Weekly Report From Sat. October. 10th. .. 2015

تنـــــه   نـــــزن           טאנה  נאזאן     Tanehnazan












Editor David Fakheri
سردبیر داوید فاخری
עורך דוד פאחרי


    For the important News of the world
    ( in English, Farsi and Hebrew )
    Please visit us every day
    at Facebook under the
    editor's name
    ( David Fakheri داوید فاخری )






    חברים יקרים


    בשל בעיות טכניות וחוסר


    צוות נאות, האתר יהיה

    סגור עד להודעה חדשה



    دوستان عزیز


    به علت نقص فنی و همچنین


    کمبود کادر لازم،


    سایت تا ا اطلاع ثانوی


    تعطیل خواهد بود



    Dear Friends


    Due to technical problems


    and lack of adequate


    staff, The SITE will be


    closed until further notice









    Saturday, October 6, 2007

    مشت اخوندهـــــــــــا ! و دندان اسرائیلیـهــــــــــا

    برگرفته از بخش کلاغستان : رادیو زمانه
    ۱۰ / ۶ / ۲۰۰۷
    طنـــــــــــــز
    گزارش قدسی خانم از روز قدس
    قار قار کلاغ ‌ها را اینجا بشنوید
    :
    خبرنگار ما، قدسی خانم از تهران گزارش می ‌دهد که قرار است بر اساس تصميمات گرفته شده، امسال هم مشت محکمی بر دهان رژيم اشغالگر قدس زده شود. اول انقلاب يک آقايی به نام آقای منتظری تصميم گرفت اين مشت زده شود، بقيه بعدا که او از ولايت ‌عهدی افتاد به نام خودشان کردند و باعنايت به تعداد مشتهای زده شده به دهان اسرائيل، اين رژيم نمی ‌بايستی دندانی برايش باقی مانده باشد معلوم نيست با توجه به قدرت و صلابت شعارهای دشمن ‌شکن روز قدس چگونه هنوز وجود خارجی داشته است!
    احمدی ‌نژاد در نماز جمعه پشت سر هاشمی رفسنجانی نماز خواند. وی تمام مدت به خاطر بوی جوراب بعضی ‌ها دماغ خود را گرفته بود ! رئیس جمهوری در سخنانی در نماز جمعه تهران خطاب به غرب گفت که بخش ‌هایی از کانادا و آلاسکا را بدهند به اسرائیلی ‌ها و اسرائیلی ‌ها از خاور میانه بزنند بیرون. وی پیشنهاد کرد "اسرائیل موجود در نقشه" را به مناطق سردسیر کانادا منتقل کنند. فعلا از اسرائیل صداهای مشکوکی در جواب احمدی ‌نژاد به گوش می ‌رسد که از ذکر این صداها معذوریم و خودتان ‌توانید فایل صوتی ‌اش را بشنوید !

    احمدی ‌نژاد در باره مسائل هسته ‌ای افزود کسانی که خودسرانه رفته ‌اند مذاکره کنند، شکر زیادی خورده ‌اند! لازم به ذکر است که در ایران می ‌شود فقط خودسرانه آدم کشت و بعدها کسانی که از قاتلین خودسر حمایت کرده ‌اند یا رفیق گرمابه و حمام سونای الهیه بوده ‌اند می ‌شوند خودی و عضو ...، ولی اگر کسی خودسرانه برای جلوگیری از آغاز جنگ رفت اروپا گفتگو کرد، باید ترتیباتش داده شود. لازم به ذکر است که حسن روحانی چندی پیش به اروپا رفت که گندکاری ‌های هسته ای را اندکی لاپوشانی کند، که با سخنان احمدی ‌نژاد در سازمان ملل همه رشته ها پنبه شد.

    گفتیم شکر زیادی، یادمان افتاد به کارگران کارخانه شکر هفت تپه که به خاطر سیاست ‌های دولت در واردات شکر وضع ‌شان به هم خورده. لازم به ذکر است که به خاطر افزایش شکر زیادی خوردن مسوولان در دو سال اخیر، دولت اقدام به واردات بی ‌رویه شکر کرده است. از زمان روی کار آمدن دولت نهم، تعداد زیادی از مسوولان از بس شکر زیادی خورده ‌اند دیابتی شده ‌اند.
    رژيم صهينونيستی به دنبال تهديد اخير علی لاريجاني، بنياد جانبازان و معلولين را تاسيس خواهد کرد. لاريجانی تهديد کرده بود که اگر آمريکا به ايران حمله کند، اسرائيل را روی ويلچر مینشانيم. کارشناسان معتقدند سياست زورش به خر نمی ‌رسه، پای کره خر را می ‌شکنه البته در مورد اسرائيل که بگی نگی ۴۰۰ تا کلاهک هسته ‌ای دارد چندان عاقلانه نيست !
    احمد ‌ی ‌نژاد، سخنان رياست دانشگاه کلمبيا را توطئه استکبار جهانی توصيف کرد. وی گفت در آمريکا روسای دانشگاهها همه منتصب و حقوق ‌بگير دولت هستند و هر چه می ‌گويند به ايشان ديکته شده و اين خيلی بد است. در ايران روسای دانشگاه ‌ها به هیچ وجه تحمیلی و بازیچه دولت نیستند و اصلا اساتید را زندانی و اخراج، و دانشجویان را ستاره ‌دار نمی ‌کنند. عین روسای دانشگاه ‌های امیر کبیر و تهران!

    2 comments:

    Anonymous said...

    ما که می دونیم کجات سوخته

    Anonymous said...

    ما این انقلاب را به راحتی به دست نیاورده ایم که به این راحتی هم از دست بدهیم پس خون فرزندان این مرز و بوم چه میشود خون کسانی که بهترین دوران زندگی خود را فدای این مملکت کرده اند من این ایران را دوست دارم و اگر شما علاقه ای ندارید مشکلی نیست بمانید همان اسرائیل درست است که در ایران مشکلات است ولی امیدوارم که این مشکلات هم به دست توانای خود ایرانیها حل شود نه به دست کسانی که به فرزندان این مرز ووبم علاقه ای ندارند