Weekly Report From Sat. October. 10th. .. 2015

تنـــــه   نـــــزن           טאנה  נאזאן     Tanehnazan












Editor David Fakheri
سردبیر داوید فاخری
עורך דוד פאחרי


    For the important News of the world
    ( in English, Farsi and Hebrew )
    Please visit us every day
    at Facebook under the
    editor's name
    ( David Fakheri داوید فاخری )






    חברים יקרים


    בשל בעיות טכניות וחוסר


    צוות נאות, האתר יהיה

    סגור עד להודעה חדשה



    دوستان عزیز


    به علت نقص فنی و همچنین


    کمبود کادر لازم،


    سایت تا ا اطلاع ثانوی


    تعطیل خواهد بود



    Dear Friends


    Due to technical problems


    and lack of adequate


    staff, The SITE will be


    closed until further notice









    Saturday, September 15, 2007

    مجـــازات قاتــــلان کودک ازار مرودشتـــــی

    شانزدهم سپتامبر ۲۰۰۷

    خبرگزاري انتخاب :

    دو تن از عاملان قتل كودكان مرودشتي با حكم دادگاه به قصاص محكوم شدند


    قضات شعبه دوم دادگاه كيفري استان فارس پس از محاكمه متهمان پرونده، رضا و محمد متهمان رديف اول و دوم پرونده را به اتهام قتل «كريم تاجيك» و «محمد شيري» به قصاص محكوم كردند.
    متهمان رديف اول تا سوم پرونده با اتهام اذيت و آزار قربانيان خود به ۱۰۰ ضربه شلاق محكوم شدند و متهم رديف چهارم از اتهام خود تبرئه شد
    بگزارش خبرنگار انتخاب روز جمعه ۱۷ فروردین شخصي به نام ملك حسين با مراجعه به كلانتري شهرستان مرودشت اعلام كرد فرزند ۹ ساله اش به نام حامد روز گذشته از منزل خارج شده و تاكنون باز نگشته است مأموران به دنبال گم شدن اين كودك، تحقيقات فني و پليسي خود را براي شناسايي و رديابي او آغاز كردند. كارآگاهان پس از به دست آوردن سر نخهايي، چند نفر را به عنوان مظنون زير نظر گرفتند. آنها سرانجام سه نوجوان را به عنوان متهم شناسايي و تحت بازجويي قرار دادند.متهمان در بازجوييهاي مقدماتي، پرده از راز قتل حامد بر داشتند. آنها در جريان بازجوييها، درباره نحوه ربودن حامد و قتل او، گفتند: روز حادثه رضا (يكي از متهمان) كه در همسايگي خانواده حامد(مقتول) زندگي مي كرد، او را به بهانه گردش با موتورسيكلت به اطراف شهر كشاند و سپس به همراه حسن» و «محمد» او را مورد آزار و اذيت قرار داديم و سپس دست و پايش را با طناب بسته، به داخل رودخانه انداختيم. »» لحظاتي بعد، پسر بچه بيگناه كه قادر نبود خود را نجات دهد، خفه شد ««
    در مدتي كه كارآگاهان اداره آگاهي مرودشت سرگرم تحقيق از متهمان و جمع آوري مستندات پرونده بودند، متوجه شدند يك نفر از اتباع افغانستان كه ساكن مرودشت است، با مراجعه به كلانتري محل سكونتش خبر گم شدن پسر ۱۰ ساله اش به نام كريم را كه در ۱۲ فروردين از منزل خارج شده، اعلام كرده است. مأموران با دريافت اين خبر، تحقيقات جديدي را از متهمان آغاز كردند ضا (متهم رديف اول) در ادامه بازجوييها به جنايت شيطاني خود به همراه دو همدستش اعتراف كرد.
    با اعترافهاي متهمان پرونده، آنها براي رسيدگي به شعبه دوم دادگاه كيفري استان فارس فرستاده شدند و قضات دادگاه پس از ۵۶ ساعت محاكمه چهار متهم پرونده، حكم مجازات آنها را صادر كردند.

    No comments: