Weekly Report From Sat. October. 10th. .. 2015

تنـــــه   نـــــزن           טאנה  נאזאן     Tanehnazan












Editor David Fakheri
سردبیر داوید فاخری
עורך דוד פאחרי


    For the important News of the world
    ( in English, Farsi and Hebrew )
    Please visit us every day
    at Facebook under the
    editor's name
    ( David Fakheri داوید فاخری )






    חברים יקרים


    בשל בעיות טכניות וחוסר


    צוות נאות, האתר יהיה

    סגור עד להודעה חדשה



    دوستان عزیز


    به علت نقص فنی و همچنین


    کمبود کادر لازم،


    سایت تا ا اطلاع ثانوی


    تعطیل خواهد بود



    Dear Friends


    Due to technical problems


    and lack of adequate


    staff, The SITE will be


    closed until further notice









    Wednesday, October 3, 2007

    مفتی سعودی: ذبیحه مسیحیان حلال، ذبیحه شیعیان حرام

    چندی قبل بمنظور خرید پیراهنی به مغازه ئی وارد شدم . بعد از انتخاب جنس مذکور بدنبال صاحب مغازه برای پرداخت مبلغ ان و ترک مغازه میگشتم تا بلاخره او را که جوانی بود که سالهای بعد از ۲۰ سالگیش را میگذرانید در حال خواندن نماز ( بعد از ظهر بود ) در پائین پشت میزش یافتم ! و طبیعتا هم صبر کردم تا او نمازش را تمام کند! . از من با زبان انگلیسی معذرت خواست که معطل شده ام ! ولی من بزبان عربی به او جواب دادم که اشکالی نداشت !. در حالیکه بسته ام را میپیچید از من سوال کرد که از کجا هستم و من نیز جواب دادم که ایرانیم ! ادامه داد زبان عربی را از کجا میدانم که منهم در جوابش به مدتی که در اسرائیل زندگی کرده و در انجا انرا فرا گرفته بودم اشاره کردم که با زیر نگاه کنجکاوانه او برخوردم ! با اشاره به علامت سیاه و بسیار خود نمای بجامانده از مهر تماز بر پیشانیش از او سوال کردم ، بنظر میرسد که مومنی و نماز خوان !! و ادامه دادم که ایا سنی هستی و یا شیعه ؟ که ناگهان با صورتی بر افروخته و تهاجمی بصورتم نگاه کرد و گفت * الحمدالله شیعه !! * که دیگر احتیاج به ترجمه ندارد !!. مغازه اش را که ترک میکردم متحیر بودم از انکه * ادیان و مذاهب برای وصل کردن امدند و یا برای فصل کردن !؟! *. تا اینکه امروز چشمم به تیتر گزارشی در سایت »» فردا نیوز «« افتاد که بسیار باعث تعجبم گردید و چون ان را در رابطه با موضوعی که برایم چندی قبل اتفاق افتاده بود نزدیک یافتم که شرح انرا در بالا مشاهده کردید ! بنابر این تصمیم گرفتم تا انان را در اینجا با هم گزارش کنم ! شاید شما بتوانید جوابی برای سوال بالا داشته باشید ؟!؟!؟!
    داوید

    فردا نیوز / ایران
    ۱۰ / ۴ / ۲۰۰۷ : ۱۳۸۶/۰۷/۱۰

    مفتی سعودی: ذبیحه مسیحیان حلال، ذبیحه شیعیان حرام

    «آیا جایز است در رستوران هایی که گوشتشان را از محل ذبح شیعیان اثنی عشری می آورند غذا بخوریم، با توجه به اینکه من از
    برخی افراد مورد اطمینان شنیده ام که آنها در هنگام ذبح، نام حسین بن علی (ع) را می برند؟»!!
    «عبد الهادی عبد اللطیف الصالح» مفتی اهل عربستان سعودی با صدور فتوایی عجیب گفت: «تناول ذبایح مسیحیان به دلیل اینکه اهل کتاب هستند حلال است؛ اما استفاده از ذبایح شیعیان حرام است ضمن اینکه آنها مشرک هستند.»

    به گزارش « فردا » و به نقل از ابنا، وی که ریاست بخش پژوهش های اسلامی دانشکده تعلیم و تربیت دانشگاه جوف را نیز بر عهده دارد ادعا کرد: «کتاب و سنت بر حلال بودن ذبح اهل کتاب دلالت می کند و در مقابل، رافضه (یعنی شیعیان) به دلیل آنکه به درگاه حسن و حسین دعا می کنند متهم به شرک هستند.»

    این فتوا در پاسخ به استفتایی اعلام شده است که یکی از کاربران سایت متعصب «نور الاسلام» از کانادا از وی پرسیده بود.

    سؤال کننده پرسیده بود: «آیا جایز است در رستوران هایی که گوشتشان را از محل ذبح شیعیان اثنی عشری می آورند غذا بخوریم، با توجه به اینکه من از برخی افراد مورد اطمینان شنیده ام که آنها در هنگام ذبح، نام حسین بن علی (ع) را می برند؟»!!

    مفتی نیز در پاسخ این اتهام شگفت انگیز را – که شیعیان، نام امام حسن و امام حسین علیهما السلام را همسنگ نام خدا بر زبان می آورند – تکرار کرده است!

    این فتوای رسوا، در ادامه فتاوای تکفیری فرقه تندرو و استعماری وهابیت صادر شده است.

    اذان از رحیم موذن زاده اردبیلی

    No comments: