Weekly Report From Sat. October. 10th. .. 2015

تنـــــه   نـــــزن           טאנה  נאזאן     Tanehnazan












Editor David Fakheri
سردبیر داوید فاخری
עורך דוד פאחרי


    For the important News of the world
    ( in English, Farsi and Hebrew )
    Please visit us every day
    at Facebook under the
    editor's name
    ( David Fakheri داوید فاخری )






    חברים יקרים


    בשל בעיות טכניות וחוסר


    צוות נאות, האתר יהיה

    סגור עד להודעה חדשה



    دوستان عزیز


    به علت نقص فنی و همچنین


    کمبود کادر لازم،


    سایت تا ا اطلاع ثانوی


    تعطیل خواهد بود



    Dear Friends


    Due to technical problems


    and lack of adequate


    staff, The SITE will be


    closed until further notice









    Friday, October 31, 2008


    این خبر اکنون بدست ما رسیده و اگر چنین باشد واقعأ جای نگرانی دارد!. تخریب و اهانت به ارامگاه اقلیتها در ایران رویداد تازه ئی نیست که انجام میگردد !. مروری بر تاریخ یهودیان ایرانی شاهد ان است که در طی قرون و در کنار حمله * اکثریت * به محلات و اماکن زیست و کار یهودیان ، قبرستانهای انان نیز مورد حملات وحشیانه انان قرار میگرفته اند !. اینگونه اعمال شرم اور اکنون نیز نسبت به قبرستانهای یهودیان در اروپا که بدست منزویان بشریت مانند نئو نازیها و امثال انان انجام میگیرند ،را شاهد هستیم و اگر نمونه ان در ایران نیز دوباره شروع به رشد و نمو کرده باشد حقیقتأ جای نگرانی دارد !!.
    فرستنده از ایران « کورش کبیر » ۶صبح ۳۱ اکتبر ۲۰۰۸ بوقت لس انجلس.



    تخریب قبرستان بهاییان
     
     
    در حالي که کمتر از يک ماه از تخريب قبرستان بهاييان در اصفهان گذشته است، در بامداد دوم آبان ماه در اقدامي مشابه قبرستان (گلستان جاويد) جامعه بهايي در شهر قائم شهر واقع در استان مازندران تخريب شد.
     

     



    با اين تفاوت که اين بار اين هتک حرمت بي شرمانه تر و وقيح تر از پيش بوده است و قريب 80 درصد از قبرها به وسيله لودر تخريب شده و تنها تعداد محدودي از قبور سالم مانده اند. شواهد حاکي از اين مطلب است که در حدود نيمه شب اين واقعه رخ داده چرا که صبح پنجشنبه هنگامي که تعدادي از بهاييان به قبرستان مراجعه مي کنند با قبرهاي تخريب شده مواجه مي شوند و هنگامي که مراتب را به مسئولين گزارش مي دهند چند تن از مسئولين سپاه و نماينده مجلس شوراي اسلامي شهرستان قائم شهر  آقاي "عزت الله اکبري" به محل فوق مراجعه مي کنند و بدون هيچ توجهي  محل را ترک نمودند و تا اين لحظه هيچ اقدامي در جهت پيگيري موضوع  صورت نپذيرفته است.
    تخريب در اين ابعاد و به اين شکل برنامه ريزي شده را نمي توان عملي شخصي و توسط عوامل متعصب و به ظاهر غيرحکومتي تلقي کرد. وقتي حکومت کوچکترين اقدام ضدامنيتي را با شديدترين مجازات ها پاسخ مي دهد حال چگونه به راحتي چنين تعرضاتي را بي پاسخ گذاشته و آنها را ناديده مي گيرد. حضور نماينده مجلس "عزت الله اکبري" که نماينده مردم قائم شهر و مدافع حقوق آنهاست و بي توجهي او و چشم پوشي آنان از چنين اقدامات بي شرمانه اي قابل تامل مي باشد. احتمال گسترده شدن تخريب قبور بهائيان با رويه جاري در سراسر کشور جاي نگراني مي باشد

     
    هفته پیش شبکه ۲جمهوری اسلامی در برنامه پانزده دقیقه ای بیست و سی (۲۰و۳۰) که در ساعت هشت و نیم شب پخش میشه از حضور و  حتی بازداشت شدن عشا مومنی در ایران اظهار بی اطلاعی کرد و گفت رسانه های آمریکایی بی دلیل به این مسئله دامن زدند !. خدا میداند اگر دیگر از او اثری یافت شود !!.
     
    ***********************

    دوستان ، هم کسالت دارم و هم خسته ام . با اجازه شما تا دوشنبه  سوم نوامبر مرخصی !.
    سرفراز  باشید
    داوید
    Friends, 
    I need to have a short vacation , so see you on Monday November 03 again.
    Daveed  
    ***********************

    Elections in the United States of America. & Elections in IRAN



    تفاوتهای کاندیداهای انتخاباتی امریکا و ایران !.


    happy Halloween
    and have a nice weekend







    No comments: