Weekly Report From Sat. October. 10th. .. 2015

تنـــــه   نـــــزن           טאנה  נאזאן     Tanehnazan












Editor David Fakheri
سردبیر داوید فاخری
עורך דוד פאחרי


    For the important News of the world
    ( in English, Farsi and Hebrew )
    Please visit us every day
    at Facebook under the
    editor's name
    ( David Fakheri داوید فاخری )






    חברים יקרים


    בשל בעיות טכניות וחוסר


    צוות נאות, האתר יהיה

    סגור עד להודעה חדשה



    دوستان عزیز


    به علت نقص فنی و همچنین


    کمبود کادر لازم،


    سایت تا ا اطلاع ثانوی


    تعطیل خواهد بود



    Dear Friends


    Due to technical problems


    and lack of adequate


    staff, The SITE will be


    closed until further notice









    Saturday, August 9, 2008

    شیرین عبادی و وکالت بهائیان بازداشتی در جمهوری اسلامی ایران . اقایان ، کجایتان و از چه میسوزد ؟!.

    تهیه و تنظیم
    داوید/تنه نزن








    بنا به گزارش خبرگزاری دولتی ایرنا : «« دختر خانم شیرین عبادی به فرقه بهائیت گرویده ! »».





    در گزارش این خبرگزاری که سخنگوی رسمی مطبوعاتی برای دولت و رژیم محسوب میشود امده که ، دختر برنده جایزه صلح نوبل ، شیرین عبادی به فرقه ظاله بهائیت پیوسته و از این نظر است که مادر وی وظیفه وکالت از محبوسان بهائی را به عهده گرفته است !.
    بر کسی پوشیده نیست که زدن این برچسب بسیار خطرناک به کسی در ایران اسلامی که در صورت اثبات ، مجازات مرگ را برای او در پی خواهد داشت ! ، در زمانی به دختر شیرین عبادی وارد گردیده که او « وکالت » سران بهائیان ایرانی را که بنا بر سنت دستگاه عدالت اسلام ناب محمدی ، بمانند هزاران تن از بازداشت شدگان دیگر
    « به بهانه های واهی » دستگیر شده و اکنون در زندانهای مخوف رژیم منحوس جمهوری اسلامی نگهداری میشوند را برای دفاع از حقوق انسانی انان به عهده گرفته است ! و به این وسیله میخواهند که مادر او را مجبور به انصراف از پذیرفتن پرونده دفاعیه ان ایرانیان « غیر شیعه » نمایند تا بتوانند انچه که بیرحمانه تر از ان نیست را بر سر انان بیاورند !.
    خانم شیرین عبادی در بیانیه ئی که در این مورد در روزنامه اصلاح طلب کارگزاران منتشر نموده و جوابیه ایست به اتهامات ان خبرگزاری رسمی دولتی جمهوری اسلامی ( ایرنا ) که به او و افراد خانواده اش ناجوانمردانه و بیخردانه وارد اورده شده اظهار داشت : « من و دخترانم به شیعه بودن خود افتخار می‌کنیم. اما چگونه‌است تمام ارکان رسانه‌ای یکباره به کار می‌افتند تا من را خارج از دین معرفی کنند.»
    وی تأکید کرد:
    «به عنوان یک شیعه برای اینکه نشان بدهم اسلام دین مدارا و ملاطفت است دفاع از حقوق شهروندی بهاییان را قبول کرده‌ام.»
    رئیس کانون مدافعان حقوق بشر ایران، درباره علت این اتهامات به بازداشت هفت از بهائیان اشاره کرد و گفت: «من و همکارانم از جمله آقایان عبدالفتاح سلطانی و اسماعیل‌زاده وکالت آنان را پذیرفته‌ایم و این در حالی است که آنان تاکنون با خانواده خود دیدار نداشته‌اند. ما بر این اعتقاد هستیم که بهائیان نیز مانند هر متهم دیگری می‌توانند وکیل داشته باشند و این امر به منزله تائید افکار آنان نیست.»
    خانم عبادی افزود: «مگر وقتی که یک وکیل از یک قاتل و یا از یک قاچاقچی در دادگاه دفاع می‌کند، شریک جرم او می‌شود؟ مسلماً خیر در مورد متهمان سیاسی نیز به همین گونه‌است. دفاع از یک متهم سیاسی به منزله همسویی با او نیست، بلکه از باب اعتقاد به آزادی بیان و عقیده‌است.»
    وی در ادامه گفت: «افتخار می‌کنم که من و خانواده‌ام شیعه هستیم اما در دادگاه از حقوق شهروندی بهائیان دفاع خواهم کرد و آیت‌الله منتظری نیز در فتوای مذهبی خود قبلاً اعلام کرده بودند، بهائیان نیز دارای حقوق شهروندی هستند.»
    بهروز توکلی، سعید رضایی، فریبا کمال آبادی، وحید تیزفهم، جمال‌الدین خانجانی و عفیف نعیم شش تن از رهبران بهایی هستند که در اردیبهشت‌ماه سال‌جاری از سوی مقامات امنیتی ایران دستگیر شده و تاکنون در بازداشت به‌سر می‌برند.
    فرد هفتم این گروه مهوش ثابت است که از ماه‌های گذشته در زندان به سر می‌برد.
    شما پفیوزها خجالت هم نمیکشید و از تاریخ هم پند نمیگیرید !. نه سرنوشت
    سران نازیها را در دادگاه نورنبرگ مشاهده کرده و یا در جائي انانرا خوانده و یا شنیده اید !. و نه انگار از سرنوشت شوم «اسلوبودان میلوشویچ » و « صدام حسین » و خفت و ذلتی که بر سرشان اورده شد خبر دارید و نه همین چندی پیش بود که رهبر ادمخوار صربها در جنگ بوسنی « رادوان کاراجیج » را بعد از بیش از یک دهه که خود را پنهان نگه داشته بود ، سرانجام پیدا و دستگیر کردند و خودش بهتر از هر کس دیگری میداند که چه سرنوشت تلخی در انتظار او نشسته است را میشناسید!.
    میدانید مشکل شما اقایان از کجا اب میخورد که دست به چنین اعمال جنون اوری میزنید ؟! راحت بگویم از
    « انجایتان » است که میسوزد و اصلأ هم ربطی به بهائی بودن و یا بهائي نبودن خانم عبادی و یا افراد خانواده اش ندارد که دختر خانم عبادی را بزعم خودتان بعنوان بهائی بودن گناهکار جلوه میدهید !. « انجای شما » از ان میسوزد که چگونه یک شیرزن ایرانی با همه فشارها و تحقیرها ئي که بر سر او و همسانانش هر روزه در کشور وارد میاورید و از انجام هیچگونه شقاوت و بیرحمی که به او و امثال او تا میتوانید خودداری نمیکنید ، اما با وجود اینها توانسته است معجزه بیافریند و برخلاف میل و انتظار شما چنان سری با افتخار بنام زنان دربند هموطنش و همچنین در بین زنان جهان ازاد بالا نگه دارد که یک سرو گردن بالا تر از سرهای گر شما حتی با عمامه ها ئی است که بر روی ان قرار داده شده است و این نام اوست که مانند خورشید بنام ایران در جهان میدرخشد!.
    دست از سر
    اقلیتهای قومی و مذهبی ( رسمی و غیر رسمی ندارد ) و ضعفائی که توان مقابله با بیرحمی و سنگدلی با شما را ندارند « زنان و دانشجویان » بردارید ، باور کنید عاقبت خوشی ندارد ! دیگران که به دیار عدم رهسپار شده اند ولی هنوز « رادوان کاراجیج » زنده است ، بروید و از او بپرسید !!.
    داوید.

    No comments: