Weekly Report From Sat. October. 10th. .. 2015

تنـــــه   نـــــزن           טאנה  נאזאן     Tanehnazan












Editor David Fakheri
سردبیر داوید فاخری
עורך דוד פאחרי


    For the important News of the world
    ( in English, Farsi and Hebrew )
    Please visit us every day
    at Facebook under the
    editor's name
    ( David Fakheri داوید فاخری )






    חברים יקרים


    בשל בעיות טכניות וחוסר


    צוות נאות, האתר יהיה

    סגור עד להודעה חדשה



    دوستان عزیز


    به علت نقص فنی و همچنین


    کمبود کادر لازم،


    سایت تا ا اطلاع ثانوی


    تعطیل خواهد بود



    Dear Friends


    Due to technical problems


    and lack of adequate


    staff, The SITE will be


    closed until further notice









    Monday, March 3, 2008

    پاسخنامه : اخر اقای احمدی نژاد ، جلو لوطی و معرکه گیری ؟!. و گزارش : چرا اینهمه طلاق در ایران ؟! 1 An Answer To A . Nejad 2 DIVORCE Game In IRAN

    دیروزاحمدی نژاد طی سخنانی که در واکنش به حملات ارتش اسرائیل به غزه که بمنظور اسیب وارد اوردن به نیروهای خرابکار فلسطینی »» حماس «« که مورد حمایت مالی و لجستیکی جمهوری اسلامی میباشد و طفل حرامزاده و دست پرورده ان »» جهاد اسلامی فلسطین «« در حال انجام بود بیان کرد ، به موارد زیر در باره یهودیان و اسرائیل و رهبران ان اشاراتی نمود که چون بی جواب گذاردن انان بویژه از لحاظ »» اخلاقی «« جایز نمیباشد لذا پاسخنامه زیر نیز از جانب من تقدیم ایشان و طرفدارانشان گردید تا کمی »» خستگی راه «« را از تن انان بکاهد !!. ایشان فرمده اند ، :
    اسرائيل ريشه ‌كن" خواهد شد.
    رهبرانش تحت محاكمه قرار خواهند گرفت.
    هولوكاست یهودیان افسانه است.
    هولوكاست واقعي در فلسطين است.
    بابت هر كودكي فلسطيني که كشته مي ‌شود يك پرونده قضايي تشكيل خواهد شد.
    رهبران اسرائيل يك به يك ، تحت محاكمه قرار خواهد گرفت."
    اسرائيل يك "ميكروب كثيف" و "حيوان وحشي" است.
    او موضع ضد يهودی ندارد بلكه از موضع ضد صهيونيستي برخوردار است !!!! .






    جناب اقای ( دکتر ؟! ) محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ( برگزیده ؟! ) جمهوری ( اسلامی ؟! ) ایران با اجازه تان !!. خلاصه اش میکنم چون وقت زیادی برایتان باقی نمانده که برگردید به »» ارادان «« و همراه با اسد و چاوز و نصر الله و هنیه در انجا باهم غاز بچرانید!.
    اقای محترم ،این اسرائیل نیست که قرار است ریشه کن شود ! بلکه این سرنوشت حکومتی خواهد بود که با وعده های دروغین و با دغل بازی و وارونه جلوه دادن ایات و سوره های کتاب اعتقادی اکثریت مردم مملکتش و شارلاتان بازی و اعمال سفاکی و بیرحمی بر رعایای ان بر روی کار امده و با پوست کلفتی عیر قابل باوری هم تا به امروز به زور خفقان و سانسور بر سر کار مانده است و نامش جمهوری اسلامیست !!.
    اقای عزیز این رهبران اسرائيل نخواهند بود که موردمحاکمه قرارخواهند گرفت بلکه رهبران کشوری خواهند بود که با غارت و چپاول اموال مردم عادی بنفع خود و بزندان انداختن و شلاق زدن و قطع اعضای بدن و اعدام و سنگسار و شکنجه و تبعید و خودداری از ارائه اساسی ترین خدمات انسانی به یک زندانی از قبیل ، غذا ، اب ، لباس تمیز ، حمام ، حق مداوا و ملاقات با وکیل و خانواده اش شهروندان دکر اندیش ، ملی مذهبی ، اصلاح طلب ، دانشجو ، رنان ، وکلا ، روزنامه نگاران ، معلمان ، کارگران ، رانندگان و اقلیتهای دینی و قومیش که با سفاکی هر چه تمامتر انجام داده و میدهد به محاکمه کشیده خواهد شد ! و توسط بازماندگان و اطرافیان ان پستان بریدگان ، دختران باکره به انان تجاوز شده توسط زندانبانان و حزب اللهی ها و بسیجیان قبل از انکه اعدامشان کنند ! و ان چشم از حدقه بیرون اورده شدگان و زبان و دست و گوش و پا بریدگان به اشد مجازات خواهند رسید که نامشان رهبران جمهوری اسلامی ایرانست !.
    هولوکاست یهودیان با همه مدارک بجای مانده از ان مصائبی که بر انان رفته و در قرنی هم اتفاق افتاده که از طریق عکس و فیلم و نوار و اقرار جایگزینان عامل ان فجایع در کشور مادریشان المان همه چیز قابل ثبت بوده و ثابت گردیده که جای انکاری برای هیچکس باقی نگذارده بجز عده ی با توان فکری بیش از حد پائینی مانند شما ! همانقدرافسانه است که حادثه دلخراش و غم انگیز و تاسف اور * فاجعه کربلا و تاسوعا و عاشورای حسینی ؟! *. چرا خودتان باعث میشوید و دنیا را وادار میکنید تا حرمتتان را ببازی بگیرند ؟! و انگاه با کمال پر روئی هم فریاد واشریعتتان را به اسمان بلند میکنید که »» حیثیت و مقام پیامبر و یا ائمه اطهار و یا کتاب اسمانی قران مورد توهین خارجیان قرار گرفته است!!.
    هولوکاست در فلسطین اگر هم که بوجود امده بدست و تدبیر گروههائي فناتیک و واپس گرا مانند این رژیمی که شما رئیس جمهور ان هستید بوقوع پیوسته که بمنظور بسط و نفوذ کهنه پندارهای عصر حجری خود در جوامع دیگر و با سرازیر کردن میلیاردها دلار پول به جیب و حساب شخصی رهبران فاسد فلسطینی ( عرفات که یکی از صدها تن از انان است را که هنوز از یاد نبرده ایم !! ) ! نه به کوچک و نه به بزرگ ان ملت محروم رحم نمیکند ! حتی اگر با کشاندن انان در جنگ بیرحمانه ئی باشد که به قیمت از دست رفتن تمام رویاها و ارزوهای هر پدر و مادر فلسطینی که برای تعالی فرزندانشان در سر دارند تمام شود ! که نام جمهوری اسلامی ایران را بدنبال خود یدک میکشند !!.
    ایا بابت هر »» کودک فلسطینی «« یک پرونده قضائی تشکیل خواهد شد و یا بابت هر ** کودک ایرانی ؟! ** و ایا این رهبران »» رژیم صیهونیستی «« هستند که مورد محاکمه قرار خواهند گرفت و یا رهبران * جمهوری اسلامی ایران ؟! * . در ان منطقه هر چه که رخ میدهد ( سوای در نظر گرفتن موارد انسانی ان ) بین طرفین متخاصم اسرائيلی و فلسطینی است ! و اگر هم که انان بچه های یکدیگر را میکشند به وجدان و معرفت و انسانیت خودشان مربوط میشود ! اما رهبرانیکه با فرستادن »» کودکان خرد سال مملکتشان بر روی مینهای جنگی !! «« تا توسط اندام نحیف و رنجور و بیگناه انان منفجر شوند که حتی یک فرد از اعضای خانواده های این رهبران نا انسان نیز در میان انان دیده نمیشوند چی ؟!. کودکانی که پدر و مادران انان بخاطر حاتم بخشیهای چندین و چند میلیارد دلاری رهبران کشورشان که بر هیچکس پوشیده نیست و از لقمه های حیاتی دهان جسم و روح انان ربوده شده و بصورت بلا عوض به مشتی فاسد پست که به مردمان خودشان نیز رحم نمیکنند تا دیگران مانند سوریه اسد ، حماس فلسطین ، حزب الله لبنان، ونزوئلا ی چاوز ، کوبای کاسترو ، ال سالوادور ، بولیوی ، سریلانکا ، سنگال ، نیجریه ، سودان ، بلاروس ، روسیه ، عراق شیعیان صدر و هزاران مفت خور دیگر پرداخت میگردد و در نتیجه انان همان پدر و مادر ها سر گردان کوچه و خیابان بالاجبار برای در اوردن لقمه ئی نان رو به اشتغال به خرید و فروش مواد مخدر و روسپیگری و غیره میاورند ! چه ؟!.
    اسرائیل هم مانند هر کشوری ، برای حفظ منافع مردمانش تا پای جان میایستد ! بهمانگونه که »» فلسطینیان «« هم ! و نه مانند شما که وطن ، خون ، حیثیت ، برتریهای دانش و فناوری و بهداشت ۷۰ میلیون تن را فدای یک »» اعتقاد کور ذهنانه «« بنام اسلام کرده اید که از زمین تا اسمان با اسلامی که حضرت محمد اورده فرق دارد !! نه جناب پرزیدنت ان حکومتی يك "ميكروب كثيف" و "حيوانی وحشي است که بوذرجمهرها و ابو علی سیناها و رازیهای خود را فدای یک مشت فالگیر و رمل و اسطرلاب انداز کرده ! و نه کشوری که تا ۵۸ سالگیش ( ۲ سال پیش ) از تاسیس مجدد ان * ۹ * جایزه با ارزش نوبل را به خود اختصاص داده است !."
    و در خاتمه ی سخنان گهر بارتان فرموده اید که صحبتهایتان از مواضع »» یهود ستیزانه «« بیان نمیشوند و تنها از روی »» صیهونیست ستیزانه «« است ! قبلأ هم گفتم که متاسفانه شما از توان فهم و درک بسیار پائينی برخوردارید ولی فکر نمیکردم که انقدر ناشی باشید تا
    دیگران را نیز به سطح هوش و فراست ناداشته تان پائين بیاورید !! فرق * یهودی ، کلیمی ، جهود ، اسرائیلی و صیهونیست در چیست ؟! اخر جلو لوطی و معرکه بازی ؟!؟!؟.
    داوید .


    طلاق در ایران و اختلاف در آمارها
     
    فاطمه حسن زاده
    خبرنگار بی بی سی در تهران


    تهیــه و تنظیم : داوید 
    چهــارم مارس ۲۰۰۸

     
    آمارها نشان دهنده آن است که زشتی کلمه طلاق در ایران به تدریج از بین می رود

    دفتر امور آسیب دیدگان سازمان بهزیستی ایران روز شنبه آماری از دلایل طلاق در این کشور اعلام کرد که در مواردی با آمارهایی که پیش از این اعلام شده بود، همخوان نیست.

    معاون دفتر امور آسیب دیدگان سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد که دلیل ۱۰ درصد طلاق ها، مشکلات جنسی است. این در حالی های است که حدود سه ماه پیش و در کنگره خانواده و سلامت جنسی علت ۵۰ در صد طلاق ها مشکلات جنسی تشخیص داده شده بود

    در آمار جدید دفتر امور آسیب دیدگان سازمان بهزیستی، اختلال جنسی در مردان به صورت سرد مزاجی با ۴۷ در صد ، کمبود مهارت های رفتار جنسی با ۲۴ درصد، انزال زودرس با ۹ درصد، و در بین زنان ۶۷ در صد سرد مزاجی و ۲۳ درصد جنسی با رفتار کمبود مهارت های رفتاری جنسی عنوان شده است .


    و هنور خانمهائی نیز هستند که تنها برای داشتن مردی در کنارشان
    ( با سکس / بی سکس ) به داشتن شوهــــــر اشتیاق نشان میده !.

    با این حال هنوز در دادگاه های خانواده صحبت بر سر مشکلات جنسی بین زوجین تابو محسوب می شود و بسیاری از زنان و مردان بر روی این مشکل سرپوش می گذارند یا این که درباره این مشکل آگاهی کافی ندارند.

    نفیسه ۳۲ ساله که قصد دارد از شوهرش جدا شود، علت این تصمیم را ارتباط پنهانی شوهرش با با زن دیگری می داند و می گوید: "وقتی مردی داشتن همسری که در زندگی برای او هیچ کم نگذاشته، برای ایجاد رابطه جنسی به سراغ زن دیگری می رود، جز این است که اختلال جنسی شخصیتی دارد؟"

    زینت ۴۰ ساله علت اختلاف خود با همسرش را در اعتیاد و بی کاری او عنوان می کند و می گوید: بی کاری و اعتیاد به کنار، من هنوز جوانم، " درحالی که شوهرم بیشتر از یک سال است که وظیفه طبیعی زن و شوهری را به جا نمی آورد."

    او در پاسخ به این سوال که وظیفه طبیعی بین زن و شوهر چیست، می گوید: "این چیزها قابل گفتن نیست. شما بهتر از من می دانید که منظور از وظیفه طبیعی چیست."

    آمارها درباره طلاق و علت آن یکسان نیست و هر از چندی مقام های مسئول آماری تازه در این باره ارائه می کنند که با اطلاعات قبلی متفاوت است. بسیاری از کارشناسان می گویند وقتی آمار دقیقی درباره درصد وقوع طلاق وجود ندارد، نمی توان انتظار داشت که تصویر درستی از علت طلاق در جامعه بیابیم و بتوانیم برای حل و رفع آن برنامه ریزی کنیم.


     تعداد زنانی که خواستار جدا شدن از شوهران خود هستند تقریباً دو برابر مردان است و از این تعداد ۷۹ درصد از زنان مراجعه کننده خانه دار هستند. با توجه به اینکه در ایران حق طلاق با مرد است وجود چنین آماری به عقیده کارشناسان شگفت انگیز است.
     
    طبق آمار دفتر امور آسیب دیدگان سازمان بهزیستی آمار طلاق در سال ۷۱ ، هشت درصد و از سال ۷۲ تا ۷۵ دارای سیر صعودی بسیار آرام و پس از آن به مدت چهار سال ۷۹ تا ۷۶ این روند تقریبا ثابت بوده است.

    ۱۰/ این آمار در سال ۸۰ ، ۴ / ۹ و در سال ۸۱ ـ ۳ درصد، سال ۸۲ ـ ۱۰/۶، درصد، سال ۸۳ ـ ده و نیم درصد، سال ۸۴ ـ ۷ / ۱۰ درصد، سال ۸۵ ـ ۱۲ / در صد و در ۹ ماهه ابتدای سال جاری یازده و دو دهم در صد بوده است .

    اما آخرین اطلاعات مرکز آمار ایران چیز دیگری می گوید و بر اساس این آمار میزان طلاق در سال ۱۳۷۷ زیر هشت درصد بوده است .

    اختلاف در آمار حتی در بخش های مختلف یک سازمان نیز به چشم می خورد.

    تحلیل های دفتر امور آسیب دیدگان سازمان بهزیستی کشور که بر روی ۱۰ هزار زوج مراجعه کننده به مراکز مداخله در بحران بهزیستی گرفته نشان می ‌دهد چهل و پنج و نیم درصد درخواست های طلاق از سوی زن ، ۲۵ در صد توسط مرد و ۵ / ۲۹ در صد ان توافقی و از سوی زوجین ارائه شده است. در حالی که چند ماه پیش از این سید حسن موسوی مدیر کل امور آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی در جمع خبرنگاران گفته بود /۵درصد و ۴۸ درصد متقاضیان طلاق زن و۲۳ در صد مرد و در ۲۹ در صد موارد هر دو طرف متقاضی طلاق هستند.

    با این حال هر دو آمار و دیگر آمارها نشان می دهند که تعداد زنانی که خواستار جدا شدن از شوهران خود هستند تقریباً دو برابر مردان است و از این تعداد ۷۹ درصد از زنان مراجعه کننده خانه دار هستند. با توجه به اینکه در ایران حق طلاق با مرد است اما به عقیده کارشناسان وجود چنین آماری شگفت انگیز است.


    از جمله طلاقهای اخیر هالیوود »» مارلین مانسن «« از شوهرش »» دینا وان تز «« است

    اعتیاد، فقر و بی کاری، سابقه جرم و ضرب و شتم زن از سوی مرد، علل اصلی تصمیم زنان به طلاق هستند و علاوه بر این یکی از عواملی که باعث می شود تعداد مردانی که می خواهند از همسر خود جدا شوند کمتر باشد، عدم تمایل به پرداخت مهریه است.

    لیلا که به تازگی از همسرش جدا شده است، می گوید: "ما مدت ها بود که فهمیده بودیم نمی توانیم با هم زندگی کنیم ، با این حال شوهر سابقم برای این که مهریه را نپردازد، تقاضای طلاق نمی کرد و سر این مسئله اختلافمان شدیدتر شده بود و در نهایت من برای این که زندگی خود را بیشتر از این به نابودی نکشم، مهریه ام را بخشیدم."

    محمد نیز که در آستانه جدایی از همسرش است عنوان می کند که اگر سدی به نام مهریه در مقابلش نبود مدت ها پیش از همسرش جدا شده بود :» مهریه همسرم ۱۰۰۰۰ سکه بهار آزادی است و من ناتوان از پرداخت آن هستم و نمی دانم چه کنم «.

    کم کم زشتی کلمه طلاق در ایران از بین می رود و آمار نشان می دهد داستان زنی که با پیراهن سفید عروسی به خانه بخت رفته و با کفن سفید خانه همسرش را ترک می کند، دیگر آن قدرها طرفدار ندارد !!.

    No comments: