Weekly Report From Sat. October. 10th. .. 2015

تنـــــه   نـــــزن           טאנה  נאזאן     Tanehnazan












Editor David Fakheri
سردبیر داوید فاخری
עורך דוד פאחרי


    For the important News of the world
    ( in English, Farsi and Hebrew )
    Please visit us every day
    at Facebook under the
    editor's name
    ( David Fakheri داوید فاخری )






    חברים יקרים


    בשל בעיות טכניות וחוסר


    צוות נאות, האתר יהיה

    סגור עד להודעה חדשה



    دوستان عزیز


    به علت نقص فنی و همچنین


    کمبود کادر لازم،


    سایت تا ا اطلاع ثانوی


    تعطیل خواهد بود



    Dear Friends


    Due to technical problems


    and lack of adequate


    staff, The SITE will be


    closed until further notice









    Tuesday, September 16, 2008

    طنز ، میکی ماوس نابود باید گردد از زبان یک بسیجی نیمه بازنشسته. واقعأ که دمش گرم!. و در حاشیه نیز چند خبر مهم در رابطه با کشورمان از سایتهای دیگر!.

    و برای انانی هم که اخبار انتخاباتی حزب کدیما دراسرائیل را دنبال میکنند ، تا کنون بعد از شمارش ۶۸٪ ارا چنین گزارش گردیده،

    لیونی ۴۶.۷٪

    موفاز ۴۰.۷٪


    ************************************








    طنز ، میکی ماوس نابود باید گردد!.



    میکی ماوس

    تام و جری









    از زبان یک بسیجی نیمه باز نشسته ( ۱ )
    بروایت داوید فاخری / تنــــــه نــــــزن








    میدونین، یه وفتائي بعضی کسای مقدسی مثل « اقاهامون » یه چیزائی میگن و باید اجرا بشه که از کمالات اسلامی اونا سر چشمه میگیره و نشونه های طهارت و مروت و شهامت و سلامت و کرامت و حجامت و ملاحت که شاخص اون پیغمبر گنده هاست رو میشه تو اونام دید!. خبر بالا رو توی یک سایتی خوندم به اسم
    Ynet که به قول امام ( ره ) وابسته به شیطون کوچیکس ، همون فرزند خونده ی پر رو و ننر استکبار که با کمک عمال صیهونیسم جهانی یه شناسنامه المثنی تقلبی دست و پا کرده و در اون اسم خودشو از کشور سرزمینهای اشغالی به کشور کاغذ کاهی اسرائیل تغییر داده و تموم حق مسلم انرژی هسته ئی ملتهای غیور و برادران مسلمون رو بالا کشیده و حالام اومده سر ما که « نع ، شمام نمیتونین اونو داشته باشین! » زکی ، شیطونه میگه بقول امام همچین با مشت محکم بزنم تو دهنش که .... این خیال کرده که چی ؟ مثلأ ماهم نصرالله و جندالله و فتح الله و عین الله و این الله و اون الله ئیم که هر چی خواست از ما بگیره و راحتم بالا بکشه و یه لیوان دوغ ابعلی گازدار هم بده پشتش و ما هم مثل ببو بشینیم جلوش و نیگاش کنیم و صدامونم در نیاد! همین ؟!. انگاری یادش رفته که حضرت ایت الله ، حجت الاسلام و المسلمین ، پیشنماز و خاطب تمام ادوار ، الدکتر و الپرزیدنت حکومت الله بر روی زمین ، نه بیشتر از ان و نه کمتر از این ، متولد ارادان ، تربیت شده جماران ، لگد کننده شکوفه های بهاران ، اباد کننده زیر ، زمین های خاوران ، رساننده پول نفت به یاران ، ادم کننده جوانان ، صیغه دهنده زنانان ( ۲ ) ؟! ، بخشنده پول نفت به شریران ، تهدید کننده به جان وکیلان ، از دانش و هنر گریزان و از نداشتن عقل پریشان ، ان مرد صبور نه که برای دخترکان بور و ان دارنده هاله نور اما نه بروشنی تاریکی گور، ان ازار دهنده موران و ان عصا شکن کوران ، نمره دهنده به عاملان زور و باج گیرنده از خاسران زور ، معجزه هزاره سوم و متهم ردیف دوم ( ۳ ) ، قطار ترمز بریده هسته ئی و فرستنده نامه بصورت بسته ئی ، جناب اقای سید محمود احمدی نژاد ( انرژی هسته ئی حق مسلم ماست ) ، همین چن وخت پیش که از دست دانشجویان امیر کبیر که یک چهارم ، سؤالهای غیر اسلامی ازشون بیشتر کرده بودن عصبانی شد و علاوه بر دسته سؤال کننده و استادانشون و دو تا هم از دربونهای اداره حراست دانشگاه که بعدأ وزارت کشور معلومشون کرد که همگی اونا عاملان استکبار بوده و میخاسن انقلاب مخملی بکنن  که بلطف اقام امام زمون دستشون به موقع رو شد ، اخراج کرد و هم فرمود « دستور میدیم که این اسرائیل هالوکاستی و موش های ضد اسلامی توش رو ، مجاهد شهید ، حاج اقا بهزاد نقاش ، از روی نقشه پاکشون کنه ! » ؟؟!!.
    اخ ، گفتم موش ، یادم اومد که داشتم یه چیز دیگه واستون تعریف میکردم ، به امام قسم ببخشینم قصد بدی نداشتم ، اما اسم این
    صیهونیستا که میادا ، چشامو خون میگیره و میخام عین این موشای توی زیر زمین سم خورشون کنم !.



    این فیلم * میکی ماوس *، همون موش نجس امده در قران که « حماس اسلامی » برای تبلیغ خودش ساخته.


    خلاصه ، میگفتم که یکی از این امام جمعه های صحن
    دانشگاه تهران عربستان سعودی بنام « شیخ محمد مناجید » که قبل از امام شدن ، سفیر کبیر جمهوری اسلامی سلطنتی عربستان سعودی ، توی پایتخت شیطون بزرگ ، واشنگتون بوده ، تو یه مصاحبه که با روزنامه صیهونیستی انگلیسی «‌ دیلی تلگراف » کرده گفته که «‌خون این ناکس صیهونیست ، میکی ماوس ، مثل خون سلمون رشدی بر همه مسلمونا حلاله ! چونکه اونم تأثیر نابود کننده داره و واجبه که معدوم باید گردد » . این یاور همیشه مؤمن و اغلب دور از دست ، این کشفیات خارق العاده را از برنامه ئی که به کوری چشم دشمنان اسلام از طرف شبکه اسلامی « ال مجد » و در مورد دین مبارک و عظیم اسلام عزیز برگزار شد بیان کرد و به استناد اونکه « موش از سربازهای شیطونه که دست به هرچی بزنه اونرو مکروه میکنه و بر طبق قوانین شریعت کشتنش ثوابه » این فتوای بحق بجان خریدنی رو برای این میکی ماوس ناکس صادر کرد!.



    ویدیوی * تام و جری * از محبوبترین فیلمهای کارتونی برای بچه ها.



    ببین دنیا رو که در زمون شاه طاغوتی هروخت این بچه های خواهر برادرا میومدن خونه ما ، میکشتیمشون یه رکعت نماز بجا بیارن و اونا اونقدر حواسشون توی این * میکی ماوس و تام و جری بود * که اصلأ صدای هیچکس دیگه رو بجز اونا نمیشنیدن !. حالام این
    « اقام شیخ مناجید » گفته که « این فیلمهای کارتونی که از * تام و جری ، و * میکی ماوس * میسازن و توی اونا ، موشا رو خیلی مثبت و دوست داشتنی نمایش میدن ، دارن مغلطه میکنن و به بچه ها یاد میدن که موش یک حیوون محبوبه و نه یه موجود مکروه ! و با وجود اونکه طبق قوانین اسلامی * میکی ماوس باید نابود گردد * (۴)  اما برعکس، اون به یه شخصیت مهمی تو خونواده ها در اومده که نگو و نپرس !. اخ که قربون زبونش ، این توطعه حتمأ کار صیهونیستا و عوامل امریکائيشون و سران وهابیهای جمهوری پادشاهی اسلامی عربستان بوده که زیر پای این امام نیمه غایب رو تو واشنگتن جارو کردن که مبادا با این جون برکفیهای شهادت طلبانه ئی که از خودش نشون میده و با این کارهای متهورانش که اسرار استکبار رو برای عاشقان چند هزار میلیاردی اسلام عزیز برملا میکنه ، سرانجام به کساتی بازار اون * میکی ماوس صیهونیست * کشیده بشه  و خیلیارم از نون خوردن بندازه !!.
    این بار اولی نیست که این
    شمشیر زن اسلام راستین ، شمشیر اسلام عزیز رو برای مفسدین فی الارض دنیا از رو بسته ! ، همین چن وخت پیشا بود که این امام شهادت طلب که واقعأ دمش گرم ، با گفتن این ایه من در اوردی ولی صادقانه : « المپیک بیجینگ ، در واقعیت المپیک بیکینی یه و این چیزیه که شیطون رو بیشتر مسرور میکنه تا ورزشکارای زن ! » به اربابان و نوکرهای جراید از زیر خجالت کمیته جهانی المپیک و مردم چین و همه ورزش کارای دنیا و سازمان تربیت بدنی اسلامی خودمون دراومد. واقعأ که دمش گرم .
    داوید

    توضیحات:
    ( ۱ ) : نصف دیگش ، لباس شخصیم و بسیج  واسه زنجیر زدن و قمه کشی و اسید پاشی روی زنها و دخترا و معلما و شرکت واحدیا و دانشجوا ازم استفاده میکنه!.
    ( ۲ ) : سواتم نکشید مجبور شدم اینجوری بنویسم!.
    ( ۳ ) : متهم ردیف اول اقام ایت الله خامنه ئی هستند!.
    ( ۴ ) : شعار


    1 comment:

    zedeeslamehaghighi said...

    سلام امیدوارم که بالاخره مسئولین و روسای مملکتمون به عقل رسیده باشند و دست از بازی کردن با نیروی اتمی‌ کشیده باشند. این ژاپنیها که انقدر وارد بودند بدبخت شدند حالا چه برسد به ما که کارشناسانمون یه سری روسی هستند که مثل چینیها و ژاپنیها به خدا ایمان ندارند حالا چطور میشه دلشون به حال ما بسوزه.این همه نفت داریم این همه سد داریم اما تا مردم را به پودر تبدیل نکنند ول کن نیستند. من فدای ولایت فقیه و رهبرم نه این دولتیها.