Weekly Report From Sat. October. 10th. .. 2015

تنـــــه   نـــــزن           טאנה  נאזאן     Tanehnazan












Editor David Fakheri
سردبیر داوید فاخری
עורך דוד פאחרי


    For the important News of the world
    ( in English, Farsi and Hebrew )
    Please visit us every day
    at Facebook under the
    editor's name
    ( David Fakheri داوید فاخری )






    חברים יקרים


    בשל בעיות טכניות וחוסר


    צוות נאות, האתר יהיה

    סגור עד להודעה חדשה



    دوستان عزیز


    به علت نقص فنی و همچنین


    کمبود کادر لازم،


    سایت تا ا اطلاع ثانوی


    تعطیل خواهد بود



    Dear Friends


    Due to technical problems


    and lack of adequate


    staff, The SITE will be


    closed until further notice









    Sunday, September 21, 2008

    احمدینژاد:بخدا ، ما دست مديريت امام زمان را در اين صحنه ها مي بينيم!.ناطق نوری:احمدی نژاد، کلاش ، حقه باز و درغگوست. ایا امام زمان رشوه خوار هم هست؟!.

    این عجایب همراه با چند خبر مهم در رابطه با کشورمان که از سایتهای دیگر هستند را در این شماره میخوانید. 



    تهیـــه و تفسیر
    داوید/ تنه نزن








    احمدي نژاد و باورهاي امام زماني !!. 
    ‎‎


    کاریکاتور احمدینژاد در نیویورک : نیک اهنگ کوثر / روز ان لاین.



    سخنراني در دانشگاه کلمبياي نيويورک ، یک "موفقيت ! " ناشي از ياري « امام زمان » بود !!.








    علی اکبر ناطق نوری ، احمدینژاد را کلاش ، حقه باز و دروغگو خواند.






    چگونه و یا توسط چه کسی میشود به نحوی دم این حضرت امام زمان را دید که تا پایان سفر احمدینژاد ، نماینده و سخنگو و عملکار ایت الله خامنه ئی بر طبق قراردادی که با خداوند دارد عمل نماید و بمانند سال گذشته از ظهور بی موقع و زیان اور خود در نیویورک خود داری کند تا از بروز معجزاتی مانند سخنرانی اقا محمود خوش صحبت در دانشگاه کلمبیا که با « دیکتاتور کوتوله » خواندن او بعنوان نماینده مردم ایران برای کشور خفت اورد و خواری ، اما برای او و دار و دسته ایت الله خامنه ئی معجزه ی منسوب به خود ان حضرت ( امام زمان ) محسوب گردید ، جلوگیری شود؟!.
    انتقادات چند روز پیش ناطق نوري از انديشه هاي مذهبي دولت نهم که مسئول ظاهری ان احمدینژاد باشد و صد البته گرداننده اصلی ان ایت الله خامنه ئي ، در حالي صورت گرفته است که محمود احمدي نژاد از ‏زمان بروي کار آمدن ، "تسريع ظهور امام مهدي"، امام دوازدهم شيعيان، را الگوي سياسي دولت خود قرار داده و هر اتفاقی ، چه خوب و چه خوبتر ( بد ندارد ! ) که در زمان او روی میدهد را همسان با زمان
    ظهور امام زمان تلقی میکند ‏‎ولی ‎با ‏اينحال سرانجام دیگ تحمل علماي مذهبي بجوش امد و ان در فروردين امسال در سخنراني ای بود که در مشهد ایراد کرد و در ان قسم خورد که « دست امام مهدي را در همه امور مي بيند » ، تا به ان حد که سخنراني در دانشگاه کلمبياي نيويورک را یک "موفقيت" ناشي از ياري امام زمان دانست و تاکيد کرد که این نه سیستم پیشرفته ارتباطات و خبر رسانه ئي ، بلکه مديريت امام زمان بود که در سراسر دنیا ۵۰۰ ميليون نفر را برای شنیدن سخنان او در پای تلویزیونهایشان چمباتمه زده نشاند بی انکه تا پایان ان ، حتی پلکی بزنند!.
    احمدي نژاد تا این لحظه که این سطور قرار است به یاری یکی از دم دستیهای امام زمان برای رؤیت ۶ میلیارد نفر که خود را از هر جا دیوانه وار ، پیاده و سواره بپای صفحات کامپیوترهایشان رسانده اند تا به رؤیتشان رسانده شود ، ادعايي داير بر داشتن "ارتباط مستقيم" با امام زمان نداشته اما « من غیر مستقیم » داشتن ان ارتباطها را به اینگونه بیان کرده که مسائلی مانند هسته اي ‏شدن ايرانرا بالاترين معجزه تاريخ معاصر بخواند که با کمک
    « امام دوازدهم » ممکن شده ، پيروزي انقلاب اسلامي و پیروزی ایران در جنگ با عراق را منسوب به ‏‎"‎امام مهدي" بداند و این را با شهامت و اطمینان خاطر در ميان سخنان خود دائم تکرار کند که « به خدا ، ما دست مديريت امام زمان را در اين صحنه ها مي بينيم ! » .
    تاکيد احمدي نژاد ‏بر اظهاراتی اينچنيني موجب شد تا بار ديگر در هفته هاي اخير برخي مقامات مذهبي و مسؤل مانند اکبر هاشمي رفسنجاني ، رئيس مجلس خبرگان رهبري که معتقد است "مسائل مربوط به امامت نبايد ‏به صورت سطحي در کشور مطرح شود" و علي لاريجاني ، رييس مجلس که با کنايه به دولت گفته است: "نبايد ‏زماني که کم مي‌آوريم همه چيز را به خدا و پيغمبر ارتباط دهيم » ، سر و صدایشان بلند شود و بر عليه او موضع ‏گيري کنند.



    صحنه ئي خیالی از امام زمان که در حال اداره احمدینژاد و اعضای کابنه او و مملکت است !.



    اما در این میان سخت ترین انتقادها نسبت به احمدی نژاد و من غیر مستقیم به فرمانده او ایت الله خامنه ئی را
    علی اکبر ناطق نوری که در آيين نوزدهمين روز ماه رمضان در محل مقبره آيت الله خميني و در حضور مردم ‏عادي و برخي از چهره هاي روحاني نزديک به اصلاح طلبان که پاي منبر او جمع شده بودند بر زبان اورد بود که گفت : "هر كس بگويد من خبر دارم كه آقا چه موقع ظهور مي‌كند و یا ادعا كند كه ‏ارتباطي با او دارد و یا مي‌داند که آقا همين روزها يا سال‌ها ظهور مي‌كند و بعد هم ‏ادعاي ديدن و ارتباط با امام زمان را مطرح ‌كند كه من آقا را ديده‌ام و با او ارتباط دارم و آقا به ‏من پيغام داده است، « کلاش و حقه باز و دروغگو است ............ »‎.‎‏


    2 comments:

    Anonymous said...

    درود بر شما آقای فاخری

    حرف آقای ناطق نوری رو میشه اینگونه تعبیر کرد که شخصیتی با نام امام زمام نمی تونه وجود داشته باشه.تازه در روایات اسلام اومده که در صورت ظهور امام زمان وی سر تمامی انسانهای فاسد و جنایتکار رو میزنه و زمین رو از وجود کثافت خالی میکنه ناطق نوری هم طبق این برداشت احمدی نژاد رو دروغگو خطاب کرده چون امام زمان که با جنایتکار جماعت که نمی تونه سر و کار داشته باشه . حتما" ایشون از تمامی نجاست کاری های احمدی نژاد خبر داره حتی بهتر از من و شما.

    اما اینها دارن از سادگی و عوام بودن مردم نهایت استفاده رو میبرند و حسابی دارن نون اسم امام زمان رو میخورند

    هر موقع که به روز شدید باز هم خبرم کنید

    سپاسگذارم
    بدرود

    Anonymous said...

    خيلي احمقي آقاي داويد بد بخت
    كاش يه كمي عقل داشتي و ميتونستي مسائل رو تو اون مغز كوچولوي گنجشكيت حلاجي كني.خدا به دادت برسه!!!!!!با اين حماقتت نميدونم احمق تر از تو هم پيدا ميشه بياد اين چرندياتت رو بخونه!!!!!!!!البته فكر نكن من اوليش باشم. چون همون چند خط اول رو كه خوندم فهميدم دارم وقت باارزشم رو حروم ميكنم