Weekly Report From Sat. October. 10th. .. 2015

تنـــــه   نـــــزن           טאנה  נאזאן     Tanehnazan












Editor David Fakheri
سردبیر داوید فاخری
עורך דוד פאחרי


    For the important News of the world
    ( in English, Farsi and Hebrew )
    Please visit us every day
    at Facebook under the
    editor's name
    ( David Fakheri داوید فاخری )






    חברים יקרים


    בשל בעיות טכניות וחוסר


    צוות נאות, האתר יהיה

    סגור עד להודעה חדשה



    دوستان عزیز


    به علت نقص فنی و همچنین


    کمبود کادر لازم،


    سایت تا ا اطلاع ثانوی


    تعطیل خواهد بود



    Dear Friends


    Due to technical problems


    and lack of adequate


    staff, The SITE will be


    closed until further notice









    Sunday, October 5, 2008

    نمیام، اگرم بیام شرط داره، اونم نه یکی بلکه دوتا !. محمد خاتمی از مرداد۱۳۷۶ تا مرداد۱۳۸۴رئیس جمهور ایران بود و مانند همه به خامنه ئی بله قربان میکرد!.

    גמר חתימה טובה לכולכם
    יום הכיפורים , יום ה 9 באוקטובר 
    2008


    با ازوی پذیرش روزه بزرگ یوم کیپور بدرگاه خداوند برای همگان
    شروع برگزاری مراسم این روز مقدس غروب چهار شنبه هشتم
    اکتبر ۲۰۰۸ و پایان ان غروب روز پنجشنبه نهم اکتبر خواهد بود



    تهیــــه و تفسیر
    داوید / تنه نزن









    شروط خاتمی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری :
    نمیام ، اگرم بیام شرط داره ، اونم نه یکی بلکه دوتا ! چون من همیشه معتقد به این اصل بودم که هر چیزی جفتش بهتر از تکشه !.











    کاریکاتور ، نیک اهنگ کوثر








    اینرا محمد خاتمی، رئیس جمهور پیشین مملکتمان، در مصاحبه ئی که با خبرنگار ما در یکی از معابد زرتشتیان در یزد انجام داد بیان داشت . او ضمن انتقاد از شرایط داخلی و خارجی همانجا ( مملکتمان )، برای حضور در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری شروطی در میان قرار داده و انان را به اینقرار معرفی کرده است ، ۱ ـ تفاهم با ملت بر سر خواسته‌هایشان و ۲ ـ امکان عملی شدن برنامه‌ها تا خوب همگان انانرا بشنوند و در باره انان تا جمعه ۲۲ خرداد ماه سال اینده که وقت انتخابات یعنی ۹ ماه دیگر فرا میرسد ، فکرهایشان را کرده باشند که دیگر برای رای ندادن بهانه ئی نداشته باشند و شاید هم برای رای دادن !!.
    آقای خاتمی میگوید همانطوریکه از شعارهای انقلاب ، چه قبل و چه بعد از ان مشاهده میشود قصد پدران ما هم در ۳۰۰۰ سال پیش که انقلاب کردند همین بود که منهم خود ۳۰۰۰ سال است شخصأ به انان ایمان دارم و در دو مرحله هم حتی بدون دخالت دست امام زمان و امام فعلی در تغییر ارای انتخاباتی ، بمنظور خدمت به
    امت همیشه در صحنه های عجیب و غریب رسیدم و بسیار هم سعی کردم که انان را به راه راست اورده و از امت به ملت تبدیلشان کنم ولی همانطور که مردم میدانند موفق نشدم چون هنوز هم کابوسهای شبانه موج تخریب از طریق تریبون‌‏های رسمی و رسانه های امتی که بر علیه دولت من انجام میگرفت رهایم نمیکنند!. خواست قلبی و تاریخی مردم ایران که آزادی، پیشرفت و عدالت است و در عین حال سازگاری این امور با دین و ارزش‌‏های معنوی و فرهنگی که با توطعه های پنهانی از اغاز انقلاب یعنی ۳۰۰۰ سال پیش تا کنون که با تهدید و ارعاب و قتل و کشتار کسانیکه برای بثمر رسیدن انقلابی با شرائط بالا که به انان وعده داده شده بود ، از ناموس و جان و مال خود چیزی کم نگذاشتند ، از انان و فرزندان و نوادگان و نتایج انان دریغ گردیده است !!.
    و در مورد شرط دوم
    تلویحأ ودر حالیکه مواظب بود مبادا گفته هایش خشم ایت الله خامنه ئی را برانگیزاند چنین توضیح میدهد " اگر واقعاً امکان اجرای برنامه‌‏ها وجود نداشته باشد و موانعی بر سر راه قرار گیرند، ارائه بهترین و کامل‌‏ترین برنامه‌ به مردم نیز به منزله اغوا و فریب مردم است." که در این مورد ، یکی از اندسته اگاهان که در همه جا سر و کله شان پیدا میشود و بی انکه نام و نشانشان برای کسی مشخص باشد نظر میدهند ! خبرنگار سرویس داخلی ما را که در حال خرید هندوانه در مارکت بوده  دیده و به او گفته که منظور ایشان ( اقای خاتمی ) به کوتاه کردن ان یکی دست امام است که دست از رئیس بازی و دخالت و باج گیریهای ( نامتعارف ) بردارد و بگذارد که ،
    اگر رئیس دولتی پیدا شد که از ترکه پدر خودش هست و میخواهد به ملک و ملت خدمت صادقانه کند و منافع انان را بر منافع مفتخوارهای نظام ترجیح دهد با خیال راحت کار خودش را بکند !!.

    سید به خبرنگار ما قول داده  ، اگر اینبار بر سر کار بیاید جدی میاید و دیگر خندان عمل نمیکند !.

    سید ، در سال های پایانی دوران هشت ساله ریاست جمهوری اش طی لایحه ای، افزایش اختیارات ریاست جمهوری را خواستار شد اما با معطل ماندن این لایحه در مجلس ششم ، بدستور ایت الله خامنه ئی و جنجال هایی که توسط چماق بدستان مجلس نشین او بر سر تصویب احتمالی آن آفریده شد، سرانجام این لایحه از سوی دولت او پس گرفته شد. از این جهت ، بر این باور است که "قطعاً اگر شرایط بر همان منوال باشد، بسیاری از برنامه‌‏ها، فرصت و مجال اجرایی شدن نخواهند یافت."
    سید خندان محمد خاتمی رئیس جمهور پیشین ایران بنظر فراموش کرده که
    « ظاهرپرستی، تمایل به خرافات، گرایش به جنبه‌‏های منفی نوعی صوفی‌‏گری و معنویت‌‏گرایی کاذب » منبع درامد و استیلای این طبقه ئی است که رژیم جمهوری اسلامی را پایه نهاده و اکنون نیز انرا اداره میکند ، بازماندگان سلسله های صفویه به بعد که همواره با یاری امت چشم و گوش بسته ی همیشه در صحنه های خیانت به ایران همراه بوده و هستند ، که انانرا تقبیح میکند و « در حاشیه قرار گرفتن اخلاق در جامعه‌‏ای که مدعای استقرار نظام دینی دارد را موجب نگرانی میداند » و چشمانش را به این واقعیت تلخ میبندد که « دروغگوئی که گفتمان اصلی بخش‌‏هایی از جامعه ایران و نظام را تشکیل میدهد » ، پدیده تازه ئي نیست بلکه سیستم بنیانگذاری و اداره رژیمیست که جمهوری اسلامی نام گرفته و گرداندگان ان که نباید « جز صداقت از انان انتظاری داشت » اما از اغاز بر مبنای دروغ و شایعات و تهمتها و خونریزیها گذارده شده !!.
    چنین بنظر میاید که اقای خاتمی گذشت زمان و مشاهده و احساس انچه در ۳۰ سال گذشته بویژه در تقریبأ ۴ سال گذشته بر مملکت و مردم ان و حتی خود او که از محل کارش هم بیرونش انداختند نیز درسی نیاموخته و خودش هم میداند که دارد برای دل خودش حرف میزند و تا حکومت
    « ایت الله شاهی » بر مملکت چیره است حکایت بهمان صورت و حتی بدتر برای مردم کشور ادامه خواهد یافت !!.
    ایشان در مورد وضعیت بین المللی کشورمان نیز ، نگرانیش را به خبرنگار ما از انکه در سطح جهانی تنزل پیدا کرده است ابراز داشته ! اما چون گزارشگر ما از این لالا ئيهای رایج سیاستمداران مملکتمان که حالا از زبان شیرین این سید تحصیلکرده و خوش بر و رو و خوش صحبت و خوش خنده و خوش همه چیز هم گفته میشده ، خوابش گرفته و توان بیدار ماندن و دو باره به خواب رفتن را نداشته ،خواب الود از جا برخاسته و بی خداحافظی و در حالیکه کلماتی را بفهمی نفهمی با خودش زمزمه میکرده
    تنزل ! نگرانی ! تنزل ، نگرانی ... از انجا دور شده !!.

    No comments: