Weekly Report From Sat. October. 10th. .. 2015

تنـــــه   نـــــزن           טאנה  נאזאן     Tanehnazan












Editor David Fakheri
سردبیر داوید فاخری
עורך דוד פאחרי


    For the important News of the world
    ( in English, Farsi and Hebrew )
    Please visit us every day
    at Facebook under the
    editor's name
    ( David Fakheri داوید فاخری )






    חברים יקרים


    בשל בעיות טכניות וחוסר


    צוות נאות, האתר יהיה

    סגור עד להודעה חדשה



    دوستان عزیز


    به علت نقص فنی و همچنین


    کمبود کادر لازم،


    سایت تا ا اطلاع ثانوی


    تعطیل خواهد بود



    Dear Friends


    Due to technical problems


    and lack of adequate


    staff, The SITE will be


    closed until further notice









    Wednesday, September 26, 2007

    چه کسی در این میان مقصر است ؟!

    دیروز ۲۵ سپتامبر اقای رضا سلیمانی تحلیلگر خوب سایت محترم انتخاب طی مقاله ئي انتقادی و گله مند ! از رفتار توهین امیزی که از جانب اقای بولینجر ریاست دانشگاه کلمبیا به اقای احمدینژاد شده بود ! ایشان و سایر مسائل حاشیه ئی در اطراف انرا برشته ی قلم در اورده بودند ! . در جواب این نویسنده فرهیخته من نیز نظرم را در رابطه با این موضوع نوشته و برای سایت مزبور ارسال داشتم !. امیدوارم که مسائل امنیتی و کنترل و سانسور ( که در مطبوعات ایران بیداد میکنند ! ) مانع نشوند که انرا در سایت بانعکاس در اورند ! . در قسمت اول توجه شما را به نوشته ی اقای سلیمانی ! و در قسمت بعد به جوابیه ئی که من فرستاده ام جلب میکنم . از شما عزیزان هم خواهش میکنم نظرات خود را از طریق * تلفن ! * با من در میان نگذارید ! و سعی کنید تا با در قرار دادن انان در قسمت »» نظرات سایت «« دیگران را نیز از عقاید و دیدگاههای خود »» در همه ی زمینه ها ! «« اگاه نمائید
    با تشکر
    داوید
    لس انجلس ۹ / ۲۶ / ۰۷

    خبرگزاری انتخاب ، ایران
    چهارم مهر ماه ۱۳۸۶
    رضا سلیمانی
    منتقديم آقاي بولینجر؛ اما نه در مقابل شما
    دانشگاه کلمبیا،سخنرانی محمود احمدی نژاد،پرسش و پاسخ ها و...،نشسته ام روبروی رایانه ام. با دقت زل زده ام به مانیتوری که قرار است ثانیه های دیگر امواج ارسالی از دانشگاه کلمبیا، را با انواع فیلترشکن ها و رله ها برایم به تصویر بکشد. طبق معمول صدا و سیما کمتر به فکر آگاهی ملت است .متوجه نشدم دستگاه عریض و طویل مهندس ضرغامی از چه ترسید که سخنان رییس جمهور کشورمان را به صورتی مستقیم پخش نکرد. نمی دانم چه کسی و یا چه قانونی علم و درک ایشان را بر ملت رجحان داده و یا این حق را برای ایشان قائل شده که نشستی به این مهمی را درز بگیرد؟


    تصویرها به لطف شبکه های قوی مخابرات! و البته وجود صدها نوع سانسورافزار با آن سرعتی که برای آگاهی از زنگبار نیز پایین تر است،سرانجام می رسند. لی بولینجر وکیل،استاد دانشگاه حقوق،ریاست سابق دانشگاه میشیگان و ریاست تازه دانشگاه کلمبیا در ابتدا به سخنرانی! می پردازد. با قیافه ای نیمه گرفته حاکی از عدم رضایت می گوید: «دعوت دانشگاه کلمبیا از آقای احمدی نژاد بخاطر حق سخنرانی او نیست، بلکه به دلیل حقی است که ما برای شنیدن خود قائل هستیم،ما می خواهیم با ذهنیت منفور و دهشتناک دشمنان خود آشنا شویم!»


    *کمی جا می خورم، این دیگر چه نوعی از خوش آمدگویی است،اینجا دانشگاه است یا پادگان نظامی در نوادا؟ به ذهنم رسید که آقای احمدی نژاد هم اینک جلسه را ترک می کند، و همه اینها در چندثانیه رخ داد.تو گویی دانشگاه کلمبیا دادگاهی است که بولینجر بعنوان مدعی العموم به جبر قرار است،بی گناهی را تفهیم اتهام کند!بالاخره سخنان تونی فراتو را باور کنیم که در آمریکا آزادی بیان وجود دارد یا شما را که فقط یک ششلول و اسب وحشی کم دارید؟
    بولینجر در ادامه ضمن اشاره به اعدام علنی دویست و ده

    نفر در سال گذشته در ایران،نبود آزادی سیاسی و بازداشت بی دلیل ایرانی-آمریکایی هایی[اسفندیاری،تاج بخش،شاکری،عظیما] که به ایران سفر کرده بودند، نیمه فریادزنان گفت: «آقای رییس جمهور شما درونتان یک دیکتاتور کوچک و بی رحم دارید!»


    **نگران و ناراحتم، به یاد می آوردم در دوران تحصیل چه مدرسه و چه دانشگاه،هرگاه استادی بدخلقی می کرد، و تهی از منطق سخنی می گفت، آن را به مشکلات خانوادگی استاد مزبور اعم از مالی و زناشویی پیوند می دادیم. این به آن دلیل بود که جایگاه یک استاد و چارچوب شناخت از یک مدرس برای ما اغلب اوقات حاکی از منطق گرایی و عدم جهت گیری های یک انسان معمولی بود. بقولی ما انتظار نداشتیم که مدرس مان بر جای ناحق بنشیند و سخن ناحق براند، به همین دلیل بدخلقی و بی منطقی او را بسرعت به موضوعات بیرونی ربط می دادیم. رییس دانشگاهی با آن همه افتخار،هم قاضی است،هم دادستان،هم هیئت منصفه و هم مامور اجرای حکم!


    بولینجر در ادامه با اشاره به تضییع حقوق شهروندی و تضییق بر روزنامه نگاران و فعالان سیاسی در ایران، ابراز امیدواری می کند،همچنانکه شما این آزادی را داشتید که اینجا سخن بگویید،ما[محققین] و دانشجویان مان در تهران نیز از همین آزادی برخوردار باشیم. وی سپس در خصوص موضوع هالوکاست،ادامه می دهد: «آقای رییس جمهور، شما مسئله هالوکاست را انکار کرده اید. می دانید که این باعث خواهد شد که شما را در این دانشگاه به سخره گیرند!انکار مسئله هالوکاست توسط شما در سال ۲۰۰۵ باعث می شود که شما در این دانشگاه مسخره به نظر بیایید!این از دو حالت خارج نیست شما یا افکار وحشتناکی دارید و یا از کمبود سواد رنج می برید! بولینجر رییس جمهور ایران را مورد خاطب قرار می دهد و به احمدی نژاد می گوید:شما به طرز بی شرمانه ای درنده خو و یا به طور اعجاب آوری بی سواد هستید! »


    *با سوت و کف هواداران بولینجر، از شوک بیرون می آیم. گوشم زنگ می زند،باورم نمی شود! اینجا بیشتر شبیه رینگ بوکس و میدان اعدام و دادگاه های انکیزیسیون است تا یک نشست دانشگاهی.آقا محمود، نیز هنوز نشسته و جلسه را ترک نمی کند. ریاست جمهوری،نگذار بیشتر از این تحقیرت و تحقیرمان کنند. این حق ما است که احترام مان در جهان حفظ شود. اما...!


    **ایرانی درنده خو است که نزدیک سه قرن،کوچکترین ستمی بر ملتی روا نکرده یا شما که از جنگ جهانی دوم یک روز را بی درنده خویی و ارعاب و جنگ نگذرانده اید؟ کدام سال نمی شود، از این مقدار ¾ اش را یا در حال جنگ بودید، یا به تضییع حقوق بومیان و تضییق بر سیاه پوستان گذرانده اید. کوکلاس کلان ها در کشور ایران نبودند،زاده کشور شما هستند. در هزارتوی تاریخ هزاران ساله به جز نژاد پرستان و جنایتکاران آمریکایی، قبیله ای وحشی تر تنها گوتس و وندال آدم خور در پروس را می توان نام برد !


    بولینجر ضمن اشاره به اینکه دانشگاه کلمبیا بزرگترین مرکز جهانی مطالعات یهودی و نیز حادثه هالوکاست است، اعلام می دارد: واقعیت این است که هولوکاست مستند ترین حادثه ی دهشتناک انسانی در تاریخ بشریت است! وی در ادامه با بی محتوا خواندن اظهارات احمدی نژاد و اعلام ترس از تفکر رییس جمهور کشورمان می افزاید: لطفا این بازی مشمئز کننده را پایان دهید! شاید می خواهید ما را نیز از نقشه ی جهان، پاک کنید؟


    *مصداق صحیح مقوله تحصیل علم باعث شعور نمی شود، همین جناب بولینجر است. آقای بولینجر اتفاقا شما ترسناک هستید! امثال احمدی نژاد آشویتس و داخائو نساختند، این هم سلکان شما بودند که یهودیان را زنده زنده در آتش انجماد فکری سوزانیدند،ما باید از شما بترسیم که برای انرژی و نفت، نه زن می شناسید،نه بچه و نه حرمت، یا شما از ایرانی که هیچ گاه ظلمی در تاریخ نکرده است؟


    رییس جمهور ما بی سواد است یا رییس جمهور شما که در نشست همکاری کشورهای شرق آسیا و اقیانوس آرام، اسم نشست را با جای آپک می خواند اوپک، ماندلا را هفته گذشته مرده خطاب می کند و به روانش درود می فرستد و زمانی که به وی می گویند عراقی ها یا شیعه اند یا سنی در جواب می گوید من فکر می کردم آنها مسلمانند! احمدی نژاد مشمئز کننده است یا بوشی که تا امروزیک میلیون عراقی مظلوم و بی گناه را بخاطر میلیارد ها دلار در آمد، برای شرکای اقتصادی اش به دیار مرگ روانه کرده است؟ هالوکاست یقیناً حادثه دهشتناک انسانی است، اما آیا هالوکاست عراق وحشتناک نیست؟ احمدی نژاد مضحک است یا بوشی که در نشست آپک کوندالیزا رایس را بغل می گیرد و به او می گوید بالاخره دوست دختر من خواهی شد یا نه؟


    هالوکاست یقیناً حادثه دهشتناک انسانی است، اما آیا هلوکاست برای ملت دیگر نقاط جهان وحشتناک نیست؟نسل کشی در دارفور وحشتناک نیست؟ کشت و کشتارها درعراق چطور؟


    **ایرانیان، همانانی که در جنگ های جهانی اول و دوم با سیاست های کثیف شما[از جمله بودند قبضه کردن تمام مملکت در اولین جنگ و تجاوز به مال و ناموس مردم صدور محصولات کشاورزی ایران برای روسیه، در کنار گرسنگی، فقر و بیماری مردم و عدم اجازه استفاده از قطار شمال به جنوب در جنگ دوم و...] همچنین جنایت مرداد توسط کشور شما، این ها حادثه دهشتناک انسانی نیست؟مرگ دیگران حادثه دهشتناک است، مرگ ایرانیان حادثه ای معمولی که حتی یادی از آن نمی شود؟ حق شما و دوستان تان حق است، حق مربوط به ایران و ایرانی ناحق! هالوکاست یهودیان وحشتناک است، اما هالوکاست ارامنه به دست ترکان عثمانی، ایرانیان بدست حکومت های گذشته شما و دارفور همینک به دست هم پیمانان تان، عراق و غیره اصلا وحشتناک نیست،نه؟


    بولینجر با اشاره به حمایت مالی و نظامی ایران از شبهه نظامیان افغان و عراقی، به احمدی نژاد می گوید: من شک دارم شما شهامت پاسخ به این سئوالات را داشته باشید، اما عدم پاسخگویی شما نیز برای ما معنادار خواهد بود. توقع دارم که شما ذهن رادیکال تان را برای عموم به نمایش بگذارید. البته افکار تند و گفتار افراطی شما باعث کاهش محبوبیت شما نیز در ایران شده است. بولینجر سپس توهین هایش را تکمیل می کند و در پایان می افزاید:من تنها یک استادم! و البته رییس این دانشگاه،متاسفم که باید بار سنگین اکراه[اشمئزاز] جهانیان از شما را بر گرده بکشم!


    *ژنرال بولینجر فراموش کرده اند که آمریکا هیچ مدرک مستند و البته مستدلی غیر از تبلیغات هرزه و غیر واقعی بر حمایت ایران از شبهه نظامیان مخالف ایالات متحده در منطقه ندارد. که اگر داشت تا کنون بیکار نمی نشست. باید فهمیده باشید کشوری که نماینده دانشگاهی اش، فردی بی منطق و غیرمعمولی چون شما است، احتمالا در صورت داشتن بهانه ای قابل پسند عموم تا به حال از تجاوز به سرزمین ایران نیز خود داری نمی کرد.


    **ملا عمر و اسامه بن لادن را ایران زایید، یا شما و کارتل های اقتصادی-نظامی و سی آی ای؟ شما هر روز اطلاعات می دهید که بن لادن امروز سرما خورده، دیروز قلب درد داشت، یا ما؟ همه منابع اطلاعاتی را دارید، اما از دستگیری تروریست ها عاجزید؟ با این تفاسیر احتمالا صد دام را هم ایران حمایت می کرده بر علیه آمریکا!


    مگر ایران آن ها را بوجود آورده که تأمین کننده شان باشد؟ اصولا چه سودی برای ایران خواهد داشت؟ اسلحه ها و ادوات نظامی شما با ترس کشورهای منطقه از این مترسک ها بفروش می رسد، نه ایران! زمین و زمان را توپ و تانک و موشک کروز و میلیون ها قبضه سلاح آمریکائی و کمی آن طرف تر ناو های اتمی و صد ها فروند بمب افکن آمریکائی در خود غرق کرده است آنوقت بولینگر و شرکا دنبال بمب های کنار جاده ساخت ایران می گردند.

    ضمن آنکه این به شما چه ربطی دارد که ما با آقای احمدی نژاد و دولت اش مشکل داریم؟ این موضوعی کاملا داخلی است! بیخود فکر نکنید از این آب گل آلود ماهی درشت صید خواهید کرد، از نویسنده که منتقد جدی دولت به شمار می رود تا حامیان احمدی نژاد در مقابل آدم خورانی مثل شما کنار یکدیگر می ایستم تا لااقل کشورمان را تکه تکه نکنید و ایران مان، ایرانستان نشود.


    *** خوب شد که گفتید تنها یک استادید، تا به حال که گوش می دادم احساس می کردم قاضی،وکیل،دادستان،دادگاه،زندان واعدام،همه باهم شما هستید ! شما بیشتر به قاضی مجنونی می برید که خود می گوید و حکم می دهد و سرانجام اجرا می کند. و در آخر نیز به مردم می گوید: می بینید عجب شغل دشواری است؟ اتفاقا از کاردینال ریشلیو و پدر جوزف، تا عیدی امین و پینوشه همه با شما هم نظرند. واقعا همگی خسته نباشید! خود گویی و خود خندی فی الواقع عجب مخلوق هنرمندی!


    نکاتی نیز به عنوان یک منتقد سرسخت آقای احمدی نژاد و دولت ایشان، متذکر می شوم. امیدوارم اینبار غیر از التماس دعا لااقل تدبیری برای بارهای بعد و سخنانی که پی آمدهای اینچنین دارد بپرهیزید.


    اول شما باید جلسه را بعنوان اهانت دعوت کننگان اگر نه به شخص خود که به ۱۷میلیون رأی ترک می کردید. شاید بگویید آنها همین را می خواستند. که چه؟ مگر هرچه آنها می خواهند ما باید مخالف اش را عمل کنیم؟ شأن ایرانی و ایران چه می شود؟ پاسخ شکسته شدن غرور ملت را چه کسی می دهد؟ موظف بودید که به دلیل اهانت این نشست را ترک می کردید تا این اتفاق بدعتی نشود که هر ناروایی را به انسانی و طبعا عقبه اش نسبت دهند.


    دوم)جای این موعظه ها می توانستید، ایرانیان را به نحو احسن به دیگران معرفی کنید. فارغ از این موضوع، در بخشی که از شما سؤال شد، رفتار شما با همجنس گرایان ایرانی چگونه است؟ خود را به راهی دیگر زده اید و پاسخ دادید که در ایران همجنس گرا وجود ندارد! آقای رییس جمهور مطمئن هستید؟ پس مجله خانواده،روزهای زندگی و خانواده سبز و صفحه حوادث اجتماعی روزنامه ها همه کذب منتشر می کنند؟ مگر می شود در کشور ما همجنس گرا وجود نداشته باشد؟ ایران مگر بخشی غیر از این دنیا و حوادث آن است؟ضمن اینکه جای این پاسخ که باعث آن توهین های زشت و مسخره در تلویزیون های آمریکا[پخش عکس محمد سعید الصحاف-وزیر اطلاع رسانی دولت بعثی صدام، در کنار تصویر شما] شد، می گفتید مانند دیگر ایرانیان در حال زندگی هستند. تمامی فعالین بخش خبری اعم از مخالفان و موافقان شما بر یک نظر متفقند، حکومت جمهوری اسلامی کسی را به دلیل همجنس گرایی نه کشته و نه اعدام کرده است. چرا طفره رفتید؟ آنها نیز بخشی از این ملت هستند، عده ای به لذت و عده ای نیز بیمار، این دلیل نمی شود که صورت مسئله را پاک کنید.


    ***گذشته از دو مورد بالا، که انتقاداتی است صریح به رییس جمهوری ایران، نباید ساده از کنار اتفاقاتی اینچنین گذشت، امروز اگر به نماینده ایران اهانت کرده و پاسخی درخور دریافت نکردند، فردا مستقیما بر سر ملت ایران می کوبند و تحقیراش می کنند. موضوع مخالفت های معمول و غیر معمول با آقای احمدی نژاد نیست، بحث این است که به هر روی ایشان به نمایندگی از کل ایران در آن نشست به سئوالات دیگران پاسخ داده و البته اهانت شنیده است .
    رضا سلیمانی

    خودمان مقصر هستیم
    داوید ،
    جناب اقای سلیمانی ، قبل از هر چیز من یکی از خوانندگان پر و پا قرص نوشته های شما هستم و به ان نیز افتخار میکنم ! و با اینکه قدرت قلم من مانند شما فصیح و روان نیست ! اما حرفی دارم از دل برامده در مورد نوشته تان بتاریخ بیست و پنجم سپتامبر دو هزار و هفت با عنوان * منتقديم آقاي بولینجر؛ اما نه در مقابل شما * که در سایت محترم انتخاب امده ! و امیدوارم هم که بر دل بنشیند !.
    ما اینجا زندگی میکنیم و با انکه از قبل هم میدانستیم که بطور طبیعی از ایشان چه پرسشهائي خواهد شد ! و به احتمال قوی هم از ایشان چه جوابهائی شنیده خواهد گردید ( عطف به سابقه ی ایشان در نکته پرانیها و اظهار نظرهایشان در مواردی که مورد سوال قرار گرفته اند ونه تنها برای یکبار مورد شماتت بی المللی بلکه بارها قرار گرفته اند ! که بر هیچکس هم پوشیده نیست !! ) و در پایان هم با چه گو.نه عکس العملهائی از جانب ششصد تن از حضار در ان جلسه مواجه خواهند شد !با این وجود با اشتیاق و به امید انکه ایشان و مستشاران اگاه و فهمیده شان که تا کنون بنحو احسن در خراب کردن ایشان ! (که متاسفانه همیشه این خود هستند که اولین اتشهای ان را روشن میکنند ! ) و همچنین مملکت بیچاره مان ! سعی وافر خود را نموده اند و با علم به دانستن انکه برای هزارمین بار ایشان مورد همان پرسشها و مواخذه ها ی برگزار کنندگان ان مجمع قرارمیگیرند !! ( حال حق دارند و یا ندارند که بنظر من بسیار هم حق ان را دارند تا سوالهای خود را به هر شکلی که شایسته ی شان نمایندگان یکی از بزرگترین و مهمترین دانشگاههای جهان است و به گفته ی رئیس انجا که رو به اقای احمدینژاد گفت »» ما اینجا نمایندگان دولت خودمان و عملکردهایشان را بزیر سوال میبریم ! شما که جای خود دارید ! «« ) حد اقل با اتخاذ گردشی صد و هشتاد درجه و غافلگیر کننده نسبت به گفته ها و مصاحبه های جنجال افرین گذشته ایشان ! و نشان دادن چهره ئی نو و صلحطلبانه از انچه از ایشان در اذهان غربیها لانه کرده که بسادگی یک لیوان اب خوردن ایشان را با بن لادن و ملا عمر ! مقایسه میکنند و در پی ان نیز از چهره ی ایرانی درمانده در تهیه معاش روزانه خود وخانواده اش ! تصویری مشمئز کننده از تروریستهای انتحاری میسازند ! با جوابهای از پیش و بصورت عاقلانه اماده شده شان نه تنها روی مخالفان ایران !!! بلکه ایشانرا هم ! کم کرده و راه را برای اغاز دوباره ی تبادلهای سیاسی معوفه با کشورهای قابلی مانند امریکا و اکثر کشورهای اروپائی باز نمایند ! و ما و کشورمان را هم از جنگال مشتی ادمها و رژیمهای مستبد و عقب افتاده و پست ! که لازم به ذکر نام انان نیست و ما انانرا بعنوان متحد و یار و یاور کشورمان در وقت تنگی ا تلقی میکنیم ! ( لابد به همانگونه که اسد بود برای امت عرب ! و در ان لحظه حساس »» برای عراق ! «« که او اولین کسی بود که دست همکاری با امریکا را در حمله به عراق در زمان جورج بوش پدر فشرد !! ) و فعلا تا طوفانی از راه نرسیده که خو را از معرکه بیرون بکشند ! همشعار با خردمندان ! کشورمان اوای مرگ بر این و ان را سر میدهند و پرچم این کشور و یا ان کشور را با دلاوران خیابانی مان ! میسوزانند و در عین حال جیب این ملت نجیب و ** مهمان دوست را بهر طریقی که شده خالی میکنند * نجات دهند !! اما بجای ان چه شد ؟! دوباره همان سوالها مطرح شد و نه مانند همیشه که در یک فضای کوچک و یا در مصاحبه ئي با یک کانال تلویزیونی کم نام کم تماشاگر ! بلکه ایندفعه در مقابل میلیونها تن از مردم جهان که این موضوع کاملا اماده و تبلیغ شده از قبل انان را بپای تلویزیونها و صفحات کامپیوترهایشان کشانده و نشانده بود ! و ابراز همان جوابهای درد سر افرین همیشگی و حتی بسیار بچه گانه تر و محکوم شونده تر از همیشه از ایشان !!.
    کشور ما اکنون در جنگی بسیار حقیقی و خطرناک با دستگاههای اطلاعاتی و خبر سازی و جو افرینی عظیم کشورهائي در امده که ما انچه را که باید بصورتی خردمندانه با انان در میان میگذاشتیم ! اما متاسفانه بصورت گروگانگیری و فریاد و تهدید و سوزاندن پرچمها و ندای مرگ برانان سر دادن انجام دادیم ! تا یعنی با اینوسیله حقمان را از شان بگیریم ! به میدانی کشانده اندمان که میدانند ما در مقابل قدرت اتمی تبلیغاتیشان ! مجبوریم که با تیر و کمان قلم و دوات ادمهای قرون وسطائي به مصافشان برویم !! و این چاره ساز چه دردی از ما خواهد شد ؟!. مسلما رفتار منتقدانه استاد بولینگر در طرح سوالات از ایشان با نحوه * مهمان نوازانه ی ! * دانشگاهیان مان در صورتیکه حق و یا جرات ان را داشته باشند که بدون ترس از حراست و لباس شخصیهای امنیتی و یا لباس داران امنیتی سوالات خود را با ایشان در میان بگذارند ! و به سرنوشتی همچون دانشجویان امیر کبیر که تنها با اجرای چند ثانیه تظاهرات در میان سخنرانی ایشان در انجا ! اکنون به عنوان چه اتهاماتی در بازداشت و به نقل انچه از شکایت خانواده هایشان در جراید امده تحت چه شکنجه هائی که قرار نگرفته اند ! دچار نشوند مسلما فرق دارد و ان نشان توهین نیست و محاکمه ! !!. از کوچکی به ما یاد میدهند که اگر کسیهم توی سرتان زد ! از او معذرت بخواهید از انکه دستش توی سرتان خورده و ممکن است که درد گرفته باشد ! و متاسفانه این سیستم از اطاق * پذیرائی * خانه شروع میشود تا بالاترین سطح * حکومتی * !!.
    هنوز هم خوشبختانه مردم امریکا حساب * مردم و حکومت ایران * را در اینجا باهم قاطی نمیکنند ! ما شاهد حتی یک اعتراض و یا اهانت و شعار ضد مردم ایران نبودیم ! . تمام شعارها و سخنرانیها مستقیما در مورد عملکردها و طرز برداشت موضوعات مختلف جهانی از دیدگاه اقای رئیس جمهور محمود احمدینژاد بود که دیگر همه با متن انان اشنائیم دور میزد !.
    هیچکدام از سوالات مطرح شده هم که شما زحمت اوردن انان را در مقاله تان بنحو احسن کشیده اید ! من در اوردی نبودند ! و عین انانی بودند که بکرات از زبان خود ایشان شنیده بودیم !.
    بنظر من به هیچ عنوان »» ترک سالن «« که شما و سایر افراد محترم دیگر پس از شنیدن سخنان اقای بولینگر میبایست توسط اقای احمدینژاد صورت میگرفت را عاقلانه و سیاستمدارانه نمیدانم ! این میتوانست حرکتی مانند »» پشت کردن به دشمن در جبهه و قبول تمام اتهامات و شکست «« تلقی شود ! که متاسفانه با داشتن مشاوران مطبوعاتی اینچنین وارد و اکاه که اطراف اقای رئیس جمهور را احاطه کرده اند !! و همچنین ایراد سخنانی که خود گاه و ناگاه از روی احساس بر زبان میاورند ! نتیجه ی بهتری هم برایمان به ارمغان نیاورد !!.
    داوید

    No comments: