Weekly Report From Sat. October. 10th. .. 2015

تنـــــه   نـــــزن           טאנה  נאזאן     Tanehnazan












Editor David Fakheri
سردبیر داوید فاخری
עורך דוד פאחרי


    For the important News of the world
    ( in English, Farsi and Hebrew )
    Please visit us every day
    at Facebook under the
    editor's name
    ( David Fakheri داوید فاخری )






    חברים יקרים


    בשל בעיות טכניות וחוסר


    צוות נאות, האתר יהיה

    סגור עד להודעה חדשה



    دوستان عزیز


    به علت نقص فنی و همچنین


    کمبود کادر لازم،


    سایت تا ا اطلاع ثانوی


    تعطیل خواهد بود



    Dear Friends


    Due to technical problems


    and lack of adequate


    staff, The SITE will be


    closed until further notice









    Friday, March 28, 2008

    روز از نو ، روزی از نو !. هر كس به طريقي ، دل ماميشكند ! من در عجبم دوست چرا میشکند ؟! شاهد از غیب رسید ! انتقاد از پلیس ایران » تجاوز به حریم شخصی «

    »» انتقادی از اجرای طرح امنیت اجتماعی در ایران ««
    داویـــــد فاخـــــری


    بیست و هشتم مارچ ۲۰۰۸





    احمدی مقدم : مردم می خواهند طرح امنیت اجتماعی ادامه یابد، قول می دهم اين طرح را تا تكميل رها نكنیم !!.
















    »» در هشتم فروردین ماه امسال ۱۳۸۷ خبرگزاري انتخاب از مصاحبه سردار احمدی مقدم با رسانه ها که بمناسبت حلول سال نو ایرانی انجام شده بود و در ان واکنش ایشان را در مورد سوالی که در ان نظرشان را به عنوان فرمانده نيروي انتظامي کشور در مورد چگونگی اجرای سیاست ایجاد نظم و امنیت در مملکت در سال جاری را جویا شده بودند ، بدین شرح گزارش نمود : سردار احمدی مقدم در ان مصاحبه تاكيد نمود »» مردم می خواهند طرح امنیت اجتماعی ادامه یابد! «« ،و من قول می دهم اين طرح را تا تكميل ، رها نكنیم ! ایشان همچنین اضافه نمودند که به هيچ وجه اين طرحها تعطيل شدني نيست ! و شرايط ‬به گذشته بازگشت پذير نخواهد بود و در سال ۸۷ به جهت نامگذاري ان به سال »» نوآوري و شكوفايي «« بايد طرحهاي خودمان را به نتيجه برسانيم !.
    بعد از خواندن این مقاله خیلی دلم به حال سردار فرماندهی نیروی انتظامی کل کشور اقای احمدی مقدم به رحم امد و خواستم با ارائه چند پیشنهاد و توصیه به مقام معظم ایشان ، راهبردهائی نیز بشرح زیر در اختیارشان قرار دهم تا در انجام ادامه سیاست موفق امیز »» اراذل زدائی ! «« در سطح کشور که در سال گذشته بصورت چشمگیر و موفقیت امیزی انجام شد و تحسین دنیای متمدن را برای مملکتمان بهمراه اورد ، در سال مبارک جدید نیز بهمچنین با توفیق بیشتری همراه گردد !.































    سلام ،
    اقای احمدی مقدم ، مبادا روزی از مردمی که خودشان تنشان میخارد و با پشتیبانی از ایده های بکرتان از شما »» می خواهند طرح امنیت اجتماعی ادامه یابد «« تشکر کنید و به این وسیله انان را لوس نمائيد !!. انها خودشان اجرای طرح امنیتی را در گذشته ئي نزدیک با چشمان خود تماشا کرده اند ! و مزه ان را بر پوست جان و روح و احساسشان چشیده اند ! و انقدر از طعم ان لذت برده اند که اکنون عاجزانه از شما میخواهند تا انرا دوباره و سه باره و صد باره اجرا کنید و به اینوسیله انان را از خماری بیشخصیتی و توهین و .. و افتابه به کردن اویزان و در شهر گردانده شدن بیرون اورید !!. در اینجا نصیحتی نادوستانه ! ( بعلت انکه همدیگر را ندیده ایم و در نتیجه با هم دوست نیستیم ! ) نیز برای شما دارم ! و ان اینستکه اگر میخواهید خود را کاندیای ریاست جمهوری کشورمان کنید بهتر است که اجرای این طرح را تا تعیین نتیجه انتخابات ریاست جمهوری به عقب بیاندازید !. بخاطر انکه ، شاید روزی اینگونه تبلیغات انتخاباتی در تعیین سرنوشت کاندیداهائی مانند زمان اقای »» احمدی نژاد « مد روز بود و کاربری داشت ، که البته هم داشت ! اما اکنون مردم  به مدرسه رفته اند و درسشان را بلد شده اند و خیلیهایشان نیز از دانشگاه « » فهمیات «« ‌فارغ التحصیل شده اند !. برای انان باید نوع دیگری از تبلیغات انتخاباتی را براه انداخت تا موفق شد ! تبلیغاتی که با مقدار فهم و دانش و»» انتظارات انان «« هماهنگ باشد !.











    بطور مثال به انان باید قول داد که بجای اجرای تنبیهات بدنی و گفتاری و شنیداری به شهروندان محترم و گرامی ! بدنبال کشف عوامل بروز نافرمانیها و دهن کجیهائي که مردم نسبت به دستگاه روا میدارند و در شرائطی حتی با اعمال رفتارهای خشنی که رو به عوامل قانونی و اجرائی مملکت بصورتهای شکلک وار بیرون میاورند و باعث بروز برخوردهای نامتعارفی نیز در بین انها میگردد ، خواهیم رفت ! و از زن و مرد و کودک خواهیم پرسید که چه چیز باعث میشود تا بعمد دخترها و زنها با این شدت با پدیده حجاب برخورد کنند که تا چشم ماموران »» دولتی «« را کمی دور میبینند »» حجابشان «« را به گوشه ئی پرتاب میکنند و پسران و دختران »» دست در دست هم  «« راه میروند ! و پدران کارمند و یا کارگر علاوه بر دو جوره کار کردن به » رشوه خواری «« نیز در محل کار خود میپردازند ! و جوانان بیکار دست به  »» تن فروشی و خریدو فروش مواد مخدر «« میزنند !» و  »» مغزهای دانشمند و متفکر «« که از دست روسائي که بر انان گمارده شده اند و سر سوزنی از دانش انان را ندارند و مجبور هستند تا به اجرای فرمانهای بی سر و تهی که از جانب انان به انها داده و عاجزشان میکنند بپردازن ! و در نتبجه نیز از وطن میگریزند ! و پدر و مادرانی که از شدت فقر »» دلبندانشان «« را به اجنبیانی میفروشند و این در حالییست که میدانند ، اینان فرزندانشان  را به خود فروشی و به خدمتکاری در خانه ها و یا به عاملین رد و بدل کردن اشیائ غیر قانونی از مرزهای بین المللی تبدیل میسازند !.




    اری باید به انان گفت که ما دیگر باور کرده ایم »» هیچ موجودی از شکم مادر خود، اینشتاین و یا اصغر قاتل به دنیا نمیاید ! «« ، دیگر دریافته ایم که باید به ریشه یابی ناهنجاریهائی بپردازیم و انان را معالجه کنیم که منجر به بروز وضعیتهائی نشوند که نتیجه شان افتابه بر گردن افراد انداختن باشد ! و لباس زنانه برتن انان کردن !! و انان را در کوچه و خیابان به معرض نمایش عموم در اوردن !.

       

       
    اری اقای مقدم ، مردم بلا نسبت ، گاو میدان گاوبازی در اسپانیا و مکزیک ! نیستند و ماموران انتظامی  هم »» ماتادور == گاوکش «« !!. به گاو یاد میدهند که چگونه »» کشته «« شود ! اما به انسان میاموزند که چگونه »» زنده «« بماند !!. و ما ، سردار عزیز »» فرزندان ایرانیم و میخواهیم هم که زنده بمانیم ! ‌««
    هر کس بطریقـــــــی ، دل ما میشکند
    بيگانــــه جدا ، دوست ، جدا ميشكند
    بيگانـــه اگر ميشكند , حرفي نيست !
    ؟! من درعجبـم , دوست چرا ميشكند

    *** با تقدیم تبریک سال نو ***
    داوید فاخری .




    بروز شده
    بیست و نهم مارس ۲۰۰۸
    داوید





    *** امروز شاهد از غیب رسید و
    گزارش هشداری سازمان دیده بان حقوق بشر در مورد نقض نامحدود ازادیهای فردی و اجتماعی مردم ایران که توسط پلیس و ماموران انتظامی اجرا میشوند را تحت عنوان »» انتقاد از پلیس ایران به دلیل 'تجاوز به حریم شخصی «« منتشر نمود !. ***

    سازمان دیده بان حقوق بشر با انتشار خبری مبنی بر دستگیری بیش از ۳۰ مرد شرکت کننده در یک مهمانی خصوصی در اصفهان، آنرا نشانه "شکنندگی حقوق اولیه" در کشوری دانست که در آن قدرت پلیس "همواره تضعیف کننده حریم شخصی است."

    این سازمان در بیانیه ای که روز جمعه منتشر کرد، از مقام های ایران مصرانه خواست این افراد را، که مدعی است در اواخر فوریه دستگیر شده اند، آزاد کنند و اتهام های آنها مبنی بر روابط همجنسگرایانه، نوشیدن مشروبات الکلی و سایر اعمال "غیراخلاقی" را کنار بگذارند.

     

    برخورد با میهمانی ها تحت عنوان مبارزه با فساد" صورت می گیرد"

    جو استورک، معاون بخش خاورمیانه و شمال آفریقای دیده بان حقوق بشر، گفت: "وقتی پلیس برای اجرای نوعی اخلاقیات دائما درب منازل را می شکند، این بدان معناست که حدود را زیر پا می نهد و در هر لحظه به حریم خصوصی مردم تجاوز می کند."

    او که نظام ایران را نظامی سرکوبگر خواند، افزود این نظام "با کنترل لباس، رفتار و زندگی شخصی مردم ناقض حقوق بنیادین است."

    ظاهرا منابع داخل ایران به این سازمان که مقر اصلی آن در نیویورک است گفته اند در روزهای ۲۸ ، ۲۹ فوریه پلیس در اصفهان به منازل شخصی هجوم برده و بیش از ۳۰ مرد را در یک مهمانی دستگیر کرده است.

    سازمان دیده بان حقوق بشر مدعی است این افراد حدود چهار هفته است که بدون دسترسی به وکیل و تفهیم اتهام در حبس بسر می برند آنها را پلیس برای یافتن " شواهد همجنسگرایی " به پزشکی قانونی ارجاع داده است.

    این سازمان در بیانیه ای که جمعه ۲۸ مارس منتشر کرد به موارد دیگری از حمله پلیس به خانه های شخصی و "تسهیل اعمال جنسی و ضرب و شتم مهمانان به اتهام منافی عفت" اشاره می کند.

    این سازمان در بیانیه خود درباره مجازات همجنسگرایی در ایران می نویسد : " آخرین احکام مستند شده مجازات اعدام در ایران برای روابط همجنسگرایانه مورد توافق طرفین در مارس ۲۰۰۵ صادر شد. هنوز معلوم نیست آیا این احکام به مورد اجرا گذارده شدند یا خیر. دیده بان حقوق بشر طی مصاحبه های وسیع با مردان و زنان داخل و بیرون از ایران اسنادی از دستگیری و شکنجه های وسیع و خودسرانه بدلیل گرایش های جنسی و یا هویت جنسیتی افراد تهیه کرده است."

    منابع غربی گفته اند که در نظام قضایی ایران اتهام رفتارهای همجنسگرایانه مورد رضایت طرفین تبدیل اتهام تجاوز می شود. اما دیده بان حقوق بشر تاکنون هیچ مدرکی در این باره نیافته است

    جو استورک گفت: "در ایران برای برخی مردم، جاسوس پشت پنجره اتاق خواب و یا صدای در ممکن است به معنای خطر حکم مرگ باشد."

    او افزود: "حریم شخصی، آزادی از حبس های خودسرانه و آزادی از شکنجه جزء حقوق بشر محسوب می شوند. "پلیس و قضات باید به این حقوق احترام بگذارند.

    برخورد با میهمانی ها یکی از مواردی است که از سوی دولت ایران تحت عنوان "مبارزه با فساد" صورت می گیرد و مقام های انتظامی ایران مدعی شده اند این اقدامات امنیت اجتماعی را افزایش داده است.

    دیده بان حقوق بشر کمتر از یک سال پیش نیز با صدور بیانیه ای مشابه، از برخورد نیروهای پلیس در اردیبهشت ماه سال گذشته و تحت پوشش "مقابله با شئون غیراخلاقی" به ویژه با جوانان انتقاد کرده بود

    هر كس به طريقي ، دل ماميشكند

    No comments: