Weekly Report From Sat. October. 10th. .. 2015

تنـــــه   نـــــزن           טאנה  נאזאן     Tanehnazan












Editor David Fakheri
سردبیر داوید فاخری
עורך דוד פאחרי


    For the important News of the world
    ( in English, Farsi and Hebrew )
    Please visit us every day
    at Facebook under the
    editor's name
    ( David Fakheri داوید فاخری )






    חברים יקרים


    בשל בעיות טכניות וחוסר


    צוות נאות, האתר יהיה

    סגור עד להודעה חדשה



    دوستان عزیز


    به علت نقص فنی و همچنین


    کمبود کادر لازم،


    سایت تا ا اطلاع ثانوی


    تعطیل خواهد بود



    Dear Friends


    Due to technical problems


    and lack of adequate


    staff, The SITE will be


    closed until further notice









    Sunday, September 14, 2008

    احمدینژاد و خامنه ئي، بی ادبانی که پند میدهند اما خودشان؟!. حکومت دروغ و مضحکه در میان ماه مبارک رمضان و اجلاس عمومی سازمان ملل / و چند خبر کوتاه.

    طنز  بـ...ـی ادب...ان ،







    بروایت
    داوید فاخری ، تنه نزن













































    این احمدی نژاد هم برای خودش حکایتیست !. در کنار عیبهای عدیده ئی که این « موجود » دارد بنظر من از همه انان چشمگیرتر ، وقاحت و پرروئی اوست که دست سنگ پای قزوین را هم از پشت بسته. امروز ۲۴ شهریور برابر با ۱۴ سپتامبر در خبرها امده بود که ایشان در ملاقات با خبرنگاران در ایران ، تحت شعار « خبرهای زیادی از نیویورک خواهید شنید » ، انانرا بدور خود جمع کرده و با اشاره به سفر احتمالی هفته اینده  خود که قرار است بمنظور شرکت و سخنرانی در اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل که این دفعه بار سوم اوست ( البته اگر تا ان زمان موفق به دریافت ویزا برای ورود به خاک شیطان بزرگ شده باشد ) و همواره نیز هر کدام از این سفرها پیام اور یک خجالت تازه و دردسرهای جدید برای مملکت بوده اند ، صورت پذیرد ، به این  افاضات ( نبوت ! ) و بسنده کرده است که « خبرهای بسیار زیاد و خوشی از سفر امسال به نیویورک خواهید شنید و برنامه های بسیار زیادی در این سفر داریم ....... » ( مضحکه ظهور هاله نور و خشک شدن ۲۵ دقیقه ئی نمایندگان حاضر در موقع سخنرانی او در اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل بر سر جاهایشان کم بود که حالا « معجزه نبوت » هم به ان اضافه شده  ) ! و با این ترفند خود خیل خبرنگاران رسانه ها را در مقابل سؤالهای مکررشان که از او دررابطه با موضوعات مختلف از جمله سفر به نیویورک، قرارداد کرسنت، نحوه نظارت بر بازار و موضوع سئوال نمایندگان از خود میکردند را بی پاسخ گذاشته و با گوشزد به انان که بنده امروز مصاحبه مطبوعاتی ندارم فقط قصد دیدار با شما را داشتم ، به موضوع ماه مبارک رمضان وفضائل این ماه پربرکت پرداخته که توجه شما را به چکیده ئی از ان سخنان گهربار ایشان ! که در کمال پرروئي و بی انکه بروی خود بیاورد کلمه ئی هم بنام خجالت در فرهنگ لغات بشر متمدن وجود دارد و بمانند « اخوندی که خودش میرفت پند میداد اما ........ میکرد » بمنظور ارشاد خبرنگاران بکار گرفته، جلب میکنم :
    ««« 
    ( بسم الله ...... ) ماه پربرکت رمضان ، ماه رسیدن به خدا و اوج گرفتن انسان ( به عالم هپروت ) است ، این ماه یک حادثه عظیمی است که در آن اتفاق های بزرگی رخ می دهد ( مانند ظهور هاله نور بر سر من ) به طوری که همه درهای الهی باز می شود تا انسان به بالاترین نقطه ( دستیابی به انرژی هسته ئی که حق مسلم امت همیشه در صحنه سیاه لشکرهای ماست ) برسد، در این ماه همه فرشتگان الهی دست به دست هم می دهند تا انسان به نقطه کمال برسد ( و مستمعین حاضر در دانشگاههای معتبر جهانی را با بیان اخبار وارونه و مضحک از وطنش به خنده وادارد ) . در این ماه همه افراد می توانند به درگاه حق تعالی توبه کنند (‌ و بگویند ، غلط کردند که برای کسب ارای انتخاباتی به ملتشان دروغ گفتند که پول نفت را بر سفره های انان میاورند ) . اینکه می گویند این ماه مختص افراد خاص است درست نیست چرا که تمامی بشریت می تواند از این فرصت استفاده کند و از خداوند خود تقاضای بخشش کند ( که اشتباه کرد و خود را در چاه انقاب اسلامی انداخت ) ،چرا که ما شبهای قدر را در پیش داریم که فرصت خوبی برای توبه کردن و رسیدن به نقطه مطلوب که همان ( واصل شدن تیغ زنهای خارجی و تیغ خورهای داخلی انان به ) درگاه حق تعالی است. دراین ماه لطف خدا و معنویت و ایمان سرازیر می شود و انسان به اوج خواهد رسید ( مانند بر سر کار امدن من در سایه حضرت رهبر جمهوری اسلامی به عنوان پرزیدنت مملکت که یک چیزی از یک جائی به جای دیگری سرازیر شد و مرا به اوج رساند که هنوز هم ول کن معامله نیست )  . حال باید مراقب باشیم که سرسوزنی از نوک قله ( های خیالبافانه ایجاد انرژی هسته ئی از بدویترین وسائل توسط دختر ۱۶ ساله هموطن، کشف داروی همیشگی برای بیماری ایدز ، ساخت هواپیمای ۲۵۰ نفره بدون خلبان توسط بچه مدرسه ئیهای کشور اسلامی و غیره ) غافل نشویم چرا که خداوند ما را برای رسیدن به اوج آفریده است. بنده بر این اعتقادم که دراین ماه پربرکت باید  ( در دانشگاه در خیابان در خانه در مدرسه در سر کار  در اوین در عادل اباد در خاوران در همدان در کاشان در اهواز در زابل  در سنندج در تبریز در اردبیل در کنیسا در کلیسا در معبد در محفل در مسجد در لباس در پوتین در ارایش در رانندگی در مسافرت در برگزاری سمینارهای خارج از کشور در اسیب رساندن به حامیان کمپین یک میلیون امضا در وارد اوردن تهمت و افترا و تهدید جانی به وکلای باشرف در خفه کردن صدای مسؤلان سندیکاهها و در .......... ) با مردم باشیم ، از این ماه باید استفاده کنیم و برای خود و تمامی بشریت دعا کنیم چرا که خداوند همانند بنده اش ( البته بجز من که از چاوز گرفته تا مورالس و از کاسترو تا پوتین و از حزب الله تا حماس و از سوریه تا بلاروس و .... که از برکات صندوق ذخیره ارزی و از شکم گرسنگان مملکتم زده ام و به شکمهای سیری ناپذیر واریز کرده ام ) بخیل نیست که بخواهد به مقایسه بنشیند . در این ماه بنده از شما می خواهم که از خدا بخواهید در اصلاح جهان ( و شریک کردن مردمان ان با بدبختیهائی که حکومت جمهوری اسلامی بر سر هر چه ایرانیست اورده ) شما را یاری کند چرا که این ماه ، ماه دوستی (ریا کارانه ) است و باید کینه ها را ( در ظاهر ) کنار گذاشت و ( به لباس میش در امد و دیگر میشها را بمانند این سی سال گذشته درید ) و  دلها را ( با نیرنگ ) به یکدیگر نزدیک کرد ( تا بتوان حد اکثر سواستفاده را بنفع رهبری و خود حاصل نمود ) »»».
    ایشان در ادامه افاضات تو خالی و رد گم کردنانه ئی که بیان نمود ، خبرنگارانی که با دهان باز از اینهمه پرروئی و پوست کلفتی که در همه موجودی به اسانی نمیتوان یافت را که به اومبهوتانه مینگریستند ، مورد تفقد قرار داد و دعا نمود : فقط خواستم ضمن دیدن شما عزیزان که جزء بهترین ها هستید قبولی طاعاتتان را از درگاه احدیت خواستار باشم
     و اگر نه جز خارش تن معتادم که به انجام هر روز و هر ساعت مصاحبه های بی محتوا عادت کرده و بدلائلی چون امروز چند ساعتی به عقب افتاده بجانم افتاده بود و اگر الان به لطف شما صورت نمیگرفت دیگر نمانده بود که اعصابم چنان مختل شود که علاوه بر هالوکاست یهودیان ، فاجعه کربلای حسینی را هم انکار کنم  ، ملال دیگری نبود ! . و اکنون با ذکر نام تراکتور وار حجت الاسلام حسنی ( دائمتأ ملا ) که به روایت سید ابراهیم نبوی در اخر هر خطبه به این طریق اسلامی روضه را پایان میدهند من نیز در این مکان مقدس به نصایح ارزنده ام به شما پایان میدهم و چون ای اجنبی ای صیهونیست و ای بلر که خودت پدر هستی  دیگر حوصله دیدنت را ندارم و زیاده فرمایشاتی هم نیست ، برو بیلت را بزن و کشاورزی کن ، که  تراکتور ثوابش بیشتر است .
     صدق الله ........ .
    داوید.

    خبرهای کوتاه روز از سایتهای دیگر

    1 comment:

    Anonymous said...

    help me.