Weekly Report From Sat. October. 10th. .. 2015

تنـــــه   نـــــزن           טאנה  נאזאן     Tanehnazan












Editor David Fakheri
سردبیر داوید فاخری
עורך דוד פאחרי


    For the important News of the world
    ( in English, Farsi and Hebrew )
    Please visit us every day
    at Facebook under the
    editor's name
    ( David Fakheri داوید فاخری )






    חברים יקרים


    בשל בעיות טכניות וחוסר


    צוות נאות, האתר יהיה

    סגור עד להודעה חדשה



    دوستان عزیز


    به علت نقص فنی و همچنین


    کمبود کادر لازم،


    سایت تا ا اطلاع ثانوی


    تعطیل خواهد بود



    Dear Friends


    Due to technical problems


    and lack of adequate


    staff, The SITE will be


    closed until further notice









    Wednesday, May 21, 2008

    همجنس باز ایرانی ، اجازه اقامت در بریتانیا را بدست اورد و از این طریق توانست از به دار اویخته شدن در کشورش رهائي یابد !. مهدی تولدت مبارک .

    برگرفته از




    تهیه و ترجمه و تنظیم
    بیستم ماه مـــی ۲۰۰۸
    داویــــــــــــــــد











    بریتانیا تسلیم شد : پناهندگی سیاسی به همجنس باز ایرانی !.



    مهدی کظمی همجنس گرای ایرانی که از خطر اعدام رهائی یافت.

    مهدی کاظمی یک هومو سکسوال ایرانیست که برای فرا گیری زبان انگلیسی به انگلستان امده بود و چون زمان قانونی اقامتش در انجا بپایان رسیده بود در خطر خروج از انجا توسط ماموران اداره مهاجرت ان کشور قرار داشت و اگر او را به ایران باز میگرداندند مطمعنأ توسط ماموران امر به معروف و نهی از منکر بعنوان مفسد فی الارض بازداشت و به فرمان دادگاههای اسلامی به مجازات اعدام محکوم و ان حکم در اسرع وقت در باره وی به اجرا در میامد !.

    او بارها به دادگاهای اداره مهاجرت مراجعه و از انان خواسته تا او را به وطنش که در ان خطر مرگ حتمی تهدیدش میکند ارجاع نکنند ، اما تمام سعی و التماسهای وی از مقامات انگلیسی بی نتیجه ماند ، تا اینکه سر انجام امروز ..... از جانب وزارت کشور انگلستان به وی اجازه اقامت دائم در ان کشور داده شد و او اکنون با خیال راحت در انجا و در سایه پناهندگی سیاسی که بوی داده شده میتواند به ادامه زندگی عادیش بپردازد !.
    مهدی کاظمی در سال ۲۰۰۵ به انگلستان امد تا به فراگیری زبان بپردازد ، اما در انجا به او خبر رسید که دوست پسرش را در ایران بجرم انجام عمل لواط از طریق دار اعدام کرده اند !. کاظمی که نوجوانی ۱۹ ساله بود از ترس جان خود به مقامات اداره مهاجرت بریتانیا مراجعه و از انان تقاضای پناهندگی و اجازه اقامت در ان کشور را نمود !.
    شش ماه قبل یک عضو مجلس اسلامی بنام » محسن یحیوی « در مصاحبه ئی ابراز داشت ، به انگونه که در قوانین شریعت و اسلام امده ، چون همجنس بازان خلاف عرف طبیعت رفتار میکنند و از انان تولید مثل بعمل نمیاید ، در صورت شناخته شدن ، جزای انان ، مرگ از طریق چوبه دار و یا مجازاتهای بسیار شدید دیگر میباشد !.



    کارتون احمدینژاد در حالیکه همه هم جنس بازان در ایران را اعدام کرده میگوید : ما در کشورمان »» دیگر ««‌ همجنس باز نداریم !!


    مساله همجنس بازی در ایران زمانی بیشتر و حادتر در مجامع جهانی مورد بحث قرار گرفت که در سپتامبر سال گذشته ، محمود احمدی نژاد در زمان سفرش به نیویورک و در سخنرانی که در دانشگاه کلمبیا بعمل اورد ، در قسمتی از ان اظهار داشت »» ما در ایران موردی بنام همجنس باز نداریم ، نمیدانم اینها را چه کسانی برای شما تعریف کرده اند ؟! «« که البته چند روز بعد سخنگوی وی در توضیح این موضوع و به عنوان انکه سخنان رئیس جمهور را تحریف کرده اند و او از گفتن این حرف قصد دیگری داشته !، از شدت حرارتی که از گفته های بی خردانه وی در مورد عدم وجود همجنس بازان در ایران همه بنیادهای حقوق انسانی را به خشم اورده بود ، توانست کمی بکاهد !!.
    داوید ۲۰.۵.۰۸

    No comments: