednesday, April 30, 2008

    صدور قطعنامه ۱۰۰ تن از متفکران یهودی بریتانیا در نکوهش اسرائیل و تحریم برگزاری شصتمین سالروز تولد ان ! و نقش و نظر روشنفکران خودمان هم در این زمینه .


    بازدید نوجوانان اسرائیلی از اردو گاههای مرگ نازیها در لهستان سنتی شده
    که هر ساله بر گزار میگردد . عکس ، دو نو جوان اسرائیلی که رو به یکی از
    دیوارهای بازداشتگاه ها ایستاده و در حال اجرای دعای مخصوص برای روح
    جانباختگان هالوکاست هستند را نشان میدهد .




    تهیه و ترجمه و تنظیم
    سی ام اپریل ۲۰۰۸

    داوید فاخری - تنه نزن












    پیش گفتــــــــــــــــــــــار

    اول انتظاری که دارم انستکه از خواندن این گزارش عصبانی و یا متاسف نشوید !. برای شمائی که یهودی هستید و یا هم نیستید اما ذاتأ و یا عالمانه و عادلانه و یا مجموعی از هر سه انان ارزش داشتن کشوری یهودی در بقائ این مردم در بدر و بیخانمان که همین امشت چهارشنبه سی ام اپریل ۲۰۰۸ یاد واره ۶ میلیون تن از انان را که بدست »» کلیه مردمان دنیا که با سکوت و بی تفاوتی خود راه را برای اجرای نقشه های شوم المانیها هموار کرده بودند ! «« و به سرپرستی نازیها در بحبوحه جنگ جهانی دوم به »» کوره های اتش و دود و خون «« سپرده شدند را برگزار میکنیم ، قبول دارید و لازم میدانید ، شاید باور کردنی نباشد ! اما چه میگوئید که بدانید مانند همین متفکران خارجی !! در میان خودمان هم هستند کسانیکه همه چیز خود را به همنشینی با دسته ئی از ادمها فروخته اند ، ادمهائی که از خودشان و کنیه شان و خانواده هایشان و گذشته هایشان بنوعی واخورده و خشمگین و شرمنده اند و برای فرار از انان چون شهامت خودکشی کردن ندارند ، هر زمانی بنا به مصلحت روح ترسو و شکست پذیری که در عمق وجودشان خانه دارد از این شاخه به ان شاخه میپرند و در سایه گاهی این کومونیست و گاهی ان سوسیالیست و اکنون هم بعنوان طرفداران ضعفا ( در مورد ما فلسطینیان ) برای انکه خودی نشان بدهند با تحریف حقایق در مورد کشور اسرائیل خود بیزاریشان را با رنج دادن روانی به دیگرانی که اعتقادشان به موجودیت کشور اسرائیل به مثابه اعتقادشان به خداوند و مشه ربنو ( حضرت موسی ) و کتاب تورات است با پستی بی حصری منتقل میکنند ! و در این میان نیز خود را یهودی میخوانند و همسر یهودی انتخاب میکنند و فرزندان یهودی بدنیا میاورند و بزرگ میکنند و در سایه دست اوردها و افتخارات یهودیان جهان و کشور اسرائیل سرشان را بالا نگه میدارند اما انقدر خود را در تنهائی و تاریکی بزرگ میپندارند که از رحم و مروت یهودیان عزیز از دست داده و زخمی شده و خانه خراب گردیده که با انان بهای کسب استقلال ان مملکت را پرداخته اند ، سوئ استفاده میکنند و »» بنام ازادی بیان و اندیشه «« که سر لوحه برپائی مجدد کشور اسرائيل است سعی میکنند که همه گی را با خود به سیاهچالهای پستی و حقارت گتوها و محله های ذلیل ساز شهرستانهای همه کشورهای جهان باز گردانند ! کسانیکه بر خلاف انان گتوها را از وجود خودشان خارج کردند و در همان مکانها برای خجالت دادن به امتها و ملل دنیا و تاریخ بجای گذاشتند !!.
    اینان نیز در کنار ربایهای گیس بافته که دولا میشوند و دست احمدینژاد را میبوسند و هالوکاست و کشور اسرائیل را انکار میکنند بگذار بمانند ، بیچاره ها نمیدانند وقتیکه دشمنان ، دیگر انان را لازم نداشتند و استفراغشان کردند ، اینجا هم کسی را ندارند تا ........ !. شیرازیها مثلی دارند که مرحوم عمویم زمانیکه ما بچه ها یکی ازمان قهر میکرد و از این موضوع ناراحت بودیم برای راحت کردن ما میگفت : خوش از باغی که توره ازش قهر باشه !!.
    داوید فاخری .


    کوتل همعراوی / دیوار ندبه با تصویر صیونیت بر روی ان .

    عنوان دادخواست / قطعنامه یهودیان بریتانیا: جشنهای شصتمین سالگرد استقلال اسرائیل را تحریم کنید !!.

    انطور که بنظر میاید نه همه کس از فرا رسیدن روز استقلال خوشحال بنظر میرسند . ۱۰۰ تن از افراد دانشگاهی و مطبوعاتی یهودی بریتانیا باانتشار یک اگهی مراتب خشم و انزجار خود را از کشور اسرائیل و فرا رسیدن روز استقلال ان به این ترتیب نشان دادند : »» ما نمیتوانیم در حالی روز تولد کشوری را جشن بگیریم که بنیاد ان بر ترور ، قتل عام و اخراج مردمان از سرزمینشان نهاده شده است!. «« سفیر اسرائیل در مقابل با خشم بسیار اعلام داشت که »» باید انان را مورد بدترین واکنشها قرار داد و حتی از جامعه یهودی طرد نمود !««.


    لوگوی سازمان برگزاری شصتمین سالگرد استقلال اسرائیل

    امشب که اسرائیل خود را اماده برگزاری مراسم یاد اوری سالانه و غم انگیز * قربانیان هالوکاست * و چندین روز مانده به برگزاری شصتمین سالگرد استقلال ان کشور میکند ؛ دسته ئی به تعداد ۱۰۰ نفر از افراد اکادمیائي و رسانه ئی از یهودیان بریتانیا با انتشار اعلامیه ئی در روزنامه »» گاردین انگلیسی «« تحت عنوان ما جشن استقلال اسرائیل را جش نمیگیریم »» ان کشور را سرزمینی خواندند که بر اساس ترور بنا شده است «« !.
    در بین انان نامهائی هم چون پروفسور استیون رز پزشک نامدار و شناخته شده جهانی ، مایک روزن برنامه ساز و گوینده رادیو ۴ انگلستان و دانیل مکوبار که در گذشته دادخواستی علیه تیمسار ذخیره ارتش اسرائیل دورون الموگ صادر کرده بود ، و پرفسور خییم برشیت محقق امور ارتباطات در دانشگاه شرق لندن که خود بانی تحریم مؤسسات اکادمیائی اسرائیل توسط مؤسسات مشابه انان در انگلستان بود ، دیده میشوند !.
    در ان اعلامیه از زبان انان امده است : ما نمیتوانیم در حالی فرارسیدن روز استقلال مملکتی را جشن بگیریم که بر پایه های ترور، قتل عام و اخراج ساکنان ان بنا شده ، کشوری که قوانین جوامع بین الملل را بزیر پا میگذارد و مردمان غزه را بصورت جمعی مورد تنبیه و شکنجه قرار میدهد و از فلسطینیان حقوق انسانیشان را دریغ میدارد !.
    در ان اعلامیه همچنان نامهائی از اتفاقاتی که بین اعراب و اسرائیل در ۷۰ سال گذشته افتاده مانند مساله »» دیر یاسین «« نیز اورده شده ( علارغم مدارک تاریخی که از زبان شاهدان و ساکنان ان محل بر بیگناهی سربازان گروه زیر زمینی »» اتسل «« که در ان دوران بفرماندهی شادروان مناخم بگین بودند درجریان زد و خورد با خرابکاران عرب که دست به قتل عام پرستاران و پزشکان اسرائیلی که بمنظور کمک به زخمیهای ان کشور عازم اورشلیم بودند زده و بنا به عادت اعراب در میان جماعت زنها و بچه ها در دهگده دیر یاسین پنهان شده بودند ، انان را کشته بودند بجای مانده ـ مترجم ««‌ «« اما انرا بعنوان مدرکی بمنظور شرمساری اسرائیل بکار برده اند !.
    دراین اعلامیه نوشته شده که در سال ۱۹۴۸ تعداد ۷۵۰ هزار فلسطینی بصورت اوارگان در امدند ، ۴۰۰ دهکده از روی زمین محو شدند و این اخرین اقدام برای پاکسازی قومی نبوده و در سال ۱۹۵۶ نیز هزاران فلسطینی از منطقه گالیل بیرون رانده شدند و هزاران تن دیگر هم در زمانیکه ارتش دفاعی اسرائیل ساحل غربی و غزه را به تصرف خود دراورد پراکنده گشتند و بااینکه سازمان ملل حق بازگشت پناهندگان جنگها به خانه هایشان را مجاز دانسته اما اسرائیل ان را برسمیت نمیشناسد و به انان اجازه بازگشت به خانه هایشان را نمیدهد !!.


    قطعنامه ۱۰۰ تن یهودیان انگلستان بر علیه برگزاری جشنهای شصتمین
    سالگــــرد استقلال اسرائیل که در روزنامه گاردین بریتانیا چاپ گردیده .

    نظر یکی از امضا کنندگان : اسرائیل مقصر وضعیتی است که اکنون در شهر اشدروت وجود دارد .

    بعد از انتشار این دادخواست ، یهودیانی نیز در مقابل ، انان را به داشتن افکار ضد یهودی متهم کردند !. پروفسور برشیت از امضا کنندگان این قطعنامه در جواب خبرنگار سایت روزنامه »» وای نت «« با تعجب میگوید نمیدانم چرا ما را به ضد یهودی بودن متهم میکنند ، ما که در نوشته مان کشتار بیگناهان از هر دو طرف را نکوهش کرده ایم ؟!.
    او ادامه داد که میخواهد در فلسطینی زندگی کند که در ان اسرائیلیها و فلسطینیها در کنار هم با صلح زندگی میکنند و از راکت و موشک قصام و پرواز هواپیماها بر بالای سر اثری نباشد . او در ادامه حرفهایش با خبرنگار وای نت اضافه کرد : این درست که اسرائیل غزه را تخلیه کرده اما هنوز از طریق دریا و زمین و اسمان انجا را تحت کنترل خود دارد ! .
    اسرائیل حاضر نیست با »» خماس «« که بصورت دموکرات بر سر کار امده مذاکره کند ، درصورتیکه خماس حاضر است با اسرائيل در صورتیکه به مرزهای قبل از جنگ باز گردد و سرزمینهای اشغالی را تخلیه نماید به مذاکره بنشیند !.
    او اسرائيل را متهم کرد که با سیستمی تروریستی ۴۰ سال است که در عین زورمندی بر مردمی ضعیف حکومت میکند و این کشور نمیتواند فلسطینیها را به گوشه ئی رانده و برای انان چاره ئی بجز روی اوردن به ترور نگذارد ، اینکه دولت اسرائیل نمیتواند امنیت شهروندانش و ساکنان اشدروت را تامین کند گناه ان بر دوش خودش میباشد !.


    سفیر اسرائیل در انگلستان
    »» باید امضا کنندگان این قطعنامه را از جامعه یهودی طرد کرد »»

    سفیر اسرائیل در انگلستان »» ران پروش اور «« در واکنش به سخنان این افراد ابراز داشت : کشور اسرائیل دارای سیستمی دموکراتیک است و هرکس میتواند عقایدش را در کمال ازادی و تقریبأ بدون هیچ محدودیتی بیان دارد ، ولی هنگامیکه گروهی از یهودیان و اسرائيلیهای خارج شده از کشور نتیجه گیریشان را از ۶۰ سال زندگی این کشور با واژه هائی اینچنین ضد یهودی بیان میدارند واقعأ که شایسته هر گونه واکنش و جواب سخت حتی رانده شدن از جامعه میباشند !. او اضافه نمود ما به دست اوردهای شگفت اور خود در ۶۰ سال گذشته افتخار میکنیم و جوامع یهودی به این گروه پریشانحال اجازه نمیدهند تا جشنهای ما را مختل سازند !
    داوید.

    2 comments:

    fadayemam@hotmail.com said...

    بنام خدا
    ای برادران و خواهران، سی‌ سال انقلاب و از خود گذشتگی آخرش همین ؟ نمیتونم باور کنم که اینطور که با مردم رفتار میکنند با اصول اسلامی توافق داشته باشد . اینطور که به نظر میاید روز سالگرد انقلاب ما باید دوباره روی بام برویم تا ارزشهای این انقلاب را به خاطر خودمان و رهبرآنمان یاداوری کنیم که آیا انقلب اسلامی یعنی این ؟ تا وقتی‌ دیر نشده رهبران ما باید بیدار شوند که این طرز رفتار با ملت مسلمان واقعا غیر اسلامی هست خداوند از ظلم احدئ نخواهد گذشت . الله و اکبر ، الله و اکبر ، الله و اکبر

    Anonymous said...

    [url=http://louboutinmart.co.uk]louboutin uk[/url] We are still hoping instinct will kick in and save her from her saviors. [url=http://dkgoose.com]canada goose[/url] Mxrhgbzsd [url=http://www.louboutinoutletuks.co.uk]louboutin outlet[/url]
    suunvi 814060 [url=http://www.chilliwackbombersoutlet.com]canada goose 2011[/url] 631521 http://www.officialcanadagooseparkas.ca