Weekly Report From Sat. October. 10th. .. 2015

تنـــــه   نـــــزن           טאנה  נאזאן     Tanehnazan












Editor David Fakheri
سردبیر داوید فاخری
עורך דוד פאחרי


    For the important News of the world
    ( in English, Farsi and Hebrew )
    Please visit us every day
    at Facebook under the
    editor's name
    ( David Fakheri داوید فاخری )






    חברים יקרים


    בשל בעיות טכניות וחוסר


    צוות נאות, האתר יהיה

    סגור עד להודעה חדשה



    دوستان عزیز


    به علت نقص فنی و همچنین


    کمبود کادر لازم،


    سایت تا ا اطلاع ثانوی


    تعطیل خواهد بود



    Dear Friends


    Due to technical problems


    and lack of adequate


    staff, The SITE will be


    closed until further notice









    Wednesday, August 27, 2008

    به گفته سازمان عفو بين الملل ،« ايران » بالاترين آمار اعدام نوجوانان را داراست. چرا ایران و نه «رژیم»؟!. اعدام نوجوانان ، دهن کجی به عفو بین الملل!.





    تحقیق و تفسیر
    داویـــد/تنه نزن











    به گفته سازمان عفو بين الملل ، «« ايران »» بالاترين آمار اعدام نوجوانان را داراست.



    اعدام نوجوانان در ایران ، دهن کجی به عفو بین الملل توسط رژیم !.



    من این را درست نمیدانم که در هر گزارش سازمانی بین المللی که در مورد ( معمولأ علیه ) کشورمان صادر میشود ، نام ایران بجای نظام و یا رژیم و یا جمهوری اسلامی بکار برده میشود !. بطور مثال وقتی اعلامیه ها ئی از سازمانهای حقوق بشر و یا حقوق کودکان و یا حقوق زنان و یا حقوق خبرنگاران و غیره در باره مملکتمان صادر میگردند و در انان از اعمال وحشیانه و سبوعانه رژیم سلطه در ایران که بر طبقات گوناگون اجتماعی وارد میاید صحبت میشود و زبان به مذمت ان اعمال میگشایند متاسفانه ادرسی را که به جهانیان نشان میدهند مستقیمأ به
    « مردم ایران » هدایت میشود ، در صورتیکه اجرای ان اعمال شنیع از جانب « بالا ترین مقام » حکومتی شروع و تا پائین ترین رده سیاسی ان ادامه میابد تا به ان نتیجه شوم مورد دلخواه نائل اید !. و فراموش میشود ، همان مردمی که از انان بنام * ایران * نام برده میشود خود قربانیان اصلی و بیگناه و درمانده ان فجایع میباشند که در چنگال مخوف کرکسهائی گرفتار امده اند که باید مورد مذمت قرار گیرند ، یعنی به معنی واضحتر « مظلوم » خود غیر منصفانه « ظالم » قلمداد میشود !.



    اعدام « بهنام زارع »‌ ، بدون حضور افراد خانواده و وکیل مدافع او!.










    اخرین خبر در مورد اجرای حکم اعدام
    « بهنام زارع »‌ که بدون حضور افراد خانواده و وکیل مدافع او و بدون در نظر گرفتن اینکه اگر نه از لحاظ انسانی حداقل از لحاظ قوانین
    « اسلام ناب محمدی » سزاوار اخرین درخواست و نوشتن وصیتنامه و خداحافظی با عزیزان و موکلش و تقاضای حلال بودی از اولیای دم و یا مراسمی و ائینی که ارزوی ان را داشته ، تنها به منظور زهر چشم گرفتن رژیم از سازمان عفو بین الملل « که اگر بیشتر از این در کار اعدامهای نوجوانان کشور اشغال شده ایران دخالت کند ، نوجوانان بیشتری را به چوبه دار میسپارد! » ، او را از خواب بیدار کرده و مستقیمأ به پای چوبه دار در زندان عادل اباد ( چه توصیف مسخره ئی ) در شیراز ( شهر حافظ ) اورده و او را اعدام میکنند !.
    این مردم ایران نیستند که پشت پا به همه قوانین انسانی بین المللی زده اند !. این مردم ایران نیستند که باید مهر داغ خجالت ، بی ابروئی ، و پستی و خواری را بر پیشانی خود حس کنند !.



    کر و کور و لال ، محافظه کار و اصولگرا و اصلاح طلب ، زمانیکه به سرنوشت مردم مربوط میشود.









    این ، حکومت ایران اشغالیست ، از ایت الله خامنه ئي تا همه انانی که در زیر عبای تزویر من نمیدانم من نمیفهمم من کورم و من کرم ، بعمد و با تبانی با یکدیگر ، اصولگرا ، محافظه کار ، اصلاح طلب فرق نمیکند ، خود را پنهان کرده اند تا کار به انگونه که مورد دلخواه همه انان است به انجام برسد ، که باید از جانب جوامع انسانی بین المللی ، داغ ننگ و تف و لعنت و نفرین ، بر پیشانی سیاه شده از مهر تزویر و دو روئيشان نقش بسته شود!. این عجایب خلقت دوزخ که هر از چند قرنی در ایران ظاهر میشوند و هر بار نیز کریه تر از گذشته خود نمائی میکنند ، مردم بیچاره ایران را در موقعیتهائی چنان مملو از دلهره و وحشت و بیخبری از دنیا گذارده اند که انان نمیدانند « طبق بند ب ماده ۳۷ کنوانسيون حقوق کودک ، اجراي مجازات اعدام براي کودکان زير ۱۸ ‏سال ممنوع است و سن کودکي و مقررات مربوط به آن در پيمان نامه هاي بين المللي جزو قواعد آمره حقوق بين الملل ‏محسوب مي شود و امکان پذيرفتن شرط و رزرو، براي آن وجود ندارد » که البته اگر میدانستند هم کاری از دست انان در مقابل چاقو کشهای نظام بر نمیامد ! انان نمیتوانند سؤال کنند چرا باید در مورد « اعدام » حتمأ باید از قوانین « شرعی » که در قران امده استفاده شود و گر نه امام زمان ( عج ) برای همیشه غیب خواهد شد و دیگر باز نخواهد گشت ! اما در مورد « قوانین بانکی مانند رباخواری ( سود بانکی ) « قوانین شرع » زیر پا گذارده شوند بی اهمیت است و به امدن و یا نیامدن امام زمان ( عج ) ربطی ندارد ؟! .



    نیک اهنگ کوثر


    اعدام بهنام زارع در شيراز، آمار نوجوانان اعدام شده در سال ۲۰۰۸ میلادی را به ۶ تن رساند که این تازه تا ماه ۸ امسال بوده است ، در صورتیکه نگراني براي ساير نوجواناني که از قوه قضائيه دستورنهايي براي اجراي حکم دريافت کرده اند، از سوي فعالان حقوق بشر ‏در ايران وجود دارد. هفته گذشته خبر احتمال اجراي حکم بهمن سليميان در زندان اصفهان نيز توجه نهاد ها و فعالان حقوق بشر را ‏بار ديگر متوجه اعدام نوجوانان در ايران نمود که امیدواریم تا ان زمان تکلیف این رژیم و ضحاکان مار دوشش که برای بقای وجود نحس و کثیفشان از خوردن مغزهای کودکان این اب و خاک ابائی ندارند توسط مراجعی همچون دادگاه لاهه برای همیشه تعیین شده باشد!.
    داوید.



    No comments: