Weekly Report From Sat. October. 10th. .. 2015

تنـــــه   نـــــزن           טאנה  נאזאן     Tanehnazan












Editor David Fakheri
سردبیر داوید فاخری
עורך דוד פאחרי


    For the important News of the world
    ( in English, Farsi and Hebrew )
    Please visit us every day
    at Facebook under the
    editor's name
    ( David Fakheri داوید فاخری )






    חברים יקרים


    בשל בעיות טכניות וחוסר


    צוות נאות, האתר יהיה

    סגור עד להודעה חדשה



    دوستان عزیز


    به علت نقص فنی و همچنین


    کمبود کادر لازم،


    سایت تا ا اطلاع ثانوی


    تعطیل خواهد بود



    Dear Friends


    Due to technical problems


    and lack of adequate


    staff, The SITE will be


    closed until further notice









    Friday, February 29, 2008

    احمدی نژآد : دنیا در حال رسیدن به اخرت ! و نقد من بر این مقوله مضحک و خود و مردم را گول بزن ! داوید .Ahmadinejad : The World Is Going Toward The End

    تهیه و تنظیم مطلب و نقد ان : داوید
    بیست و نهم فوریـــــــه ۲۰۰۸ میلادی
    برگرفته از سایتهای





    مقدمــــــــــه ۱ :

    امروز در سایتهای خبری از جمله انتخاب امده بود که رئیس جمهور اقای محمود احمدی نژاد با حضور در مراسم پایانی هشتمین کنگره سرداران و چهار هزارشهید منطقه ۱۷ تهران سخنانی بیان نموده که »» گلچین «« شده انان را در اینجا میاورم و پس از ان نقدی را که برگفته های ایشان نگاشته ام نیز به نظر شما میرسانم و امیدوارم که از طریق بازرسان ویژه اینترنتی که مامور خاموش کردن صداهای غریبه با دولت نهم و بخصوص با شخص پرزیدنت احمدی نژاد و معلم روحانیشان هستند به نظر انان نیز رسانده شود !!.
    داوید .



    احمدي نژاد با بيان اينكه امروز باور من اين است كه كاروان جهان به منزلهاي آخر خود نزديك مي شود گفت: من به بسياري از نقاط دنيا مي روم و روزانه نيز ارتباط دارم و اخبار دنيا را مرور مي كنم و با شخصيتهاي مختلف جهان ارتباط دارم و اين نويد را مي دهم كه خون شهيدان ملت ايران كه دنباله خون هاي پاك كربلاست در دنيا غوغايي به راه انداخته است
    احمدي نژاد با بيان اينكه امروز پيام انقلاب در آمريكاي لاتين ، شرق آسيا ، افريقا ، اروپا و حتي در كشور آمريكا قابل مشاهده و شنيدن است گفت: آنها خيال مي كنند با اين بازيهاي سياسي مي توانند جلوي ملت ايران را بگيرند.


    محمود احمـــــــدی نژاد در مراسم پایانی هشتمین
    کنگره سرداران و چهار هزارشهید منطقه ۱۷ تهران

    حمدي نژاد با تأكيد بر اينكه مسأله هسته اي بهانه اي بيش براي دشمنان نيست افزود: همه دنيا مي دانست كه آنها دروغ مي گويند و در واقع آنها مخالف پيام ، عزت و راه ملت ايران هستند و آفرين برشما و درود خدا و ملائکه بر ملت ايران كه استوار ايستاديد و مقاومت كرديد.
    رئيس جمهور در ادامه با اشاره به اظهارات برخي از كساني كه جنس آنها از دشمن است گفت: هميشه كساني وجود دارند كه دشمن را بزرگ جلوه مي دهند و با ترجمه سخنان دشمن ، حتي در جاهايي كه دشمن نيز به شكست خود اقرار مي كند ،آن را محال مي دانند و دشمنان بشريت را جاي خدا نشانده اند ولي امروز همه اينها فهميده اند ايران قدرت اول جهان است.
    رئيس جمهور همه موجودات عالم را آيه و تجلي خدا دانست و گفت: اما آن ظرف وجودي كه مي تواند حامل و تجلي همه اسماي الهي باشد عبارت از انسان است. 

    »» جناب اقـــــــــای رئیس جمهــــــــــور ««

    ـ ۱ ـ شما نمیخواهید که دست از این بازیهای خود گول زن بردارید ؟! از چه لحاظ دنیا دارد به اخرت نزدیک میشود در حالیکه همان کشورهائی که شما انان را به استهزا میگیرید نقشه برای ادامه حیات جهان در صورت اتفاق ناگوار و غیر منتظره ئي که به نابودی کشانده شود طرح ریزی کرده اند !. همین چند روز پیش بود که خبری از ذخیره کردن ۵۰۰۰۰ نوع بذر در مکانهائي که قابل نگهداری میباشند در جهان پخش شد که اگر در چند هزار سال اینده جهان بعلتی رو به نابودی گذاشت حد اقل انکه برای بازماندگان انسانی و حیوانی ان ، هرچند هم قلیل ، ذخیره ئي بمنظور دوباره سازی جهان و شروع یک زندگی تازه از انان استفاده کنند !!. شما کجا هستید و انها کجا !!.
    ـ ۲ ـ خون شهیدان وطن که عمده انان را قربانیان جنگ ۸ ساله تشکیل میدهند چه ربطی با مردم دنیا دارد که در دنیا غوغائی براه انداخته ؟!. این مساله برای ما که هم وطنان انانیم مهم و قابل درک است ، برای یک فرد اروپائي »» شرقی ، غربی و مرکزی «« و یا مردمی از کشورهای خاور دور و چین و ژاپن و امریکای شمالی و جنوبی و مرکزی و غیره چه پیامی جز انکه ما با پا فشاری در ادامه ان جنگ کذائی بزرگترین شکستهای سرزمینی و جانی و حیثیتی و مالی را برای خود خریدیم دارد ؟!.


    »» گروه ۱ + ۵ و اجرای تحریمهای تازه بر علیه کشورمان ««

    ـ ۳ ـ همه دنیا چه میدانست ؟! اینکه ما از تحصیل انرژی اتمی هدفی جز استفاده صلح امیز نداریم ؟! پس چگونه است که قطعنامه پشت قطعنامه بر ضد مملگت ما صادر میشود انهم از جائيکه »» همه دنیائي «« که شما از ان نام میبرید اعضای رسمی انند ؟!. اگر این راست است که هدف شما از برخورداری از انرژی اتمی صلح امیز است پس چرا همه ورقهایتان رانزد اژانس مربوطه رو نمیکنید ؟! چرا شما از گفتن حقیقت به مردم ایران طفره میروید و به انان از نبمه دیگر گزارش البرادعی که کشور ما را متهم به اقدام برای ساختن سلاح اتمی میکند چیزی نمیگوئید ؟!. همین امروز خبر صدور قطعنامه ئي جدید بر علیه کشور ما انتشار یافت که خبر از تحریمهای جدید داشت !. خدا میداند
    که این ماجرا جوئيها و پنهان کاریهایتان چه گونه پتکی را ناگهان بر سر ملت »» شریف و ببوی «« ایران فرود خواهد اورد !!.
    ـ ۴ ـ فرموده اید که همه آنها فهميده اند در مقابل ملت ايران هيچ قدرتي ندارند . منظورتان از انها کیستند ؟! مسلمانان »» سنی و غیر شیعه ها «« را میگوئيد با تعداد بیش از یک میلیارد جمعیت و با ثروتهائی که به شمارش نمیاید که چشم دیدن شیعه ها که تعدادشان به یک دهم تعداد انان نمیرسد را ندارند ؟! یا کل جوامع اروپائي را با میلیونها تن جمعیت و با برتریهای علمی و فنی که از انان برخوردارند و ترس تهدیدات شما چنان انان را اماده نبرد با کشور ما نموده که هر لحظه امکان برخورد انان و همپیمانانشان ، امریکا ژاپن اسرائيل استرالیا کانادا و مستعمرات افریقائی واسیائي و امریکای مرکزی و جنوبی وغیره انان را با ما محتملتر از همیشه نموده !.
    اقای احمدی نژاد باید اعتراف کنم ، شما هرعیبی که دارید اما خداوند این حسن »» وازه پردازی «« را خوب به شما ارزانی داشته ! مانند دولت مهر ورز ! هاله نور ! معجزه هزاره سوم ! نگاههای خیره سفیران کشورها و یا این اخری »» برخي از كساني كه جنس آنها از دشمن است «« و در ادامه از انان بعنوان بزرگ جلوه پردازان دشمن نام برده اید ! که معنی این حرف شما در »» اینور دریاها «« میشود انانیکه حقایقی را که دولت از مردم پنهان میکند اشکار میسازند افرادی خائن به مملکت و نظام هستند !
    ـ ۵ ـ و در اخر از یکی از گفته های خودتان جمله ئیرا به عاریت میگیرم و با ان صحبتم را خاتمه میدهم . اری رئیس جمهور محترم »» آن ظرف وجودي كه مي تواند حامل و تجلي همه اسماي الهي باشد عبارت از انسان است «« اما بشرط انکه مانند انسان هم نسبت به دیگران با انسانیت رفتار کند و انان را هم در جمع انسانها به حساب اورد و نیاز و حق انسانیشان را براورده سازد !.
    رفتار زشت و تاسف اور با زنان و دختران ! با دانشجویان و هنرمندان ! باوکلا و استادان دانشگاهها ! با کارگران و کارمندان ! با معلمان و مسئولان رسانه های عمومی ! با فیلمسازان و داستان نویسان ! با روحانیون دگر اندیش و هر گونه صدای مخالفی دیگر که دل به دریا زده و از ژرفای سیاهچالهای خفقان و
    سانسور سعید مرتضوی و صفار هرندی بسختی خارج شده و چون به مذاقتان خوش نیامده حتی اگر ان صدا و بیان عقیده متعلق به نواده همان رهبری باشد که در حین ایراد همین سخنرانیتان اینگونه با شدت سنگش را بسینه میکوبیدید و با غرور و افتخار خود را فرزند خوانده او میخواندید نیز رحم نمیکنید !!.


    »»‌معجزه انتخاباتی هزاره سوم ( نیک اهنگ کوثر ) ««

    اتخابات بزودی از راه میرسند و ساکنان انطرف »» ظرف وجودي كه مي تواند حامل و تجلي همه اسماي الهي باشد نیز «« کسانی قرار داده شده اند / گرفته اند که انان هم باید از خود تکانی نشان بدهند و عبارت »» انسان «« را برای خود بیافرینند ! حتی اگر به قیمت باز داشتهای بی دلیل و طولانی مدت همراه با شکنجه و تحقیر و سند سازی جعلی و اتهامات واهی و اعتراف به گناه مرتکب نشده و شلاق و زندان انفرادی و هم سلولی با مجرمان و بزه کاران پست و کثیف و دیوانگان و سادیستهای جنسی و فروشندگان و پخش کنندگان مواد مخدر و تبعید و اقامت در جهنمی ترین نقطه فراموش شده خاک خدا برای انان تمام شود ! و اگر دست اخر هم با خالکوبی شدن مارک »» محارب با خدا ـ تبلیغ در اشاعه مرامهای ظاله ـ جاسوسی بنفع رژیم صیهونیستی ـ توهین به مقامات مذهبی ـ خدشه دار کردن افکار عمومی برضد نظام ـ توطعه بمنظوربراندازی رژیم «« بر پیشانی ، همچون نمره های خالکوبی شده بر دستان قربانیان »» هالوکاست «« بسوی چوبه دار روانه شوند با وجود برخورداری از این طرز حکومت انان نه اولیش بوده ند و نه هم اخریش خواهند بود !! راستی که بسوزی ای شانس .
    داوید

    3 comments:

    Anonymous said...

    احمدی نژاد اعجو به ایست که تنها می تواند از آستین ملا خامنه ای سر براورد تا اوامر آن ملای اعظم را مو به مو اجرا کند برای حفظ بیضه اسلام آخوندی(که از ان نفع می برند)و حفظ موقعیت خود یعنی قدرت و ثروت حالا به هر نحو که شده و می شود

    Anonymous said...

    خاك بر سر شماهايي كه به اسم ايران هر گوهي كه ميخواين ميخورين....
    ايران هرگز ..آشغالهايي امثال تو توله سگ ريزه خوار آمريكا و اسرائيل رو اجازه راه رفتن روي خاكش رو هم نميده....
    برو نظر براي خواهر و مادره@#$%% بده...كه مث سك تو خيابونا دنبال كثافت كاري ان....

    tara said...

    migam jenab aghaye david ,shome ke irann nisti,behtare va3 khodet benevisi,to aslan iran nisti ke bedooni mardome iran chi migando chi mikhand va chi eb nafeshoone, shoamah forsat talabid hamin